Jeg vil gerne køre rimelig fast 1 gang om ugen fra starten af november t.o.m. februar.
Det bliver som udgangspunkt
Tirsdage 17:15 - 18:30
Jeg kommer ikke til at ønske fri fra arbejde for at få det til at passe, men det burde kunne lade sig gøre "ofte".
Ligesom tidligere "sæsoner" vil jeg gerne være tovholder for program og indhold, men byd endelig ind med ideer, ønsker og tanker, hvis man har det og lyst til at køre med. I mit fravær vil jeg udnævne en vejkaptajn.
Jeg håber, at I har lyst til at være med og også være lige så godt selskab på Messenger som de tidligere år, så går sådan en time indendørs lynhurtigt
EDIT:

05/11; Elevation Evaluation (Opv., The Grade FTP test, "social ride")

12/11: Downtown Dolphin (Opv., bakkespurt X 2, opsamling, "parløb" X 4, afrulning)

19/11:
Vejkaptajn Niels H: Itza Party (Fuld gas på bakke- og spurtsegmenter, opsamling og fælles mellem)

26/11:
Vejkaptajn Niels H: TBD

03/12: BRAEk-fast Crits & Grits: Fuld gas på de indlagte segmenter, overvejende "korte"

10/12: Tempus Fugit: Draft øvelser m.m.

17/12: Deca Dash: "Over/Under" og pacing-strategi

24/12 og 31/12: Jul & Nytårspause

07/01:

14/01:

21/01:

28/01: Three Little Sisters (Opv. i start pen (før start), Zwift KOM fuld gas (noter tidsforskel til rytteren før dig), fælles Z1-Z2 til Titans Grove KOM (Vi begynder fra 90 grader venstresvinget hvor ruten deler sig mod Tempus Fugit / Titans Grove KOM: Vi starter med forspring sv.t. tidsforskel på KOM; noter tidsforskel til rytteren før dig på toppen), opsamling og fælles Z1-Z2 mod Volcano KOM. Ved målbanneret på Ocean Boulevard begynder vi igen med handicap/tidsforskel sv.t. forskellen på Titans Grove KOM; frit valg om man vil tones til Volcano KOM, søge sammen i grupper etc.

04/02: Tbd

11/02: Libby Hill Afterpary (Fuld gas på spurtsegmenter, opsamling og fælles mellem, til sidst all out op til mål)

18/02: Tbd

25/02: Tbd; Sæsonafslutning
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi