Fast træningsdag.

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Fast træningsdag.

Post by Kenny »

Jeg må erkende at jeg ikke kommer så meget ud på cyklen i det kolde vejr som jeg gerne ville. Mest af alt fordi jeg mangler nogen at trille med.

Er der nogen der har lyst til en mere eller mindre fast træningsdag om ugen.
Hvilken dag er umiddelbart ligegyldigt for mig. Men på hverdage må det gerne være med start 17:00-19:00 og i weekenderne så tidlig som mulig.
Skoven er køres i betyder heller ikke så meget da jeg skal pakke bilen under alle omstændigheder.

Mit niveau er ca. 1t30min. til fallrace 21km og boxplacering 75% i start1 til slushcup. Så det er desværre ikke muligt for mig at hoppe på de træningsture der allerede annonceres med i forumet :)
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2074
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Post by Tobias Sonne »

Hej Kenny,

Jeg er altså altid frisk på en tur... en fast tid i hverdagen, kan være svært, omend en meget god ide. Så er man ligesom "hængt op" på det.

Du ved at jeg er begynder og tanken kunne være at smide nogle begyndertråde, så kan folk melde sig på - også de hurtige, som så kender betingelserne.

Måske vi skulle starte et begynderudvalg? Et sted hvor folk kan blive introduceret til mtb, klubben og dens medlemmer. - ved dog ikke om det falder i tråd med bestyrelsens visioner og målsætninger for klubben...

I bund og grund handler det måske om at vi finder 2-3 andre som man måske kan køre lidt mere struktureret med på vores niveau.

Min oplevelse af forum her, er dog, at man som regel altid kan fiske en makker til en tur - men jeg må indrømme, at der har været noget niveauforskel på mig og dem. Fornemmer dog at det altid er taget med et smil og godt humør. Alle skal jo starte et sted.

Kenny - jeg smider en pm til dig med mit mobilnummer, så er du altid velkommen til at ringe og se om ikke vi kan finde en tid. Det tror jeg.

Snakkes
User avatar
Jacob Korsholm
Søger sponsor!
Posts: 2609
Joined: 29 Jul 2008, 22:30
Location: Bagsværd

Post by Jacob Korsholm »

Jeg vil gerne med, hvis i tager nogle ture.
Jeg kan kontaktes på 22448089
Jeg går i gang med eksamens periode i starten af feb. så jeg er rimelig fleksibel.

Har dog ingen lygte - så det skal være lyst før jeg tager i skoven.
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2074
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Post by Tobias Sonne »

Super Jacob - det er noteret.

Andre interesserede?
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Post by Kenny »

Tobias Sonne wrote:Hej Kenny,

Jeg er altså altid frisk på en tur... en fast tid i hverdagen, kan være svært, omend en meget god ide. Så er man ligesom "hængt op" på det.
Netop. Det er for nemt at blive i den varme stue når det er koldt, mørkt og man skal køre alene.
Det kan ikke vare længe inden et bliver lysere. Kl17:00 var der tysmørke her. Og nu kl.17:15 er det meget sort, så det går stærkt :)
Du ved at jeg er begynder og tanken kunne være at smide nogle begyndertråde, så kan folk melde sig på - også de hurtige, som så kender betingelserne.
Hvis vi finder en fast dag. Så laver vi bare en tråd som de andre med faste dage.
Måske vi skulle starte et begynderudvalg? Et sted hvor folk kan blive introduceret til mtb, klubben og dens medlemmer. - ved dog ikke om det falder i tråd med bestyrelsens visioner og målsætninger for klubben...
Nu kører ingen af os jo med rygmærker. Men eller jo:)
I bund og grund handler det måske om at vi finder 2-3 andre som man måske kan køre lidt mere struktureret med på vores niveau.

Min oplevelse af forum her, er dog, at man som regel altid kan fiske en makker til en tur - men jeg må indrømme, at der har været noget niveauforskel på mig og dem. Fornemmer dog at det altid er taget med et smil og godt humør. Alle skal jo starte et sted.
Præcis. De gange jeg har kørt med hustlerne har humøret altid været i top. Og der er altid et par stykker der er villige til at vente og siger det er helt i orden. At de selv er startet på samme niveau osv. Men det gør ikke følelsen af at være en kæmpe bremsekolds meget mindre.
Kenny - jeg smider en pm til dig med mit mobilnummer, så er du altid velkommen til at ringe og se om ikke vi kan finde en tid. Det tror jeg.
Jeg kigger lige på din PM, tidligere i dag legede knægten makulator på mit skrivebord imens jeg var på nettet(5md)


@jacob det er helt fint. Jeg har fri fredag i lige uger. Så der kan jeg ofte også køre.

Hvordan passer søndag kl9.00 jer som fast træning. Skoven kan variere fra uge til uge.
Søndag er løbsdag. Så den kan man lige så godt afsætte fast til mtb. Så bliver familien ikke forvirret :)
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3402
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Tobias Sonne wrote: ...
Måske vi skulle starte et begynderudvalg? Et sted hvor folk kan blive introduceret til mtb, klubben og dens medlemmer. - ved dog ikke om det falder i tråd med bestyrelsens visioner og målsætninger for klubben...
Det er helt i tråd med klubbens målsætninger - det er og har altid været sådan i Team Hustler at hvis man gerne ser en ny aktivitet så er det bare at arrangere det. I skal ikke forvente at der er andre der står klar med et specielt program. Så jeg syntes da at det lyder som en god ide hvis I vil stå for at arrangere nogle faste ture for dem der endnu ikke har superskarpe ben.
Gid det snart var maj...!
User avatar
Jacob Korsholm
Søger sponsor!
Posts: 2609
Joined: 29 Jul 2008, 22:30
Location: Bagsværd

Post by Jacob Korsholm »

Jeg er klar på søndag.
Kl. 9 er dog lige det tidligste, men hvis det er det de unge vil ha - så strammer jeg ballerne.
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2074
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Post by Tobias Sonne »

Jacob og Kenny. Vi skriver historie nu...

Søndagsturen lyder som en rigtig god ide. Lad os tage den som udgangspunkt - fast dag, fast tid - kl. 0900, forskellige ruter arrangeret fra gang til gang.

Herfra kan vi altid finde tid og plads i løbet af ugen til ekstra ture som bonus. Jeg regner selv med et niveau på 2-3 gange om ugen.

Hvordan lyder det?

Og hvad siger I til St. Dyrehave på søndag?
User avatar
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud
Posts: 743
Joined: 29 Sep 2008, 11:56
Location: Hørsholm
Contact:

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Tobias Sonne wrote:Jacob og Kenny. Vi skriver historie nu...

Søndagsturen lyder som en rigtig god ide. Lad os tage den som udgangspunkt - fast dag, fast tid - kl. 0900, forskellige ruter arrangeret fra gang til gang.

Herfra kan vi altid finde tid og plads i løbet af ugen til ekstra ture som bonus. Jeg regner selv med et niveau på 2-3 gange om ugen.

Hvordan lyder det?

Og hvad siger I til St. Dyrehave på søndag?
For f..... da Tobias, stop så alt den træning. Jeg kan jo ikke være med når jeg igen kan komme ud i det fri :lol: Det er urent trav :lol:
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Post by Kenny »

Det er en aftale. Jeg satser også på 2-3ture i løbet af en uge når det bliver lidt varmere i vejret.

@Jacob de "unge" er alligevel oppe og pisse for tredje gang på det tidspunkt :) Uret ringer kl.4:45 i hverdagene, så om jeg skal stille det til kl.7 på en søndag betyder ikke så meget herhjemme :)
User avatar
Jacob Korsholm
Søger sponsor!
Posts: 2609
Joined: 29 Jul 2008, 22:30
Location: Bagsværd

Post by Jacob Korsholm »

Kan sgu da ikke sige nej til at være med til at skrive historie. Jeg er klar på søndag.

Det lyder fornemt med træning en 2-3 gange om ugen.

@Kenny Er det positivt at du skal sætte uret for at stå op og pisse? :)

Jeg har ikke kørt i st. dyrehaven før. Hvor mødes vi?
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2074
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Post by Tobias Sonne »

Jeg har smidt to tråde i forum, meld jer endeligt på, ik?

Glæder mig til at vi ses
User avatar
Michael J
Set uden lys
Posts: 1012
Joined: 18 Jul 2008, 14:40
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Michael J »

Super godt initiativ, håber jobbet giver mig mulighed for at
deltage i nogle af turene.. så der kan blive kørt lidt mere end
den håndfuld ture det blev til sidste år. :oops:
Fremtiden kommer af sig selv - Det gør fremskridt IKKE!
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply