ENDELIG SPINNING

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Dalle

ENDELIG SPINNING

Post by Dalle »

Hej Hustlere.
Langt om længe kan jeg sætte en dato på den næste spinning time.
Jeg har booket lokale i Sportsclub Farum til på Torsdag den 16, klokken 20.00.
Vi mødes ca 19.45 i receptionen til lige at sige dav og hej til hinanden.
Det er muligt at leje sko med SPD system, der er så vidt jeg husker 3 cykler der stadig kører med LOOK klamper, men det er bedst at i satser på SPD.
Der er plads til ca 20 på holdet, så giv lige hurtig feedback, hvis der er lyst bagefter kan der indtages en pilsner på Dalle's residens bagefter.
Timen bliver kørt som en spinning 2-3, 1½ times varighed :oops: :oops: :oops: :oops: , dvs tæt på uden for kategori, så husk rigelige mængder vand, håndklæde, brækposer etc.

Glæder mig til at se jer på Torsdag.

Hygge og hejs Dalle

Ps. Sportsclub ligger bagved Restaurant Sepp tæt på Farum Stadion, man kan køre bagom og parkere foran indgangen.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lyder fandme hyggeligt, men senior og jeg er í Norge på langrend, så vi melder pas. Ha' en fed aften :)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Super, jeg kan bare ikke Torsdag, da jeg spiller 1t30min Tennis, desværre ikke udenfor kategori :-)
User avatar
Christian Bax Bagger
Altid med hjelm
Posts: 175
Joined: 05 Oct 2004, 14:48
Location: Farum

Post by Christian Bax Bagger »

Jeg er så meget på - Bum Bum, kommer du ikke også?
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Hvis Tom "Bom Bom" Nielsen kommer dukker jeg også op (selv om jeg sandsynligvis også kører 1 times spinning tidligere på dagen) :D
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Dalle

Post by Dalle »

Hej Hustlere.
Det er med stor beklagagelse at jeg ser mig nødsaget til at aflyse Spinning i morgen aften. :(
Børnene er begge syge, og vi skal til Bornholm påm Fredag så de skal være raske, derfor aflysning.
Håber at i alle når at se denne mail.

Dalle
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Ærgeligt - ærgeligt! Ellers et rigtigt godt initiativ! Håber ungerne når at blive friske.

Du skal jo selvfølgelig ha' lågen med til Bornholm :twisted:
Image
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Men nu er jeg endelig kommet ind på siden - og så er det aflyst ... crap. Jeg ville ellers gerne have kørt bax og dex i sænk. Nå, men Torben du må finde en ny dag, hvor en gammel mand kan ydmyge alle ny og gamle hustlere .... tror jeg nok ... måske .... ok, så lad os da bare hygge os ;)
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Tom Nielsen wrote:Men nu er jeg endelig kommet ind på siden - og så er det aflyst ... crap. Jeg ville ellers gerne have kørt bax og dex i sænk. Nå, men Torben du må finde en ny dag, hvor en gammel mand kan ydmyge alle ny og gamle hustlere .... tror jeg nok ... måske .... ok, så lad os da bare hygge os ;)
Hvis du kører fra mig Tom, så er det kun fordi jeg er tungere end dig og det altid er op ad bakke når man kører spinning :wink:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
User avatar
Christian Bax Bagger
Altid med hjelm
Posts: 175
Joined: 05 Oct 2004, 14:48
Location: Farum

Post by Christian Bax Bagger »

Pis da også. Håber de bliver raske i en fart!
Jeg napper bare en udholdenheds 75 min. kl. 17:30 og bliver ydmyget af Bum Bum en anden gang :twisted:
Post Reply