Torsdagsplads sælges - gratis !
Torsdagsplads sælges - gratis !
Kom og bliv revet rundt af Mr. Green - jeg kan ikke selv!
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
Jeg kommer alle de torsdage..jeg kan få lov at få/købe...men kommer for Carsten i aften....ellers regn altid med mig som "aftager"...Vi ses i aften...planlægger mit arbejde efter det...så er man lidt på forkant..Stephan Bak wrote:Den ser stadig ledig ud - er der slet ingen der der kan lokkes???

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jeg troede Carsten Graff havde meldt fra permanent??LadyDi wrote:Jeg kommer alle de torsdage..jeg kan få lov at få/købe...men kommer for Carsten i aften....ellers regn altid med mig som "aftager"...Vi ses i aften...planlægger mit arbejde efter det...så er man lidt på forkant..Stephan Bak wrote:Den ser stadig ledig ud - er der slet ingen der der kan lokkes???
Næ..sådan som jeg har forstået det..drejer det sig om et par torsdage, som Carsten ikke kan..?? Tror ikke han har meldt fra..dan wrote:Jeg troede Carsten Graff havde meldt fra permanent??LadyDi wrote:Jeg kommer alle de torsdage..jeg kan få lov at få/købe...men kommer for Carsten i aften....ellers regn altid med mig som "aftager"...Vi ses i aften...planlægger mit arbejde efter det...så er man lidt på forkant..Stephan Bak wrote:Den ser stadig ledig ud - er der slet ingen der der kan lokkes???
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.