Den er knas tør. Jeg var ude at trille den igennem fredag. Og min cykel var ikke beskidt da jeg var førdig med runden

Ses imorgen

Ja for mig, det kostede også et grimt sår på mit skinnebenfschlage wrote:Lige der ved den smalle opkørsel husker jeg ellers at der var kø i lørdags, da der var "nogle" der ikke kunne komme helt opdan wrote:godt kørt! Der er kun mudder et par steder. Det ene sted er det fladt, så ingen problem. Det andet sted er den smalle opkørsel tæt på start, men mon ikke den er ved at være tør efter idag?J-LO wrote:Geels er mere tør end Rude, jeg kørte 2 omgange på ruten forleden på RR2.25, uden at stå af nogen steder, det har holdt tørt siden, så jeg satser på RR igen.![]()
Mvh. Flemming
Som dermed ikke siger at han kunne havde kørt op
Jeg blev nr. 7 (29 samlet) hvilket vist er min bedste H40 placering til dato, så jeg må vel snart rykke i top 10 samlet. Fik igen lige præcis krammet på Jørgen Fasting, Rolf Kjøller (dog med lidt held) og Jens Kjærgaard.Stephan Bak wrote:H40.... er det ikke først når man begynder at føle sig gammelPer Olsson wrote:Kommer ..Tjek..![]()
Nu da JJ er tilbage kan Læder Steven da godt køre H40... Bare en tanke...![]()
![]()
![]()
![]()
pyha...det lyder ikke godt, man kan kun ønske alt muligt god bedringMorten Hartvigsen wrote:http://teamnatteravnene.dk/Members/bja/alvorlig-ulykke/