Eller er det bare for tidligt jeg tænker på det allerede ?
Gode råd modtags med kyshånd, i tilfældet der er noget specielt jeg bør tænke på

Casper
håber jeg når at få min chip inde da
Bare roligCasper Ortvald wrote:Som helt grøn på området håbede jeg på ikke at være helt alene...
Eller er det bare for tidligt jeg tænker på det allerede ?
Gode råd modtags med kyshånd, i tilfældet der er noget specielt jeg bør tænke på
Casper
håber jeg når at få min chip inde da
Apropos, Hartvigsen, tager du mine nye dunke med??Morten Hartvigsen wrote:
Jeg kommer da også Morten
Hmm..ja, ville da gerne køre i den...men selvfølgelig får du den tilbage, hvis du mangler den....Morten Hartvigsen wrote:jeps - det gør jeg da - tager du min trøje medeller vil du bare købe den ?
Nej, skal ikke bruge den rigtigt før til foråret, men hvis jeg kan få en anden i str. M, når den nye bestiling kommer, kunne du jo bare købe min, jeg spørger lige JLO om jeg kan få én med bamseDiana wrote:Hmm..ja, ville da gerne køre i den...men selvfølgelig får du den tilbage, hvis du mangler den....Morten Hartvigsen wrote:jeps - det gør jeg da - tager du min trøje medeller vil du bare købe den ?
Jamen, jeg får bare "min" tilbage fra Hanne...det var bare Hanne der syntes at din M var for lille...Har fået lov til at låne Casper´s L indtil min ejen bestilling kommer...så må du lige finde ud af det med Hanne.Morten Hartvigsen wrote:Diana wrote:Morten Hartvigsen wrote:Nej, skal ikke bruge den rigtigt før til foråret, men hvis jeg kan få en anden i str. M, når den nye bestiling kommer, kunne du jo bare købe min, jeg spørger lige JLO om jeg kan få én med bamse
du har ifølge JLO bestilt en M, så vi kan jo bare bytte ? så har du en trøje resten af vinter sæsonenDiana wrote:Morten Hartvigsen wrote:Diana wrote:Jamen, jeg får bare "min" tilbage fra Hanne...det var bare Hanne der syntes at din M var for lille...Har fået lov til at låne Casper´s L indtil min ejen bestilling kommer...så må du lige finde ud af det med Hanne.Morten Hartvigsen wrote:Nej, skal ikke bruge den rigtigt før til foråret, men hvis jeg kan få en anden i str. M, når den nye bestiling kommer, kunne du jo bare købe min, jeg spørger lige JLO om jeg kan få én med bamseVi bytter tilbage