Slush d. 3/12
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Og jeg har nok tømmermænd
.. men kommer derop og hepper hvis jeg kan nå det 

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
-
- Helt uden puls...
- Allan-JYDEN-Rusmann
- Træder stor mølle!
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Jeg er med på søndag.
Det er ingen undskyldning. Vi har også plads til en Micro Hustler, tidspunktet er det samme og den med vand - og mudder - i hovedet kan vi også klare, og jeg er sikker på at vi kan få J-Lo til at sige et par ord. Så det er bare ud i skoven med hele familien.Peter Christensen wrote:Skal holde barnedåb for den lille så jeg må desværre melde pas denne gang.
-
- Ny på Hustleren
Super at du kører søn. Jeg er også med som bagtrop, tror desværre jeg har tømmermænd på søndag (årets 1. julefrokost), men Slush´en skal jo køres i ægte Hustlerstil!
Jeg kørte mit første Dust Cup efter at have været på MTB 3 gange, så selvfølgelig er det ikke for tidligt. Fedt du stiller op! Vi ses søndag....
God weekend!
Jeg kørte mit første Dust Cup efter at have været på MTB 3 gange, så selvfølgelig er det ikke for tidligt. Fedt du stiller op! Vi ses søndag....
God weekend!
Det er bedre at have styr på lortet, end lort på styret!! (Citat fra Kasper S - "the bjerbestiger man")
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Sådan går det jo når man overlader planlægningen af sådan noget til fruen uden at sikre at hendes kalender er synkroniseret med vinterens slush mærkedage.Carsten Graff wrote:Jeg er med på søndag.
Det er ingen undskyldning. Vi har også plads til en Micro Hustler, tidspunktet er det samme og den med vand - og mudder - i hovedet kan vi også klare, og jeg er sikker på at vi kan få J-Lo til at sige et par ord. Så det er bare ud i skoven med hele familien.Peter Christensen wrote:Skal holde barnedåb for den lille så jeg må desværre melde pas denne gang.

-
- 3000+ posts = spammer
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Jeg kommer i morgen og tester formen, hvis vejeret er ok.
Helt ærlig hvorfor skal vi andre buger/læser af denne tråd læse om det trøje show mellem Hanne Morten Diana , det kunne i da havde klarret pr mail.
"Nu må vi tilbage på sporret" Det er derfor vi er her ikk.

Helt ærlig hvorfor skal vi andre buger/læser af denne tråd læse om det trøje show mellem Hanne Morten Diana , det kunne i da havde klarret pr mail.

Last edited by Per Olsson on 02 Dec 2006, 16:36, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Jeps Per, jeg undskylder på alle 3's vegne... er egentlig selv tilhænger at rimelig tråd justitsPer Olsson wrote:Jeg kommer i morgen og tester formen, hvis vejeret er ok.![]()
Helt ærlig hvorfor skal vi andre buger/læser af denne tråd læse om det trøje show mellem Hanne Morten Diana , det kunne i da havde klarret pr mail."Nu må vi tilbage på sporret" Det er derfor vi er her ikk.
![]()