Ved at mange af jer nok skal til Dustcup, men hvis der er nogle, som ikke skal, men gerne vil en tur i skoven et sted mellem 12 og 14, så sig til.
Triller 2-3 timer i Rude, Geels eller Hareskoven.
MTB: Onsdagstur
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
-
- 3000+ posts = spammer
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Nå, men
det kan være, at der er nogle, som måske gerne vil ud og trille alligevel 

-
- 3000+ posts = spammer
Re: Nå, men
Kom nu bare og kør med i dusten, ikke det der selviske halløjKirchhoff wrote:det kan være, at der er nogle, som måske gerne vil ud og trille alligevel

- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Jeg skal arbejde desværre.
Der var desværre lidt probs med den lille søndag. (Den lille er = min datter
)
Hørte godt fra Anders Licht, at I var endelig var troppet op. Jeg håber, at I havde en god tur og mod på flere søndagsture med BMTB.
Se lige rudes hjemmeside. Der er arrangeret endnu en tur til Sweden næste torsdag (d. 25). Der skal I da med?

Hørte godt fra Anders Licht, at I var endelig var troppet op. Jeg håber, at I havde en god tur og mod på flere søndagsture med BMTB.
Se lige rudes hjemmeside. Der er arrangeret endnu en tur til Sweden næste torsdag (d. 25). Der skal I da med?
-
- 3000+ posts = spammer
Re: Jeg skal arbejde desværre.
Vi har klubaften den 24, så jeg melder helt sikekrt pas på turen, allerede nu:)Kirchhoff wrote:Der var desværre lidt probs med den lille søndag. (Den lille er = min datter)