Undersøger med arbejdet....skal spørge i morgen om det er muligt at lægge billet ind på fri...glemte lige alt om det i dag..
Mht. overnatning foretrækker jeg mega simpelt.... bare der er nogle fede spor... gerne lidt vildt... der skal ske noget...gider ikke en "badeferie"....
Stemmer ikke for Family Holtel eller luxus på den front...men mon ikke vi kan finde flere løsningsmodeller, så kan folk vælge frit...og der bliver plads til alle...
Vi må snakkes ved i turudvalget....
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Hey hustlere
jeg er ekspert i at bygge biuakker .. det kræver kun en engangspresenning og noget snor..
God udluftning og en hyglig måde at sove på.. og så er det pissebilligt..
eneR
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
ENER wrote:Hey hustlere
jeg er ekspert i at bygge biuakker .. det kræver kun en engangspresenning og noget snor..
eneR
Forresten fed FRM ramme..... Nå - et hint.......Kenneth Kofoed fra DMK, overvejede at starte en Køge MTB fraktion sammen med Allan Karlsen og en mere, som alle bor i Køge. Kenneth kører vist mest ved Køge ås.
ENER wrote:Hey hustlere
eneR
Nix... minimum en seng til min trætte gamle krop...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Takker ! glæder mig vildt...går lige og pakker lidt
Bliver fedt at komme ned og habla espagñol samt spise paella, drikke spandevis af sangria på terrassen og kun køre nedaf ...fedt!
Men bare for at være på den sikre side så må jeg jo nok træne lidt imorgen så vi ses...
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.