Tilmeldingen starter 3. januar 2007 kl 12. Ja, jeg ved godt der er god tid til men vi kan ligeså starte nu. Der er vel en god chance for at der bliver udsolgt i år, der 500 pladser og hustlerne skal selvfølgelig være største klub. Og denne gang med 2 damehold??
Hvem er parat?? og hvor mange soloryttere skal vi have i år
Skriv her hvis I er klar, så forsøger jeg at holde styr på tilmeldinger:
Hold Herre
Dan
J-LO
Peter C
Stephan
Hartvigsen
Rene C (ENER)
PS
Casper O
Flemming D
Schønberg
Jais
Skolsen
Carsten Graff
Hold Dame
Diana
Stine Sophie
Alice
Lise Jensen
Solo
Bo Skakke
Johnny JJ
Per O
Hanne P
Kirchoff
Jyden
Casper Fab
Rust
Martin Hammerhead
Last edited by Dan on 07 Dec 2006, 10:28, edited 17 times in total.
Jeg er på... hvis det ikke går op med tøseholdene..kører jeg solo...sover jo alligevel aldrig...man satser på HOLD.
Men vi kan jo lade Slushen og noget af Dusten afgøre... 4 hurtigste piger på HustlerGirlies 1, så er der jo lidt at kæmpe for... bare et forslag... og evt. et Hustlergirlies 2 og et WATeam - Hustler eller hvordan??
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
LadyDi wrote:Jeg er på... hvis det ikke går op med tøseholdene..kører jeg solo...sover jo alligevel aldrig...man satser på HOLD.
Men vi kan jo lade Slushen og noget af Dusten afgøre... 4 hurtigste piger på HustlerGirlies 1, så er der jo lidt at kæmpe for... bare et forslag... og evt. et Hustlergirlies 2 og et WATeam - Hustler eller hvordan??
Det finder vi/I ud af senere...i første omgang er det hvem der gerne vil med
Haha, jeg skal ikke rodes ind i din og Caspers interne fight Lauritsen! Formen skal være god til solo, kører det kun hvis der er et overskud af ryttere til hold, og hvis det er ok at sove 8 timer i træk.