Kan desværre ikke så tidligt på aftenen da både kone og børn hyler hvis jeg forsvinder lige midt i aftensmaden. Har ellers lige købt en lækker NiteRider lygte
Stephan Bak wrote:Jeg kommer ikke (det er jo tirsdag!), så du kan roligt tage Super Silva'en, Alice.
....Så farer du heller ikke vild
Det er bare lækkert, hvis jeg har super lygten så er der ingen tvivl så er det bare afsted. Tak for det Stephan, den har virkelig været en kæmpe hjælp, jeg skylder virkelig en kage
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Melder pas på dagens træning. Slår mine folder i løbeskoene og på klatrevæggen idag istedet. Det skal jo passes det hele....og så er der ikke nogen som har vasket min cykel endnu efter weekendens anstrengelser!!! Mærkeligt!!! Nogen frivillige?
Det er bedre at have styr på lortet, end lort på styret!! (Citat fra Kasper S - "the bjerbestiger man")
Lise Jensen wrote:Melder pas på dagens træning. Slår mine folder i løbeskoene og på klatrevæggen idag istedet. Det skal jo passes det hele....og så er der ikke nogen som har vasket min cykel endnu efter weekendens anstrengelser!!! Mærkeligt!!! Nogen frivillige?
WAT???? ikke vasket endnu...Lise, fy!!
Lise Jensen wrote:Melder pas på dagens træning. Slår mine folder i løbeskoene og på klatrevæggen idag istedet. Det skal jo passes det hele....og så er der ikke nogen som har vasket min cykel endnu efter weekendens anstrengelser!!! Mærkeligt!!! Nogen frivillige?
Diana er punkeret og kan ikke nå det, så hun kommer ikke.
Jeg er lige blevet inviteret til spinning og middag så jeg bakker desværre også ud. Har prøvet at finde dit nummer eller email men uden held.
Håber der er andre der dukker op
god tur
Alice