Når ikke til rute test eller andet, så det bliver lige på og hårdt på søndag.
Så en lille beskrivelse vil da være lækker.
Tak for i onsdags, især tll Per
mvh
Jesper
hey J-Lo, du kan bare oploade mit puls fil, hvis de andre skal se nogle højte meter.
nå en lille beskrivelse:
Det hele starter på en bred vej, hvor efter ca. 10 m går det op ad i ikke særlig langt, men den er grum nok. derefter ned igen, fed lille nedkørsle, men pas på, man kan sagtens overhale...
lige inden man rammer 1 k mærket går det op igen. en lille bakke til.
så gæt hvad, det går ned af igen. dejligt...
efter man når ½ vejs er man snart i mål og klar til anden runde, for den sidste del af ruten er med højt fart, sjove "små" nedkørlser og en ond græsmark.
i det hele taget er der meget single track, og det er fedt. der er nok bakker, som for de fleste bliver de lidt hårde. der er et par teknikse nedkørlser, så pas på jer selv der ude.
ja jeg valgte jo at tage en tur hele vejen rundt.. selvom jeg også var lidt små øm i benene efter onsdag...
Frasers beskrivelse passer ok, men jeg kan da tilføje nogen ting.. jeg synes bestemt godt man kan mærke at det er en DCU rute, sværhedsgraden er helt sikkert hævet en tand... Den første del går meget op og ned. og det man skal bemærke at at stigninger og fald er stejler end normalt... det bliver ret spændende at gøre hvis vi får meget vand - for underlaget er meget jordet...
Specielt nedkørslerne skal man være opmærksom på, der en tre stykker som er meget ligesom starten af 24timers ruten stejl ned og 90 graders sving.. Sidst på ruten kommer der en herlig nedkørsel hvor man skal være opmærksom på et hop (en 20-30cm kant)... valgte at bremse igår da jeg ikke så det sent men tror godt man bare kan fortsætte...
længden er ca 7km og underlagsmæssigt vil jeg sige at den er suveræn - et dejligt jævnt underlag uden buler og der er masser at plads til overhalinger...
det skal nok blive hårdt..
I was "Treked" Specialized is NOT for special people