Coast 2 Coast 2024 Lørdag 3/8 OBS DATO FASTSAT !

Forum udelukkende omhandlende ture på cykelcross. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
JensM
Helt uden puls...

Re: Coast 2 Coast 2024 Lørdag 3/8 OBS DATO FASTSAT !

Post by JensM »

AndreasA wrote: 30 Jul 2024, 15:51
Niels G Henningsen wrote: 28 Jul 2024, 10:40 Så nærmer vi os kære Tobias ,Jais,Peter C,Andreas A,Claus A,Morten og undertegnede.
Og der booket tid hos Braunstein til kl 18-19'ish.
Vi har frokost depot ved Munkholmkiosken, og Jens har været så venlig , at komme med en lille krølle uden om "Den Forbudte Skov" på de kanter , som vi kan køre i stedet ( vi ser lige på hvor langt vi er tidsmæssigt ved frokosten ).
Men læg den ind på jeres cykelcomputer : https://www.strava.com/routes/3252560145953859598

Havde det ikke været nemmere at køre over broen, og så hoppe ind i den lovlige skov lidt længere fremme... :)
Det er en dejlig bro at køre over.. :D

Må man bede om en gps fil, jeg kan ikke hente ned fra Kompot uden at skulle betale dollars for deres kort.
Jeg bruger Ridewithgps i forvejen, deres gratis udgave funger helt fint til mit brug. ;)
Ja det er en fin bro, men turen rundt om Tempelkrogen er en noget flottere tur :mrgreen:
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Nu kommer jeg lige med et hurtigt indspark..

DET kan tælles på én hånd, måske to, hvor mange gange jeg har cyklet i indeværende år,
OG - Jeg har ikke et kæmpe behov for at se Klint, Nordkysten på Sjælland, Lumsås osv.
SÅ - jeg kunne godt forestille mig at jeg nappede ruten, som jeg har vedhæftet herunder i stedet for, ned mod Holbæk.

Så passer det sikkert fint med, at jer trimmede superatleter har fået raset lidt af, og at vi rammer Munkholmbroen ca. på samme tid.

Det håber jeg er ok. ;)

https://ridewithgps.com/routes/47801400

Ps.: Du har ret Jens, Tempelkrogen er et unikt område, men jeg er i en situation hvor jeg bliver nød til at prioritere distance, eller mangel på samme, over Marguerite-ruter.. :D :D
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Post by Niels G Henningsen »

@ Andreas Fint , så er du jo frisk til at trække os hjem derfra :-)
Så Munkholmkiosken er mødestedet, vi må antage du trods alt er først fremme !
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Niels G Henningsen wrote: 30 Jul 2024, 18:50 @ Andreas Fint , så er du jo frisk til at trække os hjem derfra :-)
Så Munkholmkiosken er mødestedet, vi må antage du trods alt er først fremme !
Jeg har lavet samme rute som Peters fra Holbæk og frem ad. I fanger mig nok :)
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

Michael B
Bagfra højre-om!

Post by Michael B »

Michelle og rekrutten melder sig også klar under fanerne til denne skønherlige tur.
Det bliver på hårdtpumpede MTBer og fuld lockout.
Nu med billede
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Michael B wrote: 01 Aug 2024, 22:40 Michelle og rekrutten melder sig også klar under fanerne til denne skønherlige tur.
Herligt ✅
mvh Niels Henningsen

Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Michael B wrote: 01 Aug 2024, 22:40 Michelle og rekrutten melder sig også klar under fanerne til denne skønherlige tur.
Sådan - jeg vidste I havde det i jer :thumbsup:
Gid det snart var maj...!
Claes
Bagfra højre-om!

Post by Claes »

Go tur til alle. Varme tanker fra Spanien
ClausA
Bjergrytter af statur

Post by ClausA »

Super fed tur.
Tak for god planlægning til Niels og til alle for godt selskab.

Det bliver spændende at se hvor TH C2C 2025 går hen. :-)
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Også tak herfra for godt selskab & god karme både på cyklen og i det hele taget .... Min beretning ( fra Strava ) :
Så blev det tid til den årlige langtur , og 8 m/k til start, samt et hej til kasserer Carsten med Hund, nu vi mødtes på Hundested havn, inden en færgeoverfart senere, at starte fra Rørvig Havn. Vejret fra sin bedste side , let "medvind overordnet" og lidt sol og småskyer. Andreas havde meldt ud at ville køre "børneudgaven" , og Jais greb ideen, så de 2 drog afsted , hvor turen til Holbæk var skåret ind til benet, resten af turen som forlæget, så vidt jeg forstod, efter alle var samlet hos Braunstein til en lille øl & noget Pizza.
Michelle & Michael "valgte" at stille op på MTB , hvilket sine steder var et ok valg, og andre steder måske trak lidt ekstra søm ud. Efter frokost susede de mod Roskilde for at spare benene til søndagens Badedyrs orienteringsløb... De kom heldigvis til Køge på anden måde til afslutningen. Når jeg selv skal sige det ,var ruten helt fin, med en høj "percieved gravel" score & Peter havde lagt sit konw how fra "lokalområdet" omkring Rørvig ind, samt lidt "on the fly" justering på dagen på den første krølle ud omkring Lumsås.
Fik kørt grus, strand & skov i en god blanding, dog ude omkring km 67-68, var sporet blevet til en skov af brandnælder, uden egentlige tegn på, at der overhovedet kommer nogen der... de små antydninger vi så, var fra Jais & Andreas. Så kør uden om den del !
Intensiteten steg lidt efter frokost, hvor vi 4 der var tilbage "på den lange" blev utålmodige efter Pizza & Øl, så kæden skulle holdes lidt strammere.
Vi nåede frem inden "happy hour" lukkede, hvilket kassereren nok bliver glad for. Tror godt jeg kan sige ,at alle havde en fin dag, og fik cyklet nok.... eller ? , for nogen cyklede så retur til København & omegen... Selv skulle jeg blot til Vallø.
mvh Niels Henningsen

Jan D
3000+ posts = spammer

Post by Jan D »

Respekt - det lader til at det var en god tur :thumbsup:
Jan D
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Børneturen på 120 var også fin, og når jeg tænker på hvordan jeg havde det på den sidste halve times tid af turen, så tror jeg at det var perfekt disponeret. Vi fandt "også" en masse for grus på første del af ruten.
Specielt turen henover Lammefjorden mod Sindinge dæmningen var god, og turen langs med med "Skjold Løb" umiddelbart efter Audebo dæmningen kunne sagtens køres igen..

Er klar en anden god gang. Det er lige før at man skal til at kigge mod Fyn for nye udfordringer til en C2C, eller Amager på kryds og tværs.. :D

Tobias
Med barberede ben!

Post by Tobias »

Kæmpe ros til turplanlægger og alle andre der har haft fingrene i den flotte tur. Det er bestemt en gentagelse værd.

Måske kunne nogle med den kompetence planlægge/tilrettelægge en tur til Kullen og retur, kunne godt tænke mig at prøve det svenske.
Jeg er klar også på at få lagt turen over på min Garmin….
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Jeg har forlænget skrevet med kassereren , men der sker ikke rigtigt noget … Stay Tuned 😬
mvh Niels Henningsen

Claes
Bagfra højre-om!

Post by Claes »

Hepper fra afstand, det er et stærkt koncept med skønne Hustlere på heldagstur. Jeg stemmer også for Sverige som næste lokation, med en note om at Falsters østkyst har lækker grus hele vejen, og ligger nær Møn og andre fine lokations. Men nogle af os har jo kørt det stykke nogle gange

Så Sverige får min stemme
Post Reply