MTB: SRAM 24t Nordic 16.-17. juni 2007

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
stine sophie
Ny på Hustleren

Post by stine sophie »

Jaaa...Ser du.. Haretri, køres der for, og wateam...Så jeg har jo rigeligt. Men hey, jeg vil da gerne være med til 24 timers løbet...Det skulle da vel være muligt var??? :roll: :P
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

J-LO wrote:Stephan, klubbens hurtigste på boardet for tiden :wink:
Det er man jo nødt til hvis man vil konkurrere med klubbens mester spammer: . . .Image
Image
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

BoS wrote:
J-LO wrote:Han kommer jo også hos www.nordicsportscenter.com ;)
Hvad nytter det, at han kan træde en spinning cykel, når han ikke har en T-bike :?:

Jeg kører selvfølgelig også - er lidt usikker på om det skal være hold eller om jeg skal køre solo - har jo kørt hold i 2006 og der er jo lidt flere udfordringer ved at køre solo.. men køre det skal jeg ;).. uanset hvad !!!

Hanne :)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Stephan Bak wrote:
J-LO wrote:Stephan, klubbens hurtigste på boardet for tiden :wink:
Det er man jo nødt til hvis man vil konkurrere med klubbens mester spammer: . . .Image
Det når du sku nok ikke Stephan ;)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

stine sophie wrote:Jaaa...Ser du.. Haretri, køres der for, og wateam...Så jeg har jo rigeligt. Men hey, jeg vil da gerne være med til 24 timers løbet...Det skulle da vel være muligt var??? :roll: :P
Sikkert ikke, lad os se hvor mange der er i grønt til den tid.

Anyway, nu har du jo set retningslinierne, så er det bare at gå i tænkeboks :)

Ses til spinning!
stine sophie
Ny på Hustleren

Post by stine sophie »

J-LO wrote:
stine sophie wrote:Jaaa...Ser du.. Haretri, køres der for, og wateam...Så jeg har jo rigeligt. Men hey, jeg vil da gerne være med til 24 timers løbet...Det skulle da vel være muligt var??? :roll: :P
Sikkert ikke, lad os se hvor mange der er i grønt til den tid.

Anyway, nu har du jo set retningslinierne, så er det bare at gå i tænkeboks :)

Ses til spinning!
Har vist forstået budskabet.. :cry: .du er en "hård" negl.. :twisted: Ses til Spinning tirsdag....
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Overhovedet ikke, det er bare umuligt at holde styr på hvem som vil / kan / gør hvad, når vi ikke har kontingent mv. Det er derfor vi lavede nogle 'regler / guidelines' så der er noget at forhold sig til.

Jeg skal og kan ikke bestemme hold til 24t, så lad os se på det til den tid, jeg mente bare at vi jo normalt kigger på de i grønt først, thats all :twisted:

Men som sagt skal du være velkommen - fik jeg skrevet noget andet ? :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

'Sikkert ikke' var ment som 'sikkert ikke et problem' - kan vist misforstås. Sorry.
stine sophie
Ny på Hustleren

Post by stine sophie »

J-LO wrote:'Sikkert ikke' var ment som 'sikkert ikke et problem' - kan vist misforstås. Sorry.
Hey...ingen ko på isen - driller også bare lidt...jeg kan godt forstå at I har guidelines, og jeps det er en nødvendighed.
:D
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

stine sophie wrote:
J-LO wrote:'Sikkert ikke' var ment som 'sikkert ikke et problem' - kan vist misforstås. Sorry.
Hey...ingen ko på isen - driller også bare lidt...jeg kan godt forstå at I har guidelines, og jeps det er en nødvendighed.

Hey Stine... Så skal jo til at træne lidt mere på bakker og NED-kørsler.... og ikke kun spinning og landevej.. :lol: :lol: :lol:

Vi ses på tirsdag...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
stine sophie
Ny på Hustleren

Post by stine sophie »

LadyDi wrote:
stine sophie wrote:

Hey Stine... Så skal jo til at træne lidt mere på bakker og NED-kørsler.... og ikke kun spinning og landevej.. :lol: :lol: :lol:

Vi ses på tirsdag...
Haha...ja. punkt et skal jeg lige have min cyk. tilbage. forsikringsverden er en langsomlig affærd.....Bakkerne de er oki...NED-kørslerne give mig uhhh nej fornemmelse. :D ......meeen giv mig nu en chance. har såment kun mtb. 5 gange inden min cyk. forsvandt. :D
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

stine sophie wrote:
LadyDi wrote:
stine sophie wrote:

Vi ses på tirsdag...
Haha...ja. punkt et skal jeg lige have min cyk. tilbage. forsikringsverden er en langsomlig affærd.....Bakkerne de er oki...NED-kørslerne give mig uhhh nej fornemmelse. :D ......meeen giv mig nu en chance. har såment kun mtb. 5 gange inden min cyk. forsvandt. :D
Hey..det var kun for sjov... :lol: Der er jo lang tid til at træne i...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
stine sophie
Ny på Hustleren

Post by stine sophie »

LadyDi wrote:
stine sophie wrote:
LadyDi wrote:
stine sophie wrote:

Vi ses på tirsdag...

Hey..det var kun for sjov... :lol: Der er jo lang tid til at træne i...
Smiler....er med.. :D .men har lånt en cyk. fra på fredag indtil jeg får min egen...Så måske du giver en tur søndag??
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Vi har vel officiel klubtur søndag fra Holtehallen? Jeg havde da tænkt mig at komme :P Nu har jeg jo en cykel.
stine sophie
Ny på Hustleren

Post by stine sophie »

J-LO wrote:Vi har vel officiel klubtur søndag fra Holtehallen? Jeg havde da tænkt mig at komme :P Nu har jeg jo en cykel.
Super jeg kommer, " nu hvor jeg har en cykel" griner. :lol:
Locked