MTB: SlushCup 15/1

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Ja det bliver vist ikke min Slush I år. Under opvarmingen i dag knækkede min boldt som holder et af de småhjul på bagskifteren , nå men jeg løb tilbage til min bil prøvede at rep. den men måtte opgive lejet var væk , jeg tog resten af dvs det hjul der var tilbage og armen som holder de to hjul , afkortede min kæde ,så den passede , nu var jeg jo taget til slush 4 og El Grego skulle have baghjul ..nåede lige tilbage til starten og kom med , men det var et for let gear jeg havde valgt og kæden gik så stramt at den var svær at træde rundt , det blev til 3 rundter hvor jeg løb hvergang det gik op og når det gik nedaf måtte jeg bare side og vente på jorden tiltræknings kraft fik fart i min cykel....jeg kom i mål 59.27 og skulle køre en omgang mere... :) men kort før mål var blevet overhælet af en gut på en Maximun aldi cyklel i løbesko :cry: , så var det slut for mig jeg gad ikke mere ...Nå men man kan vist trække den dårligste rundte fra ..men hvad gør jeg lige... :roll:
1ste runtde havde jeg feber 2nd rundte gik min kæde itu 3ie aflyst og 4 ja som fortalt , Næste gang Aldi har en Maximum I orange slår jeg sku til..
Image
Næste år kommer jeg med to cykler min nye Orange Maximun 1ste valg og Gary Fisher som reserve ...
Det store spørgsmål i dag ..Hvor var Adonis og El Grego jeg så ikke nogen af dem. og heller ikke JJ.hvor er han nu , sidder han stadig og drikker snaps...
Men som altid en god gang hygge bagefter Pils rolade og varm Cacao...
Ps.. hvis man køre med gear på en flad rute som den idag ...er man så ikke feminin...
Tak for idag
Last edited by Per Olsson on 15 Jan 2006, 18:13, edited 3 times in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

En sørgmodig historie Per ;-(

Hvad betyder alle dine uheld med hensyn til startboks nr :?:

Rykker man tilbage fordi man ikke kunne yde det optimale som følge af uheld :?:

Hvis det er tilfældet så heller en start a la dust cup, hvor man ikke bliver sat længere tilbage selv om man er forfulgt af uheld :!:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Man kan godt slippe for at rykke ned i startbox hvis man kan argumentere for at resultatet ikke svarer til den aktuelle form, men skyldes andet - eksempelvis defekter.

Startproceduren i slush er - dens mangler til trods - langt bedre end Dusten's vilde alle mod alle slagsmål og vilde overhalinger.
Image
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Det er ok hvis jeg skal starte i startbox eks 6-7 i steddet for 4 , det er for mit vedkommen overstået mht. slush. Jeg skal bare igennem og have mere løbs erfaring og være klar til slush.. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Hej alle

Tak for idag. Hyggeligt at møde jer.

J-LO: Jeg så desværre først lige tråden her, da jeg kom hjem fra løbet. Jeg har skrevet til Bo Slush ang. holdskifte. Jeg har for lang tid siden ændret det på min Event4u chip, men det kan desværre ikke ses i dagens foreløbige resultat.

Nå, men jeg tror nu heller ikke at min placering idag vil kunne bidrage væsentligt til holdkonkurrencen. Jeg kan se, at Hustlerne har nogle hurtige ryttere med fremme. Der er noget at træne sig op til. :-)

For mit eget vedkommende kørte jeg bare for at komme helskindet i mål. En enkelt "geologisk undersøgelse" bekræftede min mistanke om, at underlaget var isbelagt. :shock:

Per: Godt kæmpet trods alt. Tror jeg havde valgt at sidde over under de omstændigheder.
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Jan Lohmann wrote:En sørgmodig historie Per ;-(

Hvad betyder alle dine uheld med hensyn til startboks nr :?:

Rykker man tilbage fordi man ikke kunne yde det optimale som følge af uheld :?:

Hvis det er tilfældet så heller en start a la dust cup, hvor man ikke bliver sat længere tilbage selv om man er forfulgt af uheld :!:
Det synes jeg ikke - det må være name of the game - virker dit udstyr ikke er det too bad... sorry Per jeg men synes ikke at man skal have lov til at stå at undskylde pga udstyr.... hva med punkteringer??? skal der justeres for dem - og styrt - kjeg styrtede to gange idag hvilket kostede sejren og et par stykker.... kan så klage over det???! Nej det er sgu bare at sørge for at det ikke sker igen..

Ellers tak for idag igen... havde lidt travlt for skulle nå at spille håndbold kl 14.45... Så nu er jeg rigtig træt og meget glad jeg ikke har nogen larmende børn...

vi ses alle sammen og tak for dysten morten... den ser meget interressant ud på papir.. men vi så i virkeligheden ikke meget til hinanden...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Anders K skrev
Nej det er sgu bare at sørge for at det ikke sker igen..
Undskyld at jeg fik lidt medmenneskelig medlidenhed med Per, men jeg syntes at han har stået model til meget og så oven i det hele en placering langt tilbage hvor det er svært at komme frem for bare ryttere :D

Et problem jeg lider med hver gang 8) 8)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja, tak for i dag. Det var fint med pigdæk, specielt i starten, jeg må ha' overhalet mellem 40-60 mand, allerede inden første sving, da jeg bare kunne ligge på isen, og give den gas. Desværre fik jeg en siver, allerede på 1. omgang, gider ikke lappe på de korte løb, så jeg fortsatte indtil fælgen næsten kørte direkte på isen, så måtte jeg trække i mål.

Formen er dog også skandaløs, men så kan man jo bare træne lidt :) Godt kørt rødder, fint der er så mange Hustlere med fart i cyklen, selv om vinteren!

Rart at møde Bo Skakke, ses på sporet!

Hustlerne styrer fandme!
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

SuperSnedigt

Post by Andreas »

Hektor ville IKKE, at far skulle ud at cykle i dag, så han holdt fest i barnesengen hele natten... :evil:

Godt kørt Hustlere - i virkeligheden er det en snedig taktik, at holde igen med de trøjer :wink: Pludselig, en skønne dag, så er der Hustlere over det hele - og hvor kom de fra???

SUPERSNEDIGT, SUPERSNEDIGT!!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Her er ihvertfald én

Post by Morten Hartvigsen »

Image

Mens jeg stadig havde KRISTINE NØRGAARD bag mig...øv hun kørte prustene forbi mig på den næste bakke, og da hun sluttede på 1 pladsen, må jeg konstaterer at hun kørte rigtig stærkt - og fra mig igen :twisted: som i slush nr. 2.

Jeg havde ellers en fin start, og generel ok fart i cyklen, kun et mindre styrt i et af de 90 graders sving med sne/is, og tabte også lige kæden en enkelt gang, men ellers ingen problemer. Tror dog jeg snart skal til at lave lidt bakke træning. Godt nok var der sne/is flere steder, men det lykkedes mig hele vejen at finde spor uden, så farten kunne holdes ret ok, bortset fra nogle få steder.

Image
Anders lige efter, overhaler her ANNA-SOFIE NØRGAARD

Image
..."pis.....troede ikke han opdagede mig i min camouflagedragt".......

Image
STORT smil - klasse overskud :-)

Image
Læderhalsen - Steven - burde faktisk køre på en Steven (Easton) MTB

Image
Anders kører i "mål" i en mega sluspurt hvor han overhaler mig ligefør mål I den tro at 3 omgange og 48minutter er nok :roll:

Jeg kunne ikke findre andre billeder.¨

Placeringer her: http://www.events4u.dk/

Placeringer i Herre
Carsten nr. 18
Morten H. 28
Anders 30
CHRISTIAN HASLUND 42
PETER CHRISTENSEN 49 - vores nyindkøbte Nokia hustler
JLO 135
Casper 136 - sig mig kører i og hyggesnakker :.)

Morten
Last edited by Morten Hartvigsen on 16 Jan 2006, 00:16, edited 3 times in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Image
Den første Danmarksmester i cyklende 'electric boogie'
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Flere billeder på pmc-mtb.dk

Post by JesperJ »

I må da gerne kigge.
mvh
Jesper
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

J-LO wrote:Den første Danmarksmester i cyklende 'electric boogie'
Haha... det' go' humor :lol:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Nye briller

Post by Stephan Bak »

Morten Hartvigsen wrote: Mens jeg stadig havde Julie bag mig...øv hun kørte prustene forbi mig på den næste bakke, og da hun sluttede på 4 pladsen, må jeg konstaterer at de 4 piger idag kørte rigtig stærkt - og fra mig igen :twisted:
Flotte billeder, der rigtigt viser nogle af dramaerne - ikke mindst det hvor Kristine sætter Anders på bakken eller hvad det nu er der sker.

Men Morten, jeg tror at du må se dobbelt eller sådan noget, for Julie kom aldrig forbi mig, og da jeg heller ikke passerede dig,....hvordan kunne hun så...?
Nå, hvis du tjekker tidene i det samlede resultat vil du se at miss Bollerup ikke har passeret dig.
Image
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

hmm, man ser hvad men gerne vil se :-)

Tja, så må det jo være KRISTINE NØRGAARD nr. 810 - faeme stærkt kørt af hende da vi jo begge er i kanon form..
Post Reply