MTB: SlushCup 3 - 18 dec. Ganløse, DMK

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

fedt med afstemning. Stemmer for 4 feb.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Stemmer for "Det er det som sker". Synes ikke det er fair at lave en ny afdeling, tænk hvis Bonne, Grønbeck mf. er på ex. skiferie? Det samme gælder også for de som ligger nummer 200, unfair hvis man ikke lige kan være med, og allerede har mistet en afdeling.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Som søn så far eller er det omvendt nå, men jeg har ud fra andre forudsætninger stemt som JLO :D

Da jeg en gang har været med til at arrangere et (Dust cup) løb, mærke ruten af etc, og det er meget arbejde, så syntes jeg at det er for meget forlangt at frivillige skal ud endnu igen, fordi 'en' rytter, ved en fejl, desværre tog den forkerte rute :!:

Sket er sket :roll:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Har smidt en løbsberetning på forsiden, vi trænger til nyheder - husk alle er velkomne til at skrive noget "news" :!:

http://www.teamhustler.dk/
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

nej det kan vi ikke - har ikke rettigeher til det ! kun til at svare på allerede oprettede nyheder...

"Sorry, but only users granted special access can post topics in this forum."

er det muligt at godkende en del af de faste her ?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Seføli, kigger lige på det nu!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Prøv lige nu Morten!
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Post by Andreas »

Jeg synes også, at det for meget forlangt, at de (frivillige) skal arrangere endnu et løb - det er brandærgerligt, men noget man bare må tage ved lære af (jeg er ret sikker på, at det ikke sker igen).

Har stemt "Nej det er ligemeget - det er hvad der sker" :D

Elllers var det jo ganske hyggeligt med en kold øl efter en kølig oplevelse - Brrrrrrrrrr :D

ps
Jeg kan måske nå, at bygge mig lidt op igen inden næste afdeling inden JJ bliver endnu mere kæphøj - jeg tror nemlig ikke, han kan tåle det...
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

jeg synes heller ikke at der skal holdes en ny afdeling...

dels kan jeg ikke selv på mange af datoerne.. dels er det et stort arbejde og sidst synes jeg det at vælge en hverdag synes jeg helt ude i hampen... vi er sgu mange som ikke kan komme på en hverdag pga af arbejde.,... for jeg tror da det bliver om dagen!!!

men altid herligt at se hustlerne og det bliver super når vi stiller i ens tøj.... :o :o :o
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Lidt stemnings billeder. :D

Image
Image
Dmk ku ikke klare en hel omgang :D men det kunne Morten. :wink:

Jeg har sku lidt ondt af Dmk (Bo & Co), ret ufedt , men jeg tror sku de tager det hårdere end det os der var på ruten , vi fik en tur ud af det og vi kørte forkert og hvad så . Vi tog en rundte selv og fik kørt/trænet sammen i en stor Hustler gruppe og total hygge bagefter som vanlig når Hustler mødes. :wink:


Måske skulle man spørge klassement rytterne om den "ommer" det er jo dem der nok mest i klemme ,de har måske lagt vinter ferie efter mbt programmet og nu ser det ud til der skal køres den 4-2-06 . man må da håbe de førende rytter kan den dag. :wink: Så jeg siger
Image "det er hvad der sker" :D
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Ja der kom da et foto fra ud af slush 3 , to hustler i neutral.. :wink: Image
Image og en Hustler i uniform
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der er flere, se vores galleri under "løse skud" :)
Post Reply