Erfaringer med Thule cykelholder

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
Post Reply
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Erfaringer med Thule cykelholder

Post by BoT »

Er der nogen, der har noget at sige om RBS's slagtilbud her i maj:
THULE Euroway 947 til 3 cykler
- og ja ... jeg er kun interesseret i kommentarer til den model :-)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

hovsa, nu så jeg at det er en anden model jeg kommenteter, men nu har jeg skrevet svaret, så nu trykker jeg på "udfør" :-)
her we goes.... har næsten lige fået min. Thule EuroClassic Pro 903, og kun justeret den til, men ikke prøvet i praksis. Den får sin dåb næste week-end.

Til at starte med er den tung... og lidt uhåndterbar, og det alene gør at jeg til daglig cykel transport, og endda til transport af 2-3cykler har brugt Thule hangon 907 (der er ny flere modeller), som er nem, og let at bruge.

Jeg skal udvide den til 4 cykler, og skal så bruge den på sommerferien, hvor den er at foretrække fremfor cykler på taget, da det jo giver noget vindmodstand.

NB: Der er kommet en lille ny : Thule EuroClassic G5 904 / http://www.thule.com/Thule/ProductPage____45133.aspx
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kørte med en 947 til Harz. Synes den var for kort til MTB'er, 'strips' til hjul kunne ikke justeres med længden af cyklen, som på den model Morten (og jeg) har. Synes også det er surt at den ikke kan lukkes sammen, som den større model.

Begge er tunge, hvilket gør at man kun gider dem når man skal rigtigt langt.
User avatar
Gudmundseth
Uden hjælpemotor
Posts: 392
Joined: 18 Dec 2007, 22:42
Location: Trondheim - Norge
Contact:

Post by Gudmundseth »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Kørte med en 947 til Harz. Synes den var for kort til MTB'er, 'strips' til hjul kunne ikke justeres med længden af cyklen, som på den model Morten (og jeg) har. Synes også det er surt at den ikke kan lukkes sammen, som den større model.

Begge er tunge, hvilket gør at man kun gider dem når man skal rigtigt langt.
Hvilken model skal man så vælge? Gerne en der passer til fire cykler og både mtb og race 8)
Ud på tur - aldrig sur. http://utpaatur.org/blog
Post Reply