Det var godt nok surt........, men god bedring JJ!! Altid noget at du ikke brækkede nogle knogler.
Ang. dit geardrop, så ville jeg lige kontakte Scott inden du afskriver rammen. Jeg ved at de har arbejdet et stykke tid på kunne udskifte deres geardrop på deres carbonrammer. Men hvor langt de er kommet med det ved jeg ikke, men nok værd at undersøge.
Det er noget lort, problemet med geardroppet på scott´s cykler er, at det er intergret på cyklen. Men det er rigtigt, at der er lavet en nødløsning på problemet, men det er jo ikke optimalt efter hvad jeg kan forstå. Men selvfølgelig vil jeg undersøge det.
Lige pt. er jeg faktisk ret ligeglad med cyklen, jeg får så ondt når jeg kigger på den
Lige nu skal jeg sunde mig og slappe af. Men styrtet i dag, får en til at tænke på, at man skal alligevel passe på, når der er nogen der udfordre en.....Bo og Dan....har I nogen kommentar HI HI
Av av. Rigtig god bedring. det lyder som om du har fået nogle bank alle de klassiske steder på kroppen, som jeg kun kender alt for godt, suk. Den første nat eller to kan godt være lidt træls at komme igennem, fordi det gør nas, når man skal vende sig!
Nå, men godt der ikke skete noget rigtigt alvorligt med dig selv - selv om det da lyder slemt nok.
JJ det er noget lort. Det var også noget af en røvtur god bedring herfra. Imponerende at du kunne sætte dig op på cyklen og trille hen til bil'en, det må ha gjort nas.
Ja, den fik max gas hele vejen rundt (det er jo sjovt). Også 'typisk' at man styrter når man er et øjeblik uopmærksom og der ikke er fare på færde. Jeg har selv prøvet det..
JJ wrote:Men styrtet i dag, får en til at tænke på, at man skal alligevel passe på, når der er nogen der udfordre en.....Bo og Dan....har I nogen kommentar HI HI
Ja, der blev godt nok kørt stærkt. Specielt lige efter vores intervaller, hvor Dan havde en "taktisk punktering", så han derfor kunne ligge ud med næsten løbstempo med helt friske bener.
Senere blev JJ varm, og svarede igen med højt tempo. Det var da du ville se, hvor lant dit forspring var, du måtte ned og ligge. Moralen må være, at man aldrig skal se sig tilbage...