farvel

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!
Posts: 1073
Joined: 24 Feb 2006, 18:06
Location: Værløse
Contact:

farvel

Post by jannik 'lordy' stuhr »

Da jeg idag er blevet smidt ud af hustlerne efter omkring 6 år med mange gode timer med begrundelsen at jeg ikke har været aktiv nok til H12 på trods af jeg mødte syg op og var der de timer jeg kunne og brugte noget tid efterfølgende på billedbehandling, så er jeg altså ude

der står så jeg kan møde op og forsvare mig selv på general forsamlingen

det vælger jeg så ikke at gøre synes når det kommer hertil så er hustlerne for forandret til jeg har lyst til at deltage

Hustlerne for mig har altid haft plads til de skæve eksistenser som feks mig der jo på ingen måde kan følge med nogen andre på cykel og derfor meget sjældent har besværet de andre til træning af samme grund

og har derfor gladeligt lagt de timer i foto som det har krævet, desværre har ej g de sidste par år været lidt ude af det hele grundet lille dreng og operation. at de så takseres til en udsmidelse kan jeg kun være overrasket over

men tak for alle de gode timer til alle de gode mennesker
Hvorfor ikke ;)
Når livet er fed på den F E D E måde
http://www.tykkeskolen.dk/
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Re: farvel

Post by JesperJ »

Hej Jannik
Det lyder sørgeligt og ikke som en rigtig løsning/beslutning.
Håber du finder andre tilhørssteder og at du stadig kommer lidt ud og triller i skovene.
Ha det godt
mvh
Jesper
maybe some day
User avatar
Rasmus Birk
1 omgang efter
Posts: 688
Joined: 08 Jun 2007, 11:28
Location: Vedbæk

Re: farvel

Post by Rasmus Birk »

Hej Jannik

Ved ikke helt hvad jeg skal svare til ovenstående, men jeg er glad for at have mødt dig og dit glade væsen de gange det nu er blevet til igennem de seneste år. Håber bestemt ikke det har været sidste gang.

Mvh
Rasmus
Savner af og til det orange lyn
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2074
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Re: farvel

Post by Tobias Sonne »

Hej Jannik,

Det er jeg ked af at høre. Desværre er det nok konsekvensen af vores vedtægter. Jeg tror ikke det har været "passive" medlemmer som dig, der har været tænkt på. Men så vidt jeg husker, står der noget om at der kun kan være aktive medlemmer og at man skal deltage aktivt til H12.

Der er nok sigtet efter aktive medlemmer, der nyder godt af fordelene i klubben og ikke vil yde. læs: være aktiv med andet end at køre på cykel :O) men det rammer selvfølgeligt bredt.

At du ikke har adgang til privaten betyder jo ikke, at du ikke må komme og tage billeder mv. det er jo din store interesse, så bliv endeligt ved med det :O)

Ellers god vind

Tobias Sonne
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3304
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Re: farvel

Post by Jais »

Held og lykke...

Tak for alle de flotte fotos du har taget af mig gemmen tiden..

Jais
User avatar
Michael J
Set uden lys
Posts: 1012
Joined: 18 Jul 2008, 14:40
Location: 2860 Søborg
Contact:

Re: farvel

Post by Michael J »

Og tak for det ene foto du har taget af mig..

Håber vi ses i skoven..
Fremtiden kommer af sig selv - Det gør fremskridt IKKE!
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
John Hein
Alene i udbrud
Posts: 748
Joined: 21 Aug 2008, 10:45
Location: Gentofte

Re: farvel

Post by John Hein »

Det er jeg ked af at høre, du må have god vind fremover, ses måske i skoven.
Titanium på de indre linier
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Re: farvel

Post by Peter 'TB' »

En noget pudsig beslutning, så vidt jeg ved er du ikke en økonomisk belastning for klubben. Det var netop hyggen der gav mig lysten til at komme ud i skoven og cykle - men jeg synes ærlig talt hyggen er røget fløjten..

Jeg går udfra at vi også ses i skoven i fremtiden, så kan vi tage bagtroppen i hyggetempo :)
Image
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Re: farvel

Post by BoT »

Jeg forstår heller ikke hvordan en samling af så sympatiske mennesker kan træffe en så usympatisk beslutning.
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Re: farvel

Post by Schønberg »

Kære Jannik, vi to har snakket i telefon vedr. din eksklusion og jeg ønsker dig også alt det bedste fremover, det ved du.

Til medlemmer af TH, kan jeg informere at H12 styregruppen har indstillet 4 medlemmer til eksklusion og en enig bestyrelse har vedtaget dette. De berørte medlemmer har mulighed for at få deres eksklusion behandlet på generalforsamlingen.

Se vedhæftet brev der er gået ud, som også indeholder information om vores regler vedr. eksklusion.

Til xxxxxx,

Efter indstilling fra H12 styregruppen, har en enig bestyrelse
besluttet at du d.d. er ekskluderet af Team Hustler.

Årsagen skyldes manglende hjælp til H12 som er et krav for gratis
medlemskab af klubben. Dette blev stadfæstet af en enig
generalforsamling i 2011.


Eksklusion af medlemmer
Frustration efter H12 pga. manglende hænder.
H12 styregruppen har overleveret en liste til bestyrelsen med navne på
’fraværende’ medlemmer, der enten ikke meldte tilbage, eller ikke havde
en reel grund til ikke at deltage i arbejdet……
Afstemning (skal vi ekskludere medlemmer pga. manglende H12
deltagelse): Der var flertal for mulighed for eksklusion.

Nedenstående paragraf 4 i vores vedtægter beskriver procedure og dine
muligheder for at anke beslutningen.


§ 4 Eksklusion
Stk. 1. - Bestyrelsen kan ekskludere et medlem, når særlige forhold
giver anledning dertil.
Bestyrelsens beslutning herom kræver dog at mindst 2/3 af bestyrelsens
medlemmer har stemt for eksklusionen.
En eksklusion træder i kraft straks efter det bestyrelsesmøde hvor det
er vedtaget på.

Stk. 2. - Vedkommende skal inden bestyrelsen træffer sin afgørelse have
haft lejlighed til at fremføre sit forsvar, og kan kræve at spørgsmålet
om eksklusion afgøres på den førstkommende generalforsamling.
I alle tilfælde, hvor en eksklusion skal behandles på generalforsamling
har vedkommende medlem krav på, at få meddelelse herom senest 3 døgn før
generalforsamlingen afholdes, og har ret til at forsvare sig på denne.
Spørgsmål om eksklusion skal optages som et særskilt punkt på
dagsordenen.

Stk. 3. - Et medlem, der er ekskluderet i.h.t. generalforsamlingens
beslutning, kan kun optages på ny, ved en ny generalforsamlings
beslutning. Her kræves samme majoritet som ved eksklusion.


Bestyrelsen
Team Hustler
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Re: farvel

Post by Peter 'TB' »

Nå ja det får man så for at lufte sin støtte..

Jeg har her til aften modtaget samme mail som dig Lordy.. Pudsigt den kommer nu - så lang tid efter sidste bestyrelsesmøde..
H12 styregruppen har overleveret en liste til bestyrelsen med navne på ’fraværende’ medlemmer, der enten ikke meldte tilbage, eller ikke havde en reel grund til ikke at deltage i arbejde
Hvis I kigger tilbage vil I se at jeg i _rigtig_ god tid meldte ud at jeg var på kursus i den weekend, dette har jeg iøvrigt også haft en mailkorrespondance omkring.

Jeg kan se at jeg meldte ud d. 18/2 at jeg ikke havde mulighed for at deltage pga. tvunget kursus fra d.7/5 til d. 13/5.
schønberg wrote: Eksklusion af medlemmer
Frustration efter H12 pga. manglende hænder.
H12 styregruppen har overleveret en liste til bestyrelsen med navne på
’fraværende’ medlemmer, der enten ikke meldte tilbage, eller ikke havde
en reel grund til ikke at deltage i arbejdet……
Er det bestyrelsen er enerådigt beslutter hvad der er "reel grund" ?

Jeg undrer mig over at jeg melder ud så snart jeg ved at jeg ikke har mulighed for at deltage, og ikke på daværende tidspunkt får en heads-up omkring at bestyrelsen ikke mener at kursus er "reel grund". Det er helt fint at der er en regelsæt for deltagelsen til H12, men når jeg nu melder ud tre måneder før at min arbejdsgiver har valgt at planlægge kursus der umuligører at jeg kan deltage til H12, og jeg tilmed ikke hører det mindste om at dette er et problem - så er det sq ufint at lukke min adgang og vippe mig ud på denne måde. Havde bestyrelsen nu blot taget dialogen tre måneder før H12. Jeg mener stadig at jeg har overholdt det regelsæt der er for deltagelse til H12. Jeg meldte jo ud i god til, så jeg kan kun tolke det som at bestyrelsen ikke mener at ens professionelle virke er en "reel grund". Hvad er så en "reel grund"?
Last edited by Peter 'TB' on 12 Jul 2012, 08:23, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Re: farvel

Post by Schønberg »

Peter du bliver ikke meldt ud for at "støtte" Jannik, men for manglende arrangement for 2. år i træk til H12. Begge år med begrundelsen, at du skulle på kursus samme weekend som H12 blev afholdt. Begge år har du fået besked på, at der var andre opgaver der kunne hjælpes med op til H12, men du har ikke budt ind med noget.
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1323
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Re: farvel

Post by Carsten Graff »

Schønberg wrote:.......
Til medlemmer af TH, kan jeg informere at H12 styregruppen har indstillet 4 medlemmer til eksklusion og en enig bestyrelse har vedtaget dette. De berørte medlemmer har mulighed for at få deres eksklusion behandlet på generalforsamlingen.
........
Inden der går gætte konkurrence i den, er det så muligt at få oplyst hvem de 4 medlemmer er?
Peter Baade
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 11 Mar 2009, 11:00
Location: Farum

Re: farvel

Post by Peter Baade »

Carsten Graff wrote:
Schønberg wrote:.......
Til medlemmer af TH, kan jeg informere at H12 styregruppen har indstillet 4 medlemmer til eksklusion og en enig bestyrelse har vedtaget dette. De berørte medlemmer har mulighed for at få deres eksklusion behandlet på generalforsamlingen.
........
Inden der går gætte konkurrence i den, er det så muligt at få oplyst hvem de 4 medlemmer er?
Ja, hvilken mail bliver det sendt til? Måske er den sendt til en nedlagt mail adresse og så ved man ikke om man er med i klubben eller ej. Men derfor må man vel gerne deltage i de åbne arrangementer såsom Niels's ligge på hjul?
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Re: farvel

Post by Peter 'TB' »

Carsten Graff wrote:
Schønberg wrote:.......
Til medlemmer af TH, kan jeg informere at H12 styregruppen har indstillet 4 medlemmer til eksklusion og en enig bestyrelse har vedtaget dette. De berørte medlemmer har mulighed for at få deres eksklusion behandlet på generalforsamlingen.
........
Inden der går gætte konkurrence i den, er det så muligt at få oplyst hvem de 4 medlemmer er?
Man må formode, at der frigives referat fra bestyrelsesmødet d. 28/6, som alle medlemmer på daværende tidspunkt kan få lov til at se.
Image
Post Reply