Tænker vi kan købe/spise frokost i Holbæk , og så klare os igennem til vi når Køge Havn & Braunstein med Pizza & ldt at drikke , hvor vi er velkomne ..... Men de vil godt lige have en melding på hvor mange vi bliver og et cirka tidspunkt. Men mon ikke vi er der 18:00-18:30' ish ?
Der er søgt klubtilskud , har dog ikke hørt noget endnu.
Skulle det mod forventning blive "5 grader og heldagsregn" kan vi jo lige vurdere , om det er forsvarligt at gennemføre
Hvis jeg kan få det hele til at passe er keg også med på denne Classic. Keg giver lyd hvis det skulle ramle helt, så forvent at jeg er med
Så nærmer vi os kære Tobias ,Jais,Peter C,Andreas A,Claus A,Morten og undertegnede.
Og der booket tid hos Braunstein til kl 18-19'ish.
Vi har frokost depot ved Munkholmkiosken, og Jens har været så venlig , at komme med en lille krølle uden om "Den Forbudte Skov" på de kanter , som vi kan køre i stedet ( vi ser lige på hvor langt vi er tidsmæssigt ved frokosten ).
Men læg den ind på jeres cykelcomputer : https://www.strava.com/routes/3252560145953859598
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Niels G Henningsen wrote: ↑04 Jun 2024, 11:34
Tænker vi skal med 08:25 færgen fra Hundested og afgang fra Rørvig for selve turen 09:00. ( eller ved landgang hvis alle er med færgen )
Der er mulighed for at komme med S tog/Lokalbane fra København og omegen, man skal ramme lokaltoget 920R fra Favrholm Station kl 07:20
Niels G Henningsen wrote: ↑28 Jul 2024, 10:40Så nærmer vi os kære Tobias ,Jais,Peter C,Andreas A,Claus A,Morten og undertegnede.
Og der booket tid hos Braunstein til kl 18-19'ish.
Vi har frokost depot ved Munkholmkiosken, og Jens har været så venlig , at komme med en lille krølle uden om "Den Forbudte Skov" på de kanter , som vi kan køre i stedet ( vi ser lige på hvor langt vi er tidsmæssigt ved frokosten ).
Men læg den ind på jeres cykelcomputer : https://www.strava.com/routes/3252560145953859598
Havde det ikke været nemmere at køre over broen, og så hoppe ind i den lovlige skov lidt længere fremme...
Det er en dejlig bro at køre over..
Må man bede om en gps fil, jeg kan ikke hente ned fra Kompot uden at skulle betale dollars for deres kort.
Jeg bruger Ridewithgps i forvejen, deres gratis udgave funger helt fint til mit brug.
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
AndreasA wrote: ↑30 Jul 2024, 15:51
Må man bede om en gps fil, jeg kan ikke hente ned fra Kompot uden at skulle betale dollars for deres kort.
Jeg bruger Ridewithgps i forvejen, deres gratis udgave funger helt fint til mit brug.
Jeg sender den til dig. Jeg laver også en C to C '24 messenger gruppe, så vi ikke spammer bordet
AndreasA wrote: ↑30 Jul 2024, 15:51
Jeg sender den til dig. Jeg laver også en C to C '24 messenger gruppe, så vi ikke spammer bordet
Den er modtaget, ses i S-toget..
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.