Bornholm betaling!!!!
- JimmySpeiermann
- Naturnyder
Re: Bornholm betaling!!!!
Betalt via MP,
skal jeg kunne drikke rosé, eller er det ok kun at drikke øl?
(første gang jeg skal med på en Hustler-tur)
Se Johannesevangeliet kap.8 vers7
- ChristianPhilipJ
- Søger sponsor!
Så er det godt nok også ved at være på tide!!! Vi drikker alt med %'erFlemmingM wrote:Betalt via MP,

- Steen Andersen
- Med blød hat
Betalt.
Ja ja helt glemt det betalt via MP lige før deadline

Det vil sige at der ikke kommer nogle gæster med i år.
Vi beholder ventelisten, så hvis der er sene afbud vil pladsen først blive tilbudt dem.
A & a må melde afbud.
Kim H og Bo Skaks, i står øverst på ventelisten.
Var det noget med en mtb-tur til klippeøen?
Der er betalt depositum.
Så jeg forestiller mig at dette overføres til store A.
1000 kr. pr snude. resten afregnes med Jais'en.
Hilsner
Anne & Andreas
Kim H og Bo Skaks, i står øverst på ventelisten.
Var det noget med en mtb-tur til klippeøen?
Der er betalt depositum.
Så jeg forestiller mig at dette overføres til store A.
1000 kr. pr snude. resten afregnes med Jais'en.
Hilsner
Anne & Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Med tanke på at der er begrænset muligheder for at komme til og fra Bornholm, er det så ikke ved at være tid til at vi får et program, fordeler bilerne og får bestilt færge?
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Jeg syntes det samme som Kenny. Jeg kan lægge bil til, har bropas og plads til 5 mand med cykler. Begrænset baggage-plads. På molslinjens App kan man bestille billetter til færgen. De bliver bare dyrere og dyrere, som tiden går.Kenny wrote:Med tanke på at der er begrænset muligheder for at komme til og fra Bornholm, er det så ikke ved at være tid til at vi får et program, fordeler bilerne og får bestilt færge?
Jeg vil gerne køre med digPederMV wrote:Jeg syntes det samme som Kenny. Jeg kan lægge bil til, har bropas og plads til 5 mand med cykler. Begrænset baggage-plads. På molslinjens App kan man bestille billetter til færgen. De bliver bare dyrere og dyrere, som tiden går.Kenny wrote:Med tanke på at der er begrænset muligheder for at komme til og fra Bornholm, er det så ikke ved at være tid til at vi får et program, fordeler bilerne og får bestilt færge?

Jan D
Jeg lægger også bil til
For nuværende har jeg til 3 cykler(2 bag på og en på taget) men er der en der har cykelholder til montering på tagbøjler, kan der godt være en mere.
Hvornår tager vi færge. Er det torsdag 08.30 og retur søndag 14.30
For nuværende har jeg til 3 cykler(2 bag på og en på taget) men er der en der har cykelholder til montering på tagbøjler, kan der godt være en mere.
Det er i hvert fald de tider jeg har booket tilJensM wrote:Jeg lægger også bil til

- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Afvent lige med at bestille færgebilletter. Vi har en udfordring med hotelejeren og hvornår vi kan komme ind på hotellet.
Vi arbejder benhårdt i kulissen og melder noget ud, når vi ved mere.
Vi arbejder benhårdt i kulissen og melder noget ud, når vi ved mere.
Noteret Jan D.Jan D wrote:Jeg vil gerne køre med digPederMV wrote:Jeg syntes det samme som Kenny. Jeg kan lægge bil til, har bropas og plads til 5 mand med cykler. Begrænset baggage-plads. På molslinjens App kan man bestille billetter til færgen. De bliver bare dyrere og dyrere, som tiden går.Kenny wrote:Med tanke på at der er begrænset muligheder for at komme til og fra Bornholm, er det så ikke ved at være tid til at vi får et program, fordeler bilerne og får bestilt færge?