MTB: Slushcup afd. 2 - 27/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fraser wrote:hvordan og hvornår tager i afsted på søndag??

jeg regner med at tage toget der op, og pakke min taske klar dagen før, så jeg husker alt mit grej..


Fraser
Jeg kører Kbh --> Farum (henter cykel) --> Hillerød, så jeg er der senest 9.00
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg var ikke med sidste år, er der nogen som kan skrive lidt om ruten? Flad, hård, våd, teknisk osv?

Billeder fra afd. 1 sidste år i Selskov: http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... p?album=15
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10103
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

hvis det ér der, var der en del mudder, så behold bare XRC Mud'erne på.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Damm. Nogen har truet mig med vild druk og fest :twisted: Håber jeg kan holde måde.... :roll:
Image
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Post by Andreas »

Jeg kommer også!

mht. startboxe, så klagede jeg min nød til arrangørerne, da jeg jo udgik sidst og derfor ville ryge i sidste boks og henviste til at jeg nok var i stand til at køre lidt i hælene på Johnni og Anders, men nu kan jeg se, at jeg er røget i boksen foran dem/jer... Bare rolig - jeg stiller mig ned i samme boks (og lidt bagved - man kender vel sin plads og det skal jo heller ikke blive for pinligt).

Vi ses!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10103
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Ja, Andreas, Ole og undertegnede starter i box 1.

Og, det er Seelsskov: http://www.falckhansen.dk/slushyear4/info/2afd.htm
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Jeg er sku' helt stolt, start kun i den næst sidste boks :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

J-LO wrote:Jeg var ikke med sidste år, er der nogen som kan skrive lidt om ruten? Flad, hård, våd, teknisk osv?

Billeder fra afd. 1 sidste år i Selskov: http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... p?album=15
Det var mit første løb sidste år, så hård det syntes jeg absolut den var :D Kan dog sige, at det gælder (som altid) om at holde sig fremme i begyndelse. Sidste år var der kø nede bagi hvor jeg lå (blev nr. 71) ! MEGET kø...
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1323
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Re: MTB: Slushcup afd. 2 - 27/11

Post by Carsten Graff »

Jer har netop oprettet mig som www.teamhustler.dk medlem.
Jeg kørte med i 1. runde af SlushCup - mit 3. MTB løb ialt - kan jeg stille op for www.teamhustler.dk i 2. runde, og hvordan gør jeg dette. Vil i have mig med på holdet ?

Carsten Graff
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

Hej! Du skal være rigtig velkommen og er sikker på at J-Lo prøver at få opdateret at du skal køre for Hustlerne.

Vi glæder os til at se dig 8)
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Re: MTB: Slushcup afd. 2 - 27/11

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Carsten Graff wrote:Jer har netop oprettet mig som www.teamhustler.dk medlem.
Jeg kørte med i 1. runde af SlushCup - mit 3. MTB løb ialt - kan jeg stille op for www.teamhustler.dk i 2. runde, og hvordan gør jeg dette. Vil i have mig med på holdet ?

Carsten Graff
Velkommen til....nr. 28 ved første afd. Lige hvad vi har brug for :D
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: MTB: Slushcup afd. 2 - 27/11

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Carsten Graff wrote:Jer har netop oprettet mig som www.teamhustler.dk medlem.
Jeg kørte med i 1. runde af SlushCup - mit 3. MTB løb ialt - kan jeg stille op for www.teamhustler.dk i 2. runde, og hvordan gør jeg dette. Vil i have mig med på holdet ?

Carsten Graff
Hej Carsten, du skal være så velkommen, altid rart med nye ansigter :)

Jeg går ud fra, at du har en ejerchip fra www.events4u.dk :?: I så fald skal du bare gå ind i din profil hos www.events4u.dk, og rette dit hold til: www.teamhustler.dk - så skulle det hele gå af sig selv. (kan man håbe)

Hvis du har mulighed for det, må du meget gerne gøre det allerede nu (i dag) da jeg mener at Bo Slush opdatere listen over ryttere senere i dag!!

Kom og hiv i en af os på søndag, så du kan trykke i hånd med alle :) Velkommen!
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Velkommen Carsten...

Og ja hvad sker der lige for dig Andreas :shock: ... det må jeg nok sige at det er en nem måde at få en god start på.. men behold da pladsen som du står forrest anden boks eller bagerst i første betyder da mindre... vi skal nok gøre alt for hente dig.... :lol:
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1323
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Så har jeg ændret hold på Events4U fra - " " - til www.teamhustler.dk
Ser frem til at hilse på jer på søndag.

Lidt info om hvorfor jeg valgte jer, og om mig selv.

Jeg har kørt MTB i ca. ½ år, og har søgt efter nogen at køre med. Kan se på jeres sider, at i mødes til fællestræning/ture af og til, samt at sitet virker som om i tager det afslappet m.h.t. at der også skal være andre ting end MTB.
Jeg har en baggrund som løber, primært marathon, men er "stoppet" p.g.a. diverse skader, og har nu kastet mig over MTB. Jeg kan i de 3 løb jeg har deltaget i, se at min styrke ligger i distancen. Jeg har svært ved at kæmpe mig frem i starten, men holder farten over længere tid. Fall Race, og 10. afd af DustCup, løbsnr. 1056, viste mig at jeg mangler farten i starten, så nu kører jeg tempo/intervaller 2-3 gange pr uge, og mængde/teknik 3-4 gange pr uge, + 2-3 løbeture pr. uge.
Jeg kører primært det rødespor og Vestskoven. Så jeg er med på weekend turerne i fremtiden. Og Vestskoven er ikke så flad som mange tror. Jeg har fået "bygget" et spor på ca. 6 km, og det trækker tænder ud.

Endnu en gang, jeg ser frem til at hilse på jer på søndag.
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Post by Andreas »

Anders K wrote:Velkommen Carsten...

Og ja hvad sker der lige for dig Andreas :shock: ... det må jeg nok sige at det er en nem måde at få en god start på.. men behold da pladsen som du står forrest anden boks eller bagerst i første betyder da mindre... vi skal nok gøre alt for hente dig.... :lol:
Ja, man kan vel vant til at forhandle :wink:.
Nej, vi skal ikke have noget forærende her - jeg har lige bedt om at blive placeret i bås med JJ (boks 3), men Bo Slush regnede åbenbart selv ud, at Hustlerne kører lidt med/mod hinanden, så han har i sin godhed foreslået at vi begge kommer i boks 2 (med dig og Stephan) - det har vi taget imod. Alle starter i øvrigt samtidig - ingen tid mellem boksene, så drøn på skal der nok blive!!!

ps Jeg er også bedre til at jagte :lol: man vinder jo sjældent spurten fra spids...
Post Reply