MTB: Fællestræning 11/7, P-pladsen ved Helmsvej
-
- Ny på Hustleren
- Jakob Skouboe
- Uden hjælpemotor
-
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer
Nemlig. Var det ikke en ide at lave en sticky her i 'træning/løb' forum'et omkring fællestræning?? Den der er under 'nyheder' bliver jo efterhånden skubbet ned og det vil måske gøre det nemmere for nye at se hvornår vi træner.J-LO wrote:Det er jo det fine ved de rundstrækninger vi kører, alle kan være med, man kan jo bare holde sit eget tempo, for man bliver jo bare overhalet, værre er det ikke.Ikke noget med at de hurtige skal vente.
-
- 3000+ posts = spammer
tak for i dag
totalt i orden koncept. Enig i at korte rundstrækninger er en god idé.
surt med regn, men det var jo ikke koldt, så det gik. Jeg sad i bar røv i bilen hjem, og krydsede fingrer for at jeg ikke blev standset af en sur strisser. Så var jeg nok blevet slæbt med i detentionen.
ses Mølle
surt med regn, men det var jo ikke koldt, så det gik. Jeg sad i bar røv i bilen hjem, og krydsede fingrer for at jeg ikke blev standset af en sur strisser. Så var jeg nok blevet slæbt med i detentionen.

ses Mølle
Jeg gider kun i solskin.
-
- 3000+ posts = spammer
Re: tak for i dag
Godt at se dig Mølle, det sker jo ikke oftemølle wrote:totalt i orden koncept. Enig i at korte rundstrækninger er en god idé.
surt med regn, men det var jo ikke koldt, så det gik. Jeg sad i bar røv i bilen hjem, og krydsede fingrer for at jeg ikke blev standset af en sur strisser. Så var jeg nok blevet slæbt med i detentionen.![]()
ses Mølle

Ses vel torsdag?

- Jakob Skouboe
- Uden hjælpemotor