Harzen-turen
- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
-
- 3000+ posts = spammer
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
vi er da sikre
......Morten Hartvigsen wrote: YES, DER ER GO - MEN DET BLIVER HELE FAMILIEN
"Så har vi et hængeparti:
Morten og familien

den er da i huset, vi er da 100% sikre !
Morten
Jane
Patrick
Emilie
Vi kører selv, og kan ikke have flere med, heller ikke flere cykler, da vi har 4 cykler med + extravagant meget bagage.
-
- 3000+ posts = spammer
-
- Ny på Hustleren
Ville gerne men kniber lidt hvis jeg skal have fri nogle dage fra arbejde. Skal slå mine folder både i Frankrig og Sverige på ski et par uger, så har ikke megen ferie tilbage, hvis jeg også skal på sommerferie et par uger.
Det er bedre at have styr på lortet, end lort på styret!! (Citat fra Kasper S - "the bjerbestiger man")
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Re: vi er da sikre
Fantastisch.Morten Hartvigsen wrote: den er da i huset, vi er da 100% sikre !
Morten
Jane
Patrick
Emilie
Vi kører selv, og kan ikke have flere med, heller ikke flere cykler, da vi har 4 cykler med + extravagant meget bagage.
Skal jeg lede efter noget til jer eller vil du ha´ besked, når vi har booked, hvor det er

Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
NYT NYT NYT NYT
Vi er 6 sikre + 4 Hartvigsener og en masse måske´er.
Vi 6 sikre har tænkt på og booke et hus. Hvis i klikker ind på http://www.friferie.dk/feriebolig -> Tyskland -> Hasselfelde -> 17 maj -> 6 personer, så skulle der gerne komme lidt omkring hytten Blauvogel. Vi kan gøre det for 4 dage og transport for små 1.000 kr. pr. person, så kommer der mad oveni.
Jeg ved ikke med jer Morten, om jeg skal booke noget til jer samtidig eller om I vil finde noget til jer i nærheden?????
Det bliver booked om 5 dage, så hvis der er nogle, som har fundet ud af, at de gerne vil med, så er det nu, at I skal ud af busken.
Vi er 6 sikre + 4 Hartvigsener og en masse måske´er.
Vi 6 sikre har tænkt på og booke et hus. Hvis i klikker ind på http://www.friferie.dk/feriebolig -> Tyskland -> Hasselfelde -> 17 maj -> 6 personer, så skulle der gerne komme lidt omkring hytten Blauvogel. Vi kan gøre det for 4 dage og transport for små 1.000 kr. pr. person, så kommer der mad oveni.
Jeg ved ikke med jer Morten, om jeg skal booke noget til jer samtidig eller om I vil finde noget til jer i nærheden?????
Det bliver booked om 5 dage, så hvis der er nogle, som har fundet ud af, at de gerne vil med, så er det nu, at I skal ud af busken.
-
- 3000+ posts = spammer
- Hanne
- Med nyvasket cykel
DET ER BARE TOP DOLLAR!!!!! - DAMN jeg glæder mig !!!!Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Det er SÅ smukt, jeg glæder mig helt vildt allerede
YES SIR!
Hvis du skriver 10 linier, og priser links, billeder osv, sender jeg gerne en 'alle mail' ud?

Anders - du skal få den største fadbamse på fredag som tak for indsatsen..
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Jakob-->Den er jeg ikke lige med på. Skal jeg udspecificere tingene mere?Hanne P wrote:DET ER BARE TOP DOLLAR!!!!! - DAMN jeg glæder mig !!!!Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Hvis du skriver 10 linier, og priser links, billeder osv, sender jeg gerne en 'alle mail' ud?![]()
![]()
![]()
Anders - du skal få den største fadbamse på fredag som tak for indsatsen..
Hanne-->Den ser jeg frem til

Andre-->I må også gerne give en stor fadbamse. Jeg kan tåle det

-
- 3000+ posts = spammer
Anders..so far har du kun drukket cola..så, vi tvivler på om du overhovedet kan tåle så mange fadbamser som os andre..???!!!
Hvad Harzen turen angår...så skal vi bare afsted...nu er sengene der..så resten giver vel sig selv...en cykel og nogle fede spor...og Hustlere er vel ikke så krævende...for stemningen er jo altid go` lige meget hvad...og der er også mulighed for Hartvigserne kan komme med...
og J-LO HVAD skal du bruge en lift til??? ja, fladt bliver det jo ikke...og man skal lide....Lide og lide..men så er det også fedt...når det går ned at igen...meget federe...når man har arbejdet lidt for det.. 
Hvad Harzen turen angår...så skal vi bare afsted...nu er sengene der..så resten giver vel sig selv...en cykel og nogle fede spor...og Hustlere er vel ikke så krævende...for stemningen er jo altid go` lige meget hvad...og der er også mulighed for Hartvigserne kan komme med...

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
-
- 3000+ posts = spammer