det her var også et ja tak...Jais wrote:Hmmmmm Skulle til Metallica 2/9..... Men vil sku hellere til harzen...
2 billetter til metallica 2/9 sælges![]()
Harzen 2017 - tilkendegivelse
Re: Harzen 2017 - tilkendegivelse
- ChristianPhilipJ
- Søger sponsor!
Tror jeg skal have brillerJais wrote:det her var også et ja tak...Jais wrote:Hmmmmm Skulle til Metallica 2/9..... Men vil sku hellere til harzen...
2 billetter til metallica 2/9 sælges![]()

- MikkelJakobsen
- Ny på Hustleren
- Flemming Elhøj
- 1 omgang efter
Jeg er vist den eneste mandlige Hustler, der endnu ikke har meldt sig på banen - men jeg vil også med.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
- ChristianPhilipJ
- Søger sponsor!
Ser ud til at vi kommer til at leje en hel by 

- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Ingen betaling eller endelig tilmelding herfra endnu.
Jeg håber på at komme med, men har lidt udfordringer med kalenderen efter sommerferien.
Jeg sørger selv for overnatning enten sammen med jer eller i nærheden, når jeg ved endelig besked.
Jeg håber på at komme med, men har lidt udfordringer med kalenderen efter sommerferien.
Jeg sørger selv for overnatning enten sammen med jer eller i nærheden, når jeg ved endelig besked.
Trækker mig, desværre MEN er måske klar når/hvis der kommer et afbud når vi er tættere på !!
Se Johannesevangeliet kap.8 vers7
Hvad f..... tør du ikke uden GrafenFlemmingM wrote:Trækker mig, desværre MEN er måske klar når/hvis der kommer et afbud når vi er tættere på !!

Jan D
med bedre overblik på kalenderen er det ikke utænkeligt jeg senere søger et "Wildcard" kan jo se at Torben meget gerne ville se mine evner(el mangel på samme) dernede:)
Se Johannesevangeliet kap.8 vers7
FlemmingM wrote:med bedre overblik på kalenderen er det ikke utænkeligt jeg senere søger et "Wildcard" kan jo se at Torben meget gerne ville se mine evner(el mangel på samme) dernede:)

Jan D
Du får det Wildcard. Jeg skal se hvor god du er til at drikke weissbier og spise schnitzel og kører på glatte sten bagefterFlemmingM wrote:med bedre overblik på kalenderen er det ikke utænkeligt jeg senere søger et "Wildcard" kan jo se at Torben meget gerne ville se mine evner(el mangel på samme) dernede:)