Google?

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Google?

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hvad er ideen med de der Google bannere, har vi fået endnu en sponsor eller? :?: 8)

Er det ikke "farligt" i en periode hvor Maxim med sikkerhed tjekker vores aftale ud nogle gange :?:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jeg sende dem snart en mail for at få de sidste aftaler på plads, men jeg vil gerne spørge Maxim om en rulleskilt reklame er ok med dem, hvis (når) vi får andre aftaler i hus.
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Well... jeg tænkte jeg ville prøve at signe op hos Google, sådan bare for at se om det overhovedet kan gi' os noget. Jeg kan dog nemt slå det fra igen. Det er iøvrigt lidt morsomt at den reklame Google finder frem til os inde under vores gallery er til et site der sælger scripts rettet mod "adult webmasters". Sådan går det når man heder noget med hustler. Gad vide om ikke det ville være endnu værre hvis vi hed "Team Playboy" :?: :lol:

Jeg kan godt forstå din bekymring omkring Maxim, men jeg håber da virkelig ikke at de forventer at få eneret på bannerplads hos os :!:

Morten, kan vi andre komme til at få indblik i hvad aftalen indebærer :?:
Hvis den indebærer eneret til reklamer på vores sider synes jeg måske ikke det er den fedeste aftale - jeg mener, hvorfor begrænse os til aftaler med Maxim :?:

Hvor længe har vi egentlig bundet os - er det bare indtil vi ikke gider at få rabat længere :?:
Er der lagt op til at aftalen skal genforhandles periodisk, eller er den bare løbende :?:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Christian wrote:Jeg kan godt forstå din bekymring omkring Maxim, men jeg håber da virkelig ikke at de forventer at få eneret på bannerplads hos os :!:
Nøøøø... var bare en tanke så det så godt ud i de dage aftalen er ny :?: Jeg blander mig uden om :) (fra nu af)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Christian wrote:..............
Jeg kan godt forstå din bekymring omkring Maxim, men jeg håber da virkelig ikke at de forventer at få eneret på bannerplads hos os :!:

Morten, kan vi andre komme til at få indblik i hvad aftalen indebærer :?:
Hvis den indebærer eneret til reklamer på vores sider synes jeg måske ikke det er den fedeste aftale - jeg mener, hvorfor begrænse os til aftaler med Maxim :?:

Hvor længe har vi egentlig bundet os - er det bare indtil vi ikke gider at få rabat længere :?:
Er der lagt op til at aftalen skal genforhandles periodisk, eller er den bare løbende :?:
mange gode spørgsmål....

1. Jeg har ikke aftalt eneret
2. Jeg har ikke nogen egentlig aftale udover at have lovet dem et banner, men der har jeg ikke nævnt rulleskilte
3. Vi har ikke bundet os for en periode
4. Genforhandling har ikke været diskuteret

En decideret kontrakt har ikke været på tale, og jeg tror ikke det er nødvendigt foreløbig.

Det jeg skal have på plads med dem er sådan noget som hvem vi skal bestille hos (en fast kontakt person), hvor tit det er muligt, osv. mere sådan lidt praktiske ting. Men overstående spørgsmål, kan jeg godt runde med dem, hvis det bliver nødvendigt.
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Efter en prøveperiode på godt 7 dage og en indtjening på ca. 2 dollars må jeg konstatere at det ikke umidelbart kan betale sig med google bannerne. Måske det vil være anderledes de dage hvor der er nye billeder fra slush/dust/24t løbende online, men ellers er det vist ikke rigtig noget der batter. Så hellere bruge pladsen til bannere i forbindelse med diverse aftaler osv.

Jeg vil ikke udelukke at jeg på et tidspunkt prøver med Googles bannere igen, men for nuværende er de fjernet fra sitet.
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Cool nok Dex, sig til når vi skal i byen for de 2$ ;)

Måske et DustCup banner på?
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

J-LO wrote:Cool nok Dex, sig til når vi skal i byen for de 2$ ;)
Skal nok... Der kan vel blive til et par dåser tun i Netto eller noget i den stil :lol:
J-LO wrote:Måske et DustCup banner på?
Hvis du laver et banner i størrelse 468 x 60 skal jeg med glæde smide det ind i rotationen.
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Image
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

go ide
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Fås det også i str. 468 x 60 :?:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

468 x 60 er den størrelse der også kaldes "IAB full banner"

http://www.u2networks.com/components/banner_sizes.html

IAB størrelserne benyttes bla. af det prog jeg har installeret til at håndtere bannere, og Maxim banneret jeg har sat op er i samme størrelse.
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Hmm... det lykkedes mig vist at få "streched" det lidt
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Banneret er lavet efter bestilling, orker ikke at lave en anden str. men det ser fino ud nu, no matter :)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jeg syns ike rigtig reklamerne shuffler hurtigt nok, faktisk virker det nærmest som om de først skifter når man hopper fra forum til e.g. forsiden eller omvendt
Post Reply