Hustler Cykeltøj?

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Hustler Cykeltøj?

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ved ikke hvor mange der får Bikebusters nyhedsbrev, men i dag kom der et fedt tilbud synes jeg:
Professionelt designet team tøj med dit cykelholds eget logo bestående af kortærmet cykeltrøje, korte cykelbukser med seler og Coolmax indlæg. Forskellen på dette koncet og Biemme's normale klubtøjskoncept er at her kan du nøjes med 10 sæt, mens der ellers kræves 30 stk. af hver artikel for at starte en produktion.

Du får logo påtrykt på trøjens bryst, ryg, begge sider, og begge skuldre samt på begge bukseben. Alle tryk skal være i samme farve.

Fremgangsmåden er at du laver en onlineordre på det design og den farvevariant du ønsker. Herefter sender du logomateriale til info@bikebuster.dk som en elektronisk fil, og skriver Biemme + dit ordrenummer i emnelinien. Efter nogel dage modtager du en korrektur, og når du har godkendt den vil produktionen starte.

Når du bestiller skal du, når du når til betalingsdelen, i kommentarfeltet ved kassen angive hvilken farvevariant du skal have af den designlinie du vælge, samt str. på trøjer og bukser.

Prisen er pr. sæt, og minimum antal der kan produceres er 10 sæt. Prisen på kr. 599,- pr. sæt gælder op til 20 sæt, hvorefter vi kan tilbyde en lavere pris. Send forespørgsel herom på info@bikebuster.dk

Leveringstiden er 60 dage fra godkendt korrektur.

Du kan i samme designlinief få trøjer med lange ærmer, vindjakker, veste, vinterjakker, lange bukser, knickers m.m. Send en mail til info@bikebuster.dk om dine ønsker.
Kunne det ikke være griner? 599 for kvalitets bukser og bluse er sgu billigt, og man kan jo altid bruge et ekstra sæt ikke?! Hvad siger I, jeg er 110% klar!!! Ville se fedt ud, når vi ligger bagerst i feltet :lol:

Feedback :?:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg tror man skal vælge en af de designs der allerede findes, men det er fint nok for mig, jeg vil bare have noget Hustler tøj!!! :)

EDIT: SE DE NYE 2004 DESIGN PÅ SIDE 3 I DENNE TRÅD!
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 10 Jun 2004, 17:42, edited 6 times in total.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

.

Post by Morten Hartvigsen »

Ja, jeg kunne godt bruge et par forårs tights eller halvlange sommer bukser ...trøjer har jeg egentlig nok af, men et sæt ville være ok med mig.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg er lige ved at finde ud af hvor man kan prøve størrelser mm.
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Jeg synes det er en kanon idé... Vil sgu være totalt iorden at trille rundt i ens Hustler tøj 8)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

OK, nu har jeg linket alle de "Designs" der er, hvad siger I? Tror jeg er til RØD / SORT model LEE
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

..

Post by Morten Hartvigsen »

Hvem er det nu lige der er vores sponsor ???

- Nokia - jeg tvivler nu, for vi er stoppet med den slags "tilfældig" reklame - det styres for hårdt, og i store kampanger
- JLO's hjemmeshop, der snart skal børsnoteres?
- LBS -> Local Bike Shop's ?? Man kunne jo spørge
- RBS...Man kunne jo spørge
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der skal vel bare stå "Team Hustler" Eller lign.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

ja da, men jeg tænkte lige på om de 10sæt = 6.000Kr kunne sponseres af nogle mod en reklame label.....gl. krejler du ved.....

Men er vi 10 ?? kun 3 indtil videre....
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

J-LO wrote:Tror jeg er til RØD / SORT model LEE
Tjaaa... Den er da helt ok
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Re: ..

Post by Christian »

Morten Hartvigsen wrote:Hvem er det nu lige der er vores sponsor ???

- RBS...Man kunne jo spørge
Oh hell no :shock: Deres logo er simpelthen for grimt :wink:
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Jeg mener vel egentlig også bare der skal stå Team Hustler... det er jo det der vil være det fede (altså efter min mening).

Jeg går også ud fra at tilbudet er baseret på at det skal være samme logo alle steder (jeg gætter bare)
Last edited by Christian on 29 Apr 2004, 00:23, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Christian wrote:Jeg går også ud fra at tilbudet er baseret på at det skal være samme logo alle steder (jeg gætter bare)
Sådan forstår jeg det også. Jeg ved Jan er på, og jeg napper gerne 2 sæt hvis vi ikke er nok.
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Er der ikke andre der er interesseret :shock:

Hustlers, det vil være cool 8) hvis i lige tager og poster her - også hvis i IKKE er interesseret (giv jeres mening til kende!) :!:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Lee rød/sort eller Thunder ville passe mig.

Morten
Post Reply