MTB: Fællestræning 1/8 kl 18, Helmsvej P-plads
-
- 3000+ posts = spammer
Jeg har lånt en anden cykel, men jeg kunne desværre ikke nå at komme i dag.Casper Fabricius wrote:øv - kunne den gamle ikke fixes?, eller er du ude efter en ny cykel/ramme?JJ wrote:komme ikke

Mit cykel stel er i Tyskland for at blive lavet, jeg har snart ikke været ude og cykle ordentligt i 3 uger.....så jeg glæder mig vildt meget til snart at se min egen cykel igen

Jeg er ellers ved at være godt ovenpå igen, det er kun mit højre knæ der stadig driller.....JEG VENDER TILBAGE STÆRKERE END NOGENSINDE EFTER 3 UGERS PAUSE

Jeg har vurderet at træning er spild af tid og det får man kun skader af, så derfor tager jeg kun ud til løb, det er det der tæller........(jeg kommer jo til at misse et par løb pga. skader) HI HI HI HI.
Men alt i alt, så glæder jeg mig til at vi snart skal ses igen

-
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer
AAAAAAAAAAAAAV
Hvor gjorde det ondt at komme op på hesten igår... Tror det er første gang nogensinde jeg er blevet så hurgtigt træt.... det betød at jeg tog det helt roligt rundt på de par omgange som vi kørte - og faldt bag af feltet og pludselig var alle væk... det sidste jeg så var Jan der vendte rundt på cyklen inden jeg tog ud på tredje omgang...
Jeg tøffede lidt rundt og kiggede på skilte men der stod ikke jonstrup vang nogensteder så jeg kørte hjem med ømme ben...
vi ses torsdag
Hvor gjorde det ondt at komme op på hesten igår... Tror det er første gang nogensinde jeg er blevet så hurgtigt træt.... det betød at jeg tog det helt roligt rundt på de par omgange som vi kørte - og faldt bag af feltet og pludselig var alle væk... det sidste jeg så var Jan der vendte rundt på cyklen inden jeg tog ud på tredje omgang...
Jeg tøffede lidt rundt og kiggede på skilte men der stod ikke jonstrup vang nogensteder så jeg kørte hjem med ømme ben...
vi ses torsdag
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
Ja, senior skal man ikke kimse afAnders K wrote:AAAAAAAAAAAAAV
vi ses torsdag

Tak for endnu en super træningstur. Hvor der blev kørt igennem - kunne kun lige hænge med, men det er sgu OK at blive presset lidt
Fedt at træne sammen med nogen der kender skoven og sporet !
Vedr. Crank B. defekt ved, så er det en højre jeg har liggende hjemme, den er helt i top. Men som jeg lige huskede det, var det vist også den venstre der havde defekt. Ellers ring på 24 69 81 75.

Vedr. Crank B. defekt ved, så er det en højre jeg har liggende hjemme, den er helt i top. Men som jeg lige huskede det, var det vist også den venstre der havde defekt. Ellers ring på 24 69 81 75.
Sikken en skam med pedalen, det havde været lidt smart hvis det var en venstre!
Anyway jeg er blevet lokket ud i noget Xpedo Triple TI super letvægts halløj på 210g par. Det går nok lige så let i stykker som Eggbeaters men det skal prøves før Time kan komme på tale med blyklodser.
Ellers var det sjovt så længe det varede!
Anyway jeg er blevet lokket ud i noget Xpedo Triple TI super letvægts halløj på 210g par. Det går nok lige så let i stykker som Eggbeaters men det skal prøves før Time kan komme på tale med blyklodser.
Ellers var det sjovt så længe det varede!
-
- 3000+ posts = spammer
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
.
Ja Licht
Inden du kaster guld efter vægtlirsgøjl, så kig på dig selv. Ligner du en på 60 kg.... så kan man måske godt køre med vægtlirsgøjl, men jeg har indset, at kun Time holder til mit hårde og tunge tråd.....
Kender dog ikke Xpedo, men det klinger ikke i mine ører
Inden du kaster guld efter vægtlirsgøjl, så kig på dig selv. Ligner du en på 60 kg.... så kan man måske godt køre med vægtlirsgøjl, men jeg har indset, at kun Time holder til mit hårde og tunge tråd.....
Kender dog ikke Xpedo, men det klinger ikke i mine ører

- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
CB er ret flinke til at sende reservedele... de sendte mig en ny body til en æggepisker helt gratis (godt nok via en ven i USA).Schønberg wrote:Tak for endnu en super træningstur. Hvor der blev kørt igennem - kunne kun lige hænge med, men det er sgu OK at blive presset lidtFedt at træne sammen med nogen der kender skoven og sporet !