mikro spordag på lørdag
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
mikro spordag på lørdag
Jeg tager i skoven lørdag og reparere lidt på sporet. Der er plads til et par stykker ekstra.
Re: mikro spordag på lørdag
Der er cykelmesse i weekenden, i Roskilde, skal du ikke med der i stedet for 

Klubmester i Tri-Sprint 2016
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Det var da ikke en helt dum idé. Jeg undersøger det lige.Kenny wrote:Der er cykelmesse i weekenden, i Roskilde, skal du ikke med der i stedet for
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Syntes at udstillerlisten er lidt tam - jeg tager i skoven i stedet.
Tam?
Det er jo bare en stor cykelbutik med gode tilbud.
Det er jo bare en stor cykelbutik med gode tilbud.
En stor cykelbutik, du skal betale for at komme ind i.. husker da jeg mødte dig sidste år Kenny 

Fremtiden kommer af sig selv - Det gør fremskridt IKKE!
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Så at Rose og Fabin cykler kommer..
@Michael ja det havde jeg helt glemt, de første par år var det gratis. Jeg skal bruge et par nye cykelsko, hvis de har nogle vanvittige tilbud. Og så skal jeg se på noget nyt mærke cykeltøj, så jeg får dækket indgangen af Jimmy sammen med regningen fra Mash hvor jeg bagefter tænker over tøjet. Det er ikke helt tosset af være med i tøjudvalget.
@Jacob Ja men det er ikke sådan at man bliver sluset igennem alle stande og bliver tvunget til at give hånd.
Tro mig, uanset om Fabin skulle have et par sko med 75% rabat så køber jeg dem ikke
@Jacob Ja men det er ikke sådan at man bliver sluset igennem alle stande og bliver tvunget til at give hånd.
Tro mig, uanset om Fabin skulle have et par sko med 75% rabat så køber jeg dem ikke

Det var der ikke meget sjov ved, med mindre man er i marked for en s-works mtb til 50% af prisen, 26" hjul til noget nær det samme, eller spinnergy til god priser i grøn eller rød 
I øvrigt er masse at forhandlernes messepriser ikke messepriser, men bare deres normale nedsatte priser på det de ikke kan komme af med i butikkerne.

I øvrigt er masse at forhandlernes messepriser ikke messepriser, men bare deres normale nedsatte priser på det de ikke kan komme af med i butikkerne.
- Christian Jorgensen
- Træder stor mølle!
Jeg var dernede. Ingen tilbud som man ikke kan finde andre steder. Desuden skal man lige slippe 50,- for at komme ind og gnubbe røv med to tusind andre - efter at man i en time har forsøgt at finde en parkeringsplads. Godt at jeg lige nåede sporet et par timer også. Så er blodtrykket normalt igen
/Christian

/Christian