Skakke - du bliver sgu snart Head of social event - Team Hustler med alle de fremragende forslag du konstant kommer med...BoS wrote:Jeg sætter kryds i kalenderen.
En eller anden dag burde vi faktisk tænde op i grillen ved Naturskolen i Rude og grille bøffer og spise kartoffelsalat og ha et par dåser pils med. Det gjorde jeg med Birkerød sidste år efter deres klubmesterskab. Kanon hyggeligt.
MTB tur lørdag d. 1 juli 09:30
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
Social Event ManagerAnders K wrote:Skakke - du bliver sgu snart Head of social event - Team Hustler med alle de fremragende forslag du konstant kommer med...BoS wrote:Jeg sætter kryds i kalenderen.
En eller anden dag burde vi faktisk tænde op i grillen ved Naturskolen i Rude og grille bøffer og spise kartoffelsalat og ha et par dåser pils med. Det gjorde jeg med Birkerød sidste år efter deres klubmesterskab. Kanon hyggeligt.
- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter
- Jakob Skouboe
- Uden hjælpemotor
- Jakob Skouboe
- Uden hjælpemotor
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Jakob Skouboe wrote:Big Sur....i rød..... Jeg turde jo nærmest ikke købe andet...![]()
Ny ramme, ny gaffel, ny krank og lidt andet. Og så hiver jeg hjulsæt, hayes bremser og XT gear mm over. Meget fornuftig aftale...
sig til hvs du mangler stumper, jeg har eastob carbon low-riser + frempind + kranksæt + meget andet...
- Jakob Skouboe
- Uden hjælpemotor
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Tak for en god tur,vi måtte desværre bryde af i Geels (aftenarbejde denne week-end) .
Turen "so far" kan ses her
http://trail.motionbased.com/trail/invi ... lue=983981
og det kan være Jakob laver et "special kort" over de 2 interval runder ?
Som altid ligger sporet lige et par meter mod øst når man ser det på Google earth,det er vist et "synkroniserings" teknisk problem.
/Niels & Mikkel
Turen "so far" kan ses her
http://trail.motionbased.com/trail/invi ... lue=983981
og det kan være Jakob laver et "special kort" over de 2 interval runder ?
Som altid ligger sporet lige et par meter mod øst når man ser det på Google earth,det er vist et "synkroniserings" teknisk problem.
/Niels & Mikkel
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Jeg siger også tak for en dejlig tur.
MIC var en fantastisk turguide (gerne igen
).
Jeg fik 52 dejlige, men af og til hårde, km i benene inden jeg var hjemme i Farum igen.
Og det var virkelig en tur hvor alle kunne være med. Der blev ventet pænt på toppen og andre strategiske steder.
Bakkerne i det Danske Schweiz var skrappe, så flere gange gik jeg op og ned
MIC var en fantastisk turguide (gerne igen

Jeg fik 52 dejlige, men af og til hårde, km i benene inden jeg var hjemme i Farum igen.
Og det var virkelig en tur hvor alle kunne være med. Der blev ventet pænt på toppen og andre strategiske steder.
Bakkerne i det Danske Schweiz var skrappe, så flere gange gik jeg op og ned

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
-
- Helt uden hænder!
også en tak for en god tur i hyggeligt selskab skal der lyde her fra Tårnby,
man mangler godt nok nogle træningstimer,kunne man mærke til sidst på turen,har ikke bestilt andet end at ligge i haven hele eftermiddagen for at prøve at komme til hægterne igen.
Der skal lyde en stor tak til Mic. for det fremragende initiativ samt den eminente guidning og hans vilje til at øse af hans træningsviden
man mangler godt nok nogle træningstimer,kunne man mærke til sidst på turen,har ikke bestilt andet end at ligge i haven hele eftermiddagen for at prøve at komme til hægterne igen.
Der skal lyde en stor tak til Mic. for det fremragende initiativ samt den eminente guidning og hans vilje til at øse af hans træningsviden

- Jakob Skouboe
- Uden hjælpemotor
Tak for en herlig tur og vi har været langt, kan man se.
Herlige stigninger (awaw) og som andre har sagt steder jeg ikke havde været før.
Og masser af fif fra Mic undervejs på et lavpraktisk niveau, der er til at bruge.
Så stor tak til Mic for et gennemført arrangement...
Og så opdagede jeg, at det ikke nødvendigvis er optimalt at køre 52 km skov på to kopper kaffe og en panodil...
Men når tour-feltet kan, kan jeg fandeme også.
Herlige stigninger (awaw) og som andre har sagt steder jeg ikke havde været før.
Og masser af fif fra Mic undervejs på et lavpraktisk niveau, der er til at bruge.
Så stor tak til Mic for et gennemført arrangement...
Og så opdagede jeg, at det ikke nødvendigvis er optimalt at køre 52 km skov på to kopper kaffe og en panodil...

Men når tour-feltet kan, kan jeg fandeme også.

Last edited by Jakob Skouboe on 01 Jul 2006, 18:26, edited 1 time in total.