HEJ GUY'S

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Dalle

HEJ GUY'S

Post by Dalle »

Hej Hustlers, savner helt at køre med jer, men kalenderen er simpelthen for booket og har været det sidste lange stykke tid, vel hjemkommet fra en fed tur til Wagrain, 6-16 grader, masser af sne og store fadbamser *S*.
Men hold hovedet koldt, er snart tilbage for at deltage aktivt ;-).

Ha allesammen en super fed week-end, og indtil vi ses hold pedalerne igang .

ses hilsen fra Dall'aman
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Dejligt at høre fra dig Dalle, vi savner sgu også at køre med dig.
Godt at høre at det var en go' tur til Wagrain - ville sgu gerne ha' været med hvis tiden (og antallet af ikke afholdte feriedage) havde tilladt det.

Har du egentlig en landevejslåge :?:
Hvis ja, så skal du da klart med ud og gøre vejene i nordsjælland usikre ik' :!: :?: :!:
Hvis ikke, så har vi nok en du kan låne 8)
Dalle

Post by Dalle »

Høp, har jeg, ikke sidste nye skrig men den blev opgraderet sidste år med noget nere lirens grej. Så klart jeg skal snart med ud og trille, indtil da tager jeg spinning timer i det lokale fitness-center 2-3 gange om ugen. kl, hold godt fast 6 om morgenen, og så på job bagefter, det er det fedeste .

vi snakkes, od ses forhåbentlig snarest
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Dall'aman wrote:indtil da tager jeg spinning timer i det lokale fitness-center 2-3 gange om ugen. kl, hold godt fast 6 om morgenen, og så på job bagefter, det er det fedeste .

vi snakkes, od ses forhåbentlig snarest
Kl. 6 om morgenen :shock: :!: :?:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hej T. Jeg har lige rykket dit topic over i det andet forum, så der er mere styr på det :)

Du må holde nogle dage fri til cykling, nu kører vi jo også til hverdag :!:var begyndt at tro du ikke kunne lide os mere.... :wink:
Post Reply