Jeg var ude at køre noget af ruten i Søndags, og der er noget at glæde sig til!!
Skoven var for det meste tør (MEGET tør i forhold til Rude skov) og der var nogle lækre op- og nedkørsler.
Vi ses ved Hustler banneret
P.s. Tømmermænd fra fredag er ikke en undskyldning for ikke at møde op ”If can’t do the time, don’t do the crime”
Jeg har aldrig kørt i geel's, men grundet rygtet (alle kender jo Geel's bakke) og ud fra det kort så ser det da NOGET hårdt ud i geels iforhold til rude skov (hvor der da var en del "større" stier vi kørte på.
Er det 9 km singeltrack op og ned ?? hvor meget er 200 højde meter ?? (ved godt hvad 200 m er.. men er det meget, på 9 km ?? )
Regner også med at komme påsøndag...
Så kan det jo være mit knæ ikke gør ondt mere fra sidste gangs styrt
Casper Ortvald wrote:Er det 9 km singeltrack op og ned ?? hvor meget er 200 højde meter ?? (ved godt hvad 200 m er.. men er det meget, på 9 km ?? )
Ja, der er næsten kun singeltrack, masser af rødder, mange op & ned. Der er få overhalingsmuligheder. Det er samme rute som til 2 timers Dustcup løbet i juni. God fornøjelse. Hvis det kan trøste bliver det nok kun til 2 runder pånær til de allerhurtigste.
Casper Ortvald wrote:Er det 9 km singeltrack op og ned ?? hvor meget er 200 højde meter ?? (ved godt hvad 200 m er.. men er det meget, på 9 km ?? )
Ja, der er næsten kun singeltrack, masser af rødder, mange op & ned. Der er få overhalingsmuligheder. Det er samme rute som til 2 timers Dustcup løbet i juni. God fornøjelse. Hvis det kan trøste bliver det nok kun til 2 runder pånær til de allerhurtigste.
Kommer SELVFØLGELIG...kender dog heller ikke ruten, men regner med at tjekke den ud... aller senest lørdeg...tror lige jeg har godt af lidt frisk luft i en eller anden form...
Vi ses..ved banneret...og tømmermænd, dem er der ikke nogen af....julefrosten er jo om fredagen...så ikke noget med at pive...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Diana wrote:Kommer SELVFØLGELIG...kender dog heller ikke ruten, men regner med at tjekke den ud... aller senest lørdeg...tror lige jeg har godt af lidt frisk luft i en eller anden form...
Vi ses..ved banneret...og tømmermænd, dem er der ikke nogen af....julefrosten er jo om fredagen...så ikke noget med at pive...
Det er en rigtig god rute - så glæd jer - den har MANGE bakker, masser af rødder men fordelen er at den er forholdsvis tør.. Den er hård, men hustlerne forstår jo at vise tænder hver gang..
BoS wrote:Ja, vi afventer jo en dæk-anbefalings-rapport fra Carsten Graff, men jeg er ikke sikker på, han vil ud med den, når Hartvigsen læser med.
Men Geels plejer at være nogenlunde tør. Dog er der mange hunde, som man skal være opmærksom på
Jeg kører på de samme dæk som i søndags, Nobby Nic 2.10...
Og ja der var mange løsgående hunde hvor ejeren overhovedet ikke havde kontrol over dem. Lad os håbe at DMK har sat sedler op så hunde ejerne er klar over at der køres løb..