Firefox og log in?

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Firefox og log in?

Post by Jan Lohmann »

Jeg er gået over til at benytte Firefox, i stedet for Explore, et valg som jeg egentlig er glad for, men..........

Jeg kan ikke logge min ind på Hustler siderne!! :cry:

Er der nogen som har tilsvarende erfaring og måske en løsning :?:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1323
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Jeg bruger også Firefox, og har ingen problemer, hverken med version 1.0.2 eller version 1.2
Faktisk er jeg meget tilfreds med hvordan denne site kører i Firefox.
Det er kun p.g.a. bank o.l. at jeg har behov for Explorer, samt nogle enkelte andre sider, som jeg ofte forlader meget hurtigt igen, når de ikke kan finde ud af at lave dem til en ordentlig browser.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Carsten Graff wrote:Jeg bruger også Firefox, og har ingen problemer, hverken med version 1.0.2 eller version 1.2
Faktisk er jeg meget tilfreds med hvordan denne site kører i Firefox.
Det er kun p.g.a. bank o.l. at jeg har behov for Explorer, samt nogle enkelte andre sider, som jeg ofte forlader meget hurtigt igen, når de ikke kan finde ud af at lave dem til en ordentlig browser.
Tak Carsten, det samme udsagn har jeg fra J-LO og Christian, Firefox bare virker, men jeg har kun problemer med Teamhustler, alt andet kører perfekt, også mit bankprogram :D

Jeg kører nu den nyeste version af Firefox, men lige meget hjælper det!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Prøv al lukke ned for din firewall / Virusprog. (Norton mener jeg det er) og login.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

J-LO wrote:Prøv al lukke ned for din firewall / Virusprog. (Norton mener jeg det er) og login.
Tak, jeg bruger for øvrigit AVG free edition, men lige meget hjalp det, så indtil videre så hedder det MS Explore hver gang det drejer sig om WWW.teamhustler.dk :!:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

For at afslutte sagen

J-LO gave mig følgende ide som viste sig at virke:

FireFox:

Tools -- Options -- Privacy -- fanebladet ’Passswords’

Klik nu: ”View saved Passwords”

Fjerne nu alt der hedder noget med ”Team Hustler”

Genstart FireFox og login igen på Team Hustler.

Så nu har jeg været på Hustlerne 6 gange i træk uden problemer, så jeg håber på at det varer ved ?.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jan Lohmann wrote:For at afslutte sagen

J-LO gave mig følgende ide som viste sig at virke:

FireFox:

Tools -- Options -- Privacy -- fanebladet ’Passswords’

Klik nu: ”View saved Passwords”

Fjerne nu alt der hedder noget med ”Team Hustler”

Genstart FireFox og login igen på Team Hustler.

Så nu har jeg været på Hustlerne 6 gange i træk uden problemer, så jeg håber på at det varer ved ?.
:lol:
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Jan Lohmann wrote:Så nu har jeg været på Hustlerne 6 gange i træk uden problemer, så jeg håber på at det varer ved ?.
Det er godt at høre Jan 8)
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Ikke alle eventyr ender lykkeligt :(

Den beskrevne fremgangsmåde til at løse mit problem, se 'post' fra den 13/2, virkede kun den ene dag, men jeg er nu tilbage hvor jeg var :(

Så Hustlerne læses nu kun i Explore :(
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Jan Lohmann wrote:Den beskrevne fremgangsmåde til at løse mit problem, se 'post' fra den 13/2, virkede kun den ene dag, men jeg er nu tilbage hvor jeg var :(
Hvad sker der hvis du følger den beskrevne procedure igen :?:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Christian skrev:
Hvad sker der hvis du følger den beskrevne procedure igen
Godt spørgsmål Christian. Der sker intet. Jeg har ikke været på www.Hustlerm, via Firefox, siden jeg skrev min positive mail :(

Jeg kunne end ikke svare på din mail, som dukkede op i Firefox, fordi Firefox er valgt som min favorite.

Jeg har gjort alt som jeg skrev 100 af gangte (nå måske lige i overkanten), men ligemeget hjælper det :?:

Tak for interessen
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Jan Lohmann wrote:Tak for interessen
Ja selv tak Jan. Det er godt nok et underligt problem. Jeg tror dog at det begrænser sig til at være på din maskine da der tilsyneladende ikke er andre der kan genskabe problemet (jeg kan ihvertfald ikke).

Har du prøvet at logge ind som dig selv med Firefox på en anden maskine (Dortes, Jakobs, din maskine på arbejdet etc)?
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg har også problemer, men det er vist kun når jeg bruger begge browsere, når jeg KUN holder mig til IE spiller det, efter weekenden bruger jeg kun FOX i en uges tid - så for vi se.

Mine problemer der dog kun her på hustleren, men det kan jo være PHPbb som er skyld i det, ikke serveren...
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

J-LO wrote:Jeg har også problemer, men det er vist kun når jeg bruger begge browsere, når jeg KUN holder mig til IE spiller det, efter weekenden bruger jeg kun FOX i en uges tid - så for vi se.

Mine problemer der dog kun her på hustleren, men det kan jo være PHPbb som er skyld i det, ikke serveren...
Ok... Det var ikke mit indtryk at du også har problemer. Jeg bruger selv stort set udelukkende IE, så derfor har jeg blot forsøgt at logge af og på nogle gange med Firefox når snakken er kommet op. Det har så til gengæld virket upåklageligt når jeg har prøvet.

Jeg vil prøve at søge lidt hos onkel Google og se om der skulle være nogle der har problemer med phpBB og Firefox, eller Coppermine og Firefox, eller måske kombinationen af begge dele.

Hvem ved... det kan jo også være at det er siden med Hustler profilerne eller noget andet af det jeg har strikket sammen der skaber problemet.
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Ok... jeg har rodet lidt med nogle cookie settings på boardet i håb om at det måske kan løse problemerne med Firefox. Nogle (hvis ikke alle) vil måske opleve at i skal logge på boardet igen.

/Adminiskirt
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Post Reply