God Ferie & Tak for tilbuddet med optankning , vi ser lige hvordan ruten falder ud .Jannie D Jacobsen wrote: ↑26 Apr 2024, 14:55 Den fastsatte dato rammer ferieplanen, så byder ikke på hjemmebag denne gang. I er velkomne til at tanke vand her.
Jannie D Jacobsen wrote: ↑27 Dec 2023, 21:07 Er jeg hjemme og i kommer her forbi, så er i velkomne til kaffe/kagestop. Holder lige øje med hvilken dato, i beslutter....
/Jannie
Coast 2 Coast 2024 Lørdag 3/8 OBS DATO FASTSAT !
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Re: Coast 2 Coast 2024 Lørdag 3,10,17 eller 31/8 2024
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Re: Coast 2 Coast 2024 Lørdag 3/8 OBS DATO FASTSAT !
Så er der forespurgt hos Braunstein om lidt husly ved målgang med lidt Øl & Pizza

Og ruten bliver : https://www.komoot.com/tour/1401621704? ... kwTNQiQEd0
Lidt til den korte side , så “kom frisk med på tur”
Tænker vi kan tanke frokost i Holbæk efter km 60 ish

Og ruten bliver : https://www.komoot.com/tour/1401621704? ... kwTNQiQEd0
Lidt til den korte side , så “kom frisk med på tur”
Tænker vi kan tanke frokost i Holbæk efter km 60 ish
mvh Niels Henningsen
hvordan kommer vi til Rørvig? over Hundested? og hvad til påtænker vi at starte?
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Hæ , mindre detalje...
Tænker vi skal med 08:25 færgen fra Hundested og afgang fra Rørvig for selve turen 09:00. ( eller ved landgang hvis alle er med færgen )
Der er mulighed for at komme med S tog/Lokalbane fra København og omegen, man skal ramme lokaltoget 920R fra Favrholm Station kl 07:20

mvh Niels Henningsen
Jeg melder mig under fanerne, med mindre der er noget jeg har overset i familie-kalenderen...
Øl og pizza i Køge lyder genialos!!
Øl og pizza i Køge lyder genialos!!
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
noget i denne stil... https://rejseplanen.dk/webapp/?language ... tfT0VWIn0=Niels G Henningsen wrote: ↑04 Jun 2024, 11:34 Tænker vi skal med 08:25 færgen fra Hundested og afgang fra Rørvig for selve turen 09:00. ( eller ved landgang hvis alle er med færgen )
Der er mulighed for at komme med S tog/Lokalbane fra København og omegen, man skal ramme lokaltoget 920R fra Favrholm Station kl 07:20![]()
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Lige præcisJais wrote: ↑07 Jun 2024, 09:25noget i denne stil... https://rejseplanen.dk/webapp/?language ... tfT0VWIn0=Niels G Henningsen wrote: ↑04 Jun 2024, 11:34 Tænker vi skal med 08:25 færgen fra Hundested og afgang fra Rørvig for selve turen 09:00. ( eller ved landgang hvis alle er med færgen )
Der er mulighed for at komme med S tog/Lokalbane fra København og omegen, man skal ramme lokaltoget 920R fra Favrholm Station kl 07:20![]()
Og godt at se Andreas & Claes melde til
mvh Niels Henningsen
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Lidt Opsamling her noget tid før:
Det ser ud til vi bliver : Jais,Peter C,Andreas A,Claus A,Morten , Tobias og undertegnede.
Vi starter fra Rørvig havn , når færgen 08:25 fra Hundested har lagt til i Rørvig, da mange sikkert er med den.
Ruten bliver denne https://www.komoot.com/tour/1401621704/ ... kwTNQiQEd0
(måske med lidt lokale småændringer i starten , hvis de lokalkendte får en god ide på dagen)
Tænker vi kan købe/spise frokost i Holbæk , og så klare os igennem til vi når Køge Havn & Braunstein med Pizza & ldt at drikke , hvor vi er velkomne ..... Men de vil godt lige have en melding på hvor mange vi bliver og et cirka tidspunkt. Men mon ikke vi er der 18:00-18:30' ish ?
Der er søgt klubtilskud , har dog ikke hørt noget endnu.
Skulle det mod forventning blive "5 grader og heldagsregn" kan vi jo lige vurdere , om det er forsvarligt at gennemføre
Det ser ud til vi bliver : Jais,Peter C,Andreas A,Claus A,Morten , Tobias og undertegnede.
Vi starter fra Rørvig havn , når færgen 08:25 fra Hundested har lagt til i Rørvig, da mange sikkert er med den.
Ruten bliver denne https://www.komoot.com/tour/1401621704/ ... kwTNQiQEd0
(måske med lidt lokale småændringer i starten , hvis de lokalkendte får en god ide på dagen)
Tænker vi kan købe/spise frokost i Holbæk , og så klare os igennem til vi når Køge Havn & Braunstein med Pizza & ldt at drikke , hvor vi er velkomne ..... Men de vil godt lige have en melding på hvor mange vi bliver og et cirka tidspunkt. Men mon ikke vi er der 18:00-18:30' ish ?
Der er søgt klubtilskud , har dog ikke hørt noget endnu.
Skulle det mod forventning blive "5 grader og heldagsregn" kan vi jo lige vurdere , om det er forsvarligt at gennemføre

Last edited by Niels G Henningsen on 24 Jul 2024, 08:40, edited 2 times in total.
mvh Niels Henningsen
Der ligger en god grillbar lige efter i er kommet ud af Eriksholm skov og før Munkholmbroen
Der hvor ruten går til højre lige efter Munkholmbroen, skal i finde på noget andet. Rygaard godser er desværre sluppet afsted med at forbyde cykling der
De lokale cykelklubber slås med det, for at få det ophævet, så ingen grund til at hælde salt i såret
Der hvor ruten går til højre lige efter Munkholmbroen, skal i finde på noget andet. Rygaard godser er desværre sluppet afsted med at forbyde cykling der

De lokale cykelklubber slås med det, for at få det ophævet, så ingen grund til at hælde salt i såret

Kære Alle
Jeg bliver nødt til at springe fra.
Det blev pludseligt muligt at få alle mine 4 unger med på ferie (7-23 år nærmest aldrig det kan lade sig gøre). Skulle kalenderen gå op måtte C2C ofres, da vi først lander lørdag aften. Håber på jeres tilgivelse og forståelse
Og håber I får den skønneste tur. Det wr et stærkt koncept, tak til Niels med flere for at organisere
Kh
Claes
Jeg bliver nødt til at springe fra.
Det blev pludseligt muligt at få alle mine 4 unger med på ferie (7-23 år nærmest aldrig det kan lade sig gøre). Skulle kalenderen gå op måtte C2C ofres, da vi først lander lørdag aften. Håber på jeres tilgivelse og forståelse
Og håber I får den skønneste tur. Det wr et stærkt koncept, tak til Niels med flere for at organisere
Kh
Claes
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
God tur Claes & Co.
mvh Niels Henningsen
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Tak Jens , vi tjekker lidt alternativt der.

Vi kan fortsætte på asfalt ca 5 km efter Munkholm broen ad Munkholmvej , til vi rammer ruten igen ved km ~ 94 !
Vi kan fortsætte på asfalt ca 5 km efter Munkholm broen ad Munkholmvej , til vi rammer ruten igen ved km ~ 94 !
mvh Niels Henningsen
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Hvad med rekrutten - jeg har hørt han har fået smag for at cykle lange ture. Michelle må også gerne komme med 

Gid det snart var maj...!