Men Diana, jeg tror ikke du var den fuldeste igår, men du er helt sikkert på podiet..... Glæder mig iøvrigt til at se videoerne og billederne fra i går

Det er nok rigtigt at Diana ikke var den fuldeste - det må vist være undertegnede. Det mærkes også i dag desværre.Viggo wrote:Ja, det var sgu en skæg aften - til et vist tidspunkt.....
Men Diana, jeg tror ikke du var den fuldeste igår, men du er helt sikkert på podiet..... Glæder mig iøvrigt til at se videoerne og billederne fra i går
Måske det er lidt sent af kommentere, men alligvel, så vidt jeg husker afslå du ganske høfligt da du allerede havde Alices´ plads og derfor vil jeg ikke mene at vi havde en aftale som jeg kunne glemme...Diana wrote:Ja, jeg tror også Lauritsen har glemt vores aftale...øhh...vi lavede den første aften på Klaptræet..den aften, hvor det hele endte lidt i druk...Dan wrote:Faktisk er jeg ikke sikker på at jeg har den plads alligevel, hvis Lauritsen har solgt sin plads til Lars Kirk?
Ikke noget stort problem, der plejer altid at være 3-4 afbudSå... Lauritsens plads er gået til anden side.. Alice´s plads er gået til Kirchhoff..
Så jeg ligger ikke inde med flere pladser
Der er ikke noget, der er "for sent".... men ok..er det mig, der har kvajet mig..så sory..J.L wrote:Måske det er lidt sent af kommentere, men alligvel, så vidt jeg husker afslå du ganske høfligt da du allerede havde Alices´ plads og derfor vil jeg ikke mene at vi havde en aftale som jeg kunne glemme...
P.S timen blev ikke solgt , men foræret væk...
Jeg har en plads ledig i aften, hvis nogen er interesseret..Diana wrote:Der er ikke noget, der er "for sent".... men ok..er det mig, der har kvajet mig..så sory..J.L wrote:Måske det er lidt sent af kommentere, men alligvel, så vidt jeg husker afslå du ganske høfligt da du allerede havde Alices´ plads og derfor vil jeg ikke mene at vi havde en aftale som jeg kunne glemme...
P.S timen blev ikke solgt , men foræret væk...Kan godt være, at jeg sagde nej tak den aften....kan ikke lige huske det! og udtrykket Solgt..ja, det nok bare noget man siger...selvom man ikke får noget tilgengæld...
![]()
![]()