Nordic 24 - så skal der fikses hold!

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Nordic 24 - så skal der fikses hold!

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der er under 4 uget til årets MTB event, og vi SKAL til at få samlet vores hold, og have skaffet et par ryttere hvis vi mangler?

Kunne være dejligt hvis 2-3 mand kunne stå for fordelingen og sammensætningen af hold, samt have de gyldne overblik mht. antal ryttere mv. Jeg vil MEGET gerne slippe, da jeg er booked 110% med bl.a. Dustcup, jeg kan ikke overskue mere pt.

Ide:
1. Alle melder tilbage om ang. ønsker
- a. Kører så hurtigt som muligt / så god placering som muligt
- b. Vi bare gerne være med / ligeglad med hvilket hold
- c. Vil på det langsommeste hold

2. Man melder ud NU om man kommer eller ej, senere framelding kan kun skyldes skade eller dødsfald! :wink:

3. Hvem sørger for hvad, telt, energi, mad, førstehjælp, myggelys, reservedele, stole, sofa.... Whatever. Nogen må have overblik.

Lad os få en 2-3 mand på banen? Hjælp din klub, lad os planlægge en fed event!!!
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 22 May 2006, 23:12, edited 1 time in total.
Niklas Freydberg
Cykelmyg

Post by Niklas Freydberg »

Min plads er stadig til salg!! - Dan ville du købe min plads?

Jeg møder selvfølgelig op og hjælper med hva jeg nu kan.
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Min plads er stadig til salg!! - Dan ville du købe min plads?
Ja
Niklas Freydberg
Cykelmyg

Super..........pladsen er din.

Vi finder lige ud af noget ang. penge..........snakkes til 2 timers i Geels
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Læs følge igennem, også selv om du ikke er tilmeldt Nordic24 - vi behøver din hjælp!

Det er bestemt ikke fordi jeg tager over, for jeg vil helst være fri, men vi må have gang i noget her, der er ikke længe til! Alle hustlere bedes melde ud, man kan ikke gemme sig!

Tilfældige hold, ment som visuel hjælp :)

Hold 1
1. Dan (Har købt Niklas billet)
2. Carsten Jensen (Har købt Krimis billet)
3. Ole P
4. Henrik

Hold 2
1. Per
2. Hartvigsen
3. Stephan
4. Anders

Hold 3
1. Casper
2. Carsten
3. Rust
4. J-LO

Hold 4
1. Dennis (Har købt Peters billet)
2. Bo (Har købt Janniks billet)
3. JJ (Har købt Razz billet)
4. Torben

VI ER NU 4 HOLD!

- JJ - En gang Hustler, altid huslter... :wink: Er du klar? (JJ har købt Rasmuss billet og er med!)
- Dennis – har du købt Peters billet, hvad er status? (Dennis er med, har købt Peters billet)
- Bo – hvad siger dit knæ? (Lægerne siger god for knæet, Bo er emd :D - har købt Janniks billet - i januar... )

- Torsten – kører du og med hvilke forbehold? (Kører hvis der er brug for det!)
- Niels – hvad med at deltage, evt. kun i dagslys (Er frisko nogle timer i dagslys, hvis vi mangler en rytter)

- Ask – eksamen eller 24t? (Kan ikke, eksamen :? )
- Rene – er du der stadig (Kan ikke deltage)
- Jakob S – er du klar? (Kan ikke - konen skal føde en mini-hustler)
- Schønberg – hvad siger du :?: (Kan ikke deltage)

Mangler at give lyd fra sig
- Flemming – er du der ude, er du frisk :?:

Hvor er dine forventninger? Alle de som kører, bedes melde ud, så vi kommer nærmere en holdfordeling!!

Mulige svar:
1. Jeg vil gi den max gas på et så hurtigt hold som muligt!
2. Bare jeg er med, er jeg glad – sæt mig bare på et hold.
3.Jeg kører langsomt, så jeg vil helst på et langsomt hold, med hygge i højsædet.

Det forlyder at 3 af Dennis / Anders venner også er klar, og vil deltage under Hustlernes faner, i så fald kører Dennis på det hold, hvilket betyder at vi mangler 1 mnd mere - denne rytter kunne være Jakob S, vi får svar når han er tilbage fra ferie!
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 29 May 2006, 21:01, edited 17 times in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

J-LOs svar i forhold til hold:

2. Bare jeg er med, er jeg glad – sæt mig bare på et hold.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Super JLO, tænkte samme tanke igår..

Post by Morten Hartvigsen »

1. Jeg vil gi den max gas på et så hurtigt hold som muligt!

Er der nogle der kan lave en DustCup omgangstid statistik for alle Hustlere (så det er uafhængig af klasse, selvom det ikke er helt korrekt sammenligning)... (en fordel hvis resultaterne var i XLS, har du det JLO ?)

Jeg vil tro at formen er nogenlunde som sidste år, vægten er ihvertfald, selvom træningen er sammensat noget anderledes (spinning er næsten droppet, til fordel for intervaller), så jeg tror faktisk er jeg er lidt mere udholdende i år, da jeg også har køre nogle MX løb, selvom det ikke er mange :roll:
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Bare jeg er med (på et hold?!), så er jeg glad.

Jeg får dommen fra lægen imogen kl. 16.10! Og så har jeg tænkt mig at stress teste mit knæ til to timers dusten d. 5. juni hvis det ikke ramler sammen med mit arbejde. Vi har nemlig en mega deadline d. 6 :-(

Men jeg træner 3 gange om ugen på det blå + det løse... :-)
Niklas Freydberg
Cykelmyg

Få dog de 2 piger med, så mangler vi kun 2 til at samle et hold.

Men kan vi lave 2 hurtige hold?

Der kunne jo være mulighed for 2 nye medlemmer.................
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jeg gik i går og tænkte på at vi må have en klar meldning fra de forskellige , så fedt Jakob er på banen med hold. :wink:
Jeg er klar , og glæder mig helt vildt til 24 t. løbet mht hold og hvem der køre på hvilket hold , må et 24 timer møde til .. Kan evt holdes hos mig. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

BoS wrote:Bare jeg er med (på et hold?!), så er jeg glad.

Jeg får dommen fra lægen imogen kl. 16.10! Og så har jeg tænkt mig at stress teste mit knæ til to timers dusten d. 5. juni hvis det ikke ramler sammen med mit arbejde. Vi har nemlig en mega deadline d. 6 :-(

Men jeg træner 3 gange om ugen på det blå + det løse... :-)
VI krydser fingre Bo :shock:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Per Olsson wrote:Jeg gik i går og tænkte på at vi må have en klar meldning fra de forskellige , så fedt Jakob er på banen med hold. :wink:
Jeg er klar , og glæder mig helt vildt til 24 t. løbet mht hold og hvem der køre på hvilket hold , må et 24 timer møde til .. Kan evt holdes hos mig. :wink:
Kan du ikke smide en dato på bordet Per? Så sender vi den ud til alle.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Jeg har lige sendt en mail til de ryttere fra Ritter Cykler, som deltog for os i Slush.

Rust, hvad med Carsten og Kim (Info: Fælles venner fra Farum, Kim kørte også 24t sidste år)

Hvad med JJ? Skal jeg maile ham? Kunne være hyggeligt.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Re: Super JLO, tænkte samme tanke igår..

Morten Hartvigsen wrote:Er der nogle der kan lave en DustCup omgangstid statistik for alle Hustlere (så det er uafhængig af klasse, selvom det ikke er helt korrekt sammenligning)... (en fordel hvis resultaterne var i XLS, har du det JLO ?)
Alle tider står på resultatlisten på dustcup.dk - jeg er en klovn til xls, så vil gerne slippe for at rode med det.
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Vi holder "24 Timers" møde . Onsdag d 7/6 uge 23 . kl 19.00 . :wink: Hos mig . se adrs. her http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=751
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply