Ny Hustler
- Morten Dolsø
- Punkteret
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Re: Ny Hustler
Må jeg have lov til at give en kompliment for valget af fornavn
og velkommen i klubben 

Velkommen i klubben 

- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Ved hånden? Jeg troede det var ribbene:-)Claus Wagner wrote:Velkommen til.
Hvis der skal opgraderes ved jeg din far har noget TITANIUMSLIR ved hånden![]()
![]()
-
- Altid med hjelm
Hej Henrik
velkommen
velkommen
- Jannie D Jacobsen
- Nu med støttefod
- Claus Wagner
- Fuldblods MTB'er
Ja det ved jeg godt,men det lød ikke så godt som det andet.Jacob Korsholm wrote:Ved hånden? Jeg troede det var ribbene:-)Claus Wagner wrote:Velkommen til.
Hvis der skal opgraderes ved jeg din far har noget TITANIUMSLIR ved hånden![]()
![]()

INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
Velkommen.
Vi har jo klubmesterskaber i alt mulig underligt ud over mtb. Men golf har jeg endnu ikke set, måske fordi det ikke er en rigtig sport
Vi har jo klubmesterskaber i alt mulig underligt ud over mtb. Men golf har jeg endnu ikke set, måske fordi det ikke er en rigtig sport

Klubmester i Tri-Sprint 2016
Hvis kravet til en sport er at der er klubmesterskab, mener jeg jo at golf skal tilføjes til klubmesterskaberneKenny wrote:Velkommen.

Ja - og dart bliver så det næsteHenrikO wrote:Hvis kravet til en sport er at der er klubmesterskab, mener jeg jo at golf skal tilføjes til klubmesterskaberneKenny wrote:Velkommen.

Jan D
Så lige en sekvens med VM i pilekast i TV, og det var et par pænt velnærede herrer som var finalister, hvilket tyder på at et højt BMI tal er medvirkende til gode resultater, som måske kan gøre denne sportsart interessant i klubregi, da en rimelig del af klubbens medlemmer har et BMI tal på over 25, og derfor med en rimelig sandsynlighed kan føre sig frem til et klubmesterskab.Jan D wrote:Ja - og dart bliver så det næsteHenrikO wrote:Hvis kravet til en sport er at der er klubmesterskab, mener jeg jo at golf skal tilføjes til klubmesterskaberneKenny wrote:Velkommen.
Jeg kan også forestille mig at indtaget af sportserenæring indeholder ingredienser bestående af humle, byg, malt, gær og vand, som i en vis udstrækning også findes i fast form og kaldes brød.
Der altså nogle fordele ved denne idræt, den kan afvikles indendørs, man behøver ikke at iføre sig en underlig beklædning eller have hat på, man kan tale undervejs og man kan nemmere regulere væskeindtaget.
Det var bare en tanke

Titanium på de indre linier
Velkommen i grønt 

- JimmySpeiermann
- Naturnyder