Yoga - info og tilmelding
- Mikkel Henningsen
- Bjergrytter af statur
Så er rammerne for TH Yoga på plads. Vi håber at yoga ud over de fysiske fordele også giver mulighed for samvær på tværs af cykelniveau og mulighed for en kop kaffe/the sammen efter træning.
Hvad: Yoga og hygge
Hvornår: Torsdage 18.30 - 19.30, december-januar
Hvor: I Klubhuset (Bagsværd)
Instruktør: Jannie Jacobsen
Nødvendigt udstyr: (Yoga)-måtte, fleksibelt tøj
Pris:
20kr./gang ved samlet tilmelding til alle 7 torsdage
40kr./gang ved "tilmelding på dagen"
Datoer:
2/12
9/12
16/12 - med "juleafslutning"
6/1
13/1
20/1
27/1
Deltagere (fast):
Jannie Jacobsen (instruktør)
Mikkel Henningsen (Betalt)
Niels Henningsen (Betalt)
Jan Demant
Claes Larsen (Betalt)
Kenneth Pedersen
Niels Pind (Betalt)
Peter C (Betalt)
Michelle Schnejder (Ulige uger) (Betalt)
Rekrutten (Ulige uger) (Betalt?)
Jimmy Schakow
EDIT:
Betaling direkte til klubben via mobile pay som anført på privat forum: viewtopic.php?f=7&t=9777" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT 2 - Corona:
Vi begrænser fremmødet til 10 + Jannie af hensyn til plads og smitteforebyggelse.
Meld derfor gerne fra, hvis ikke du deltager på en dag; så kan pladsen eventuelt gå til en anden
EDIT 3 - Erstatnings-session: ONSDAG 2/2
BAC bruger klublokalet om torsdagen, og hvis vi også skal have en instruktør, så var onsdag eneste mulighed. Håber i kan nå med, selvom det er en anden ugedag end vanligt.
Hvad: Yoga og hygge
Hvornår: Torsdage 18.30 - 19.30, december-januar
Hvor: I Klubhuset (Bagsværd)
Instruktør: Jannie Jacobsen
Nødvendigt udstyr: (Yoga)-måtte, fleksibelt tøj
Pris:
20kr./gang ved samlet tilmelding til alle 7 torsdage
40kr./gang ved "tilmelding på dagen"
Datoer:
2/12
9/12
16/12 - med "juleafslutning"
6/1
13/1
20/1
27/1
Deltagere (fast):
Jannie Jacobsen (instruktør)
Mikkel Henningsen (Betalt)
Niels Henningsen (Betalt)
Jan Demant
Claes Larsen (Betalt)
Kenneth Pedersen
Niels Pind (Betalt)
Peter C (Betalt)
Michelle Schnejder (Ulige uger) (Betalt)
Rekrutten (Ulige uger) (Betalt?)
Jimmy Schakow
EDIT:
Betaling direkte til klubben via mobile pay som anført på privat forum: viewtopic.php?f=7&t=9777" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT 2 - Corona:
Vi begrænser fremmødet til 10 + Jannie af hensyn til plads og smitteforebyggelse.
Meld derfor gerne fra, hvis ikke du deltager på en dag; så kan pladsen eventuelt gå til en anden
EDIT 3 - Erstatnings-session: ONSDAG 2/2
BAC bruger klublokalet om torsdagen, og hvis vi også skal have en instruktør, så var onsdag eneste mulighed. Håber i kan nå med, selvom det er en anden ugedag end vanligt.
Last edited by Mikkel Henningsen on 12 Jan 2022, 08:56, edited 12 times in total.
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Re: Yoga - info og tilmelding
Fornemt , jeg er med fast . Betaling til klubkassen mærket Yoga eller ?
Kender ikke min vagtplan for torsdage til Januar endnu , men satser jeg slipper uden om aftenvagter .
Ang udstyr ( det er jo ikke voldsomt ) hvordan er det lige mht fodtøj , eller er det en “barfodssport” …. Ja det skal nok blive stejl læringskurve .
Kender ikke min vagtplan for torsdage til Januar endnu , men satser jeg slipper uden om aftenvagter .
Ang udstyr ( det er jo ikke voldsomt ) hvordan er det lige mht fodtøj , eller er det en “barfodssport” …. Ja det skal nok blive stejl læringskurve .
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Yogastrømper eller barfodsindianer !Niels G Henningsen wrote:Fornemt , jeg er med fast . Betaling til klubkassen mærket Yoga eller ?
Jeg melder mig sgu på fast, så håber jeg på det hænger sammen...
Jan D
- Mikkel Henningsen
- Bjergrytter af statur
Jeg finder ud af det med betaling.Niels G Henningsen wrote:Fornemt , jeg er med fast . Betaling til klubkassen mærket Yoga eller ?
Og ja, som Jan D skriver, så er bare fødder fint

It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
All in.
Fedt I fik det planlagt, taaak!
Fedt I fik det planlagt, taaak!
Michelle og jeg er på ulige uger
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu med billede
Jeg hopper med på vognen
og napper alle gangene...

og napper alle gangene...
- Jannie D Jacobsen
- Nu med støttefod
Fedt at vi bliver så mange Barfodsindianere
Og kom glad alle i andre... I skal ikke være generte!
Jeg lover at det er brugbart til alle kroppe, uanset hvor meget eller lidt vi sidder på cyklen.
Det er fokus på core og smidighed, hvilket som regel gavner ondt i ryggen, skuldre og nakke.
Og måske kan det også kurere en overarmsskade efter et dækskifteuheld ( Har jeg hørt
...)
For dem der har lyst - bliver vi hængende en times tid til en kop kaf' og lidt sludderi bagefter.
Vi ses
/ Jannie

Og kom glad alle i andre... I skal ikke være generte!
Jeg lover at det er brugbart til alle kroppe, uanset hvor meget eller lidt vi sidder på cyklen.
Det er fokus på core og smidighed, hvilket som regel gavner ondt i ryggen, skuldre og nakke.
Og måske kan det også kurere en overarmsskade efter et dækskifteuheld ( Har jeg hørt

For dem der har lyst - bliver vi hængende en times tid til en kop kaf' og lidt sludderi bagefter.
Vi ses

/ Jannie
Naturen, den er så pæn! Den er jo GRØN...
- JimmySpeiermann
- Naturnyder
- Mikkel Henningsen
- Bjergrytter af statur
Det er der - vil du på om "fast" deltager?Jimmy Schakow wrote:Er der plads til en tyk yogapølse, så er jeg på
- JimmySpeiermann
- Naturnyder
Ja tak, lad os gå all inMikkel Henningsen wrote:Det er der - vil du på om "fast" deltager?Jimmy Schakow wrote:Er der plads til en tyk yogapølse, så er jeg på

Tjaaa....