MTB: Fællestræning 15/8 kl 18, Helmsvej P-plads
MTB: Fællestræning 15/8 kl 18, Helmsvej P-plads
Nogle som kommer??
Jeg har ferie så overvejer også en tur om formiddagen istedet, men vil lige høre først..
Jeg har ferie så overvejer også en tur om formiddagen istedet, men vil lige høre først..
-
- 3000+ posts = spammer
- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
-
- 3000+ posts = spammer
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
det kunne evt være nogle "excalator" eller "elevator", hvordan det nu end staves. De er også gode til om vinteren.PS wrote:Hvis ikke det pisser ned, så er jeg med på en træningstur i aften. Where-ever.
Skal også ud og have skaffet mig nogle lidt heftigere dæk end de ''Rarsing Ralf'' jeg kørte med i Søndags. Der var sgu ikke nogen fare for at de savede benene af nogen...![]()
![]()
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Jeg brugte Conti-explorer 2.1" foran, og Schwalbe Jimmy (faktisk et UST dæk, med slange) 2.1" bagpå, og de havde faktisk ret godt med bid - jeg havde ingen styrt overhovedet, slevom det var tæt på et par gange, da jeg var blevet lidt træt.Casper Fabricius wrote:det kunne evt være nogle "excalator" eller "elevator", hvordan det nu end staves. De er også gode til om vinteren.PS wrote:Hvis ikke det pisser ned, så er jeg med på en træningstur i aften. Where-ever.
Skal også ud og have skaffet mig nogle lidt heftigere dæk end de ''Rarsing Ralf'' jeg kørte med i Søndags. Der var sgu ikke nogen fare for at de savede benene af nogen...![]()
![]()
De hedder 'Excavader'. Ritchey laver dem. Det betyder vist noget i retning af 'udgravning' eller grave eller lignendeCasper Fabricius wrote:det kunne evt være nogle "excalator" eller "elevator", hvordan det nu end staves. De er også gode til om vinteren.PS wrote:Hvis ikke det pisser ned, så er jeg med på en træningstur i aften. Where-ever.
![]()
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
Ja ja, du er så klogdan wrote:De hedder 'Excavader'. Ritchey laver dem. Det betyder vist noget i retning af 'udgravning' eller grave eller lignendeCasper Fabricius wrote:det kunne evt være nogle "excalator" eller "elevator", hvordan det nu end staves. De er også gode til om vinteren.PS wrote:Hvis ikke det pisser ned, så er jeg med på en træningstur i aften. Where-ever.
![]()