Mtb marathon i hillerød.

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Dækvalg:

http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=2392

Det er mest grusveje og brede stier, men der er faktisk noget fedt singletrack sidst i løbet. Sikkert 80/20. Der bliver kørt sindsygt hurtigt i starten. Op på den store klinge og træd
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Tusinde tak :).. nu skal jeg så lige ud og have nye dæk igen :)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

glaeder mig til at se jer paa soendag - kommer med fuld udstyr 8) :idea: 8) 8) 8) 8) 8)
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

ja, det bliver stooooort :D
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Anders K wrote:glaeder mig til at se jer paa soendag - kommer med fuld udstyr 8) :idea: 8) 8) 8) 8) 8)
Hvad skete der med rutevalget AK? ;)

Blir godt at hilse :party:
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

skal naa et fly tilbage kl 16 - og fire timer er vist ikke helt min maalsaetning i denne tid...... saa en hyggetur og en skaal pasta maa det blive til...... :lol: :lol: :lol: :lol:
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tyndt du ikke blir til en bajer!
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

hvis du skynder dig lidt er vi nok i maal samme tid - he he
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ses i morn', jeg tager 67 med senior, og hægter mig på Knudsen!
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Håber på billeder og goe historier.... :lol:

-får nok ikke så travlt på arbejdet i dag, så kan jeg måske lige lure lidt på boardet....de fleste bliver jo indenfor om søndagen... :wink: :wink: undtagen MTB tosser...selvfølgelig.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

En stor del af ruten på 47/67km var Hot Cup ruten, dvs mest single track og så mudder og atter mudder. HotCup var super tør i forhold til i dag!

Efter omkring 30 km begynde det at regne og så var det sket med at bruge briller. Regn og mudder på forsiden og dug på indersiden og intet tørt tøj til at pudse brillerne i, så da jeg skulle vælge mellem 47 eller 67 så valgt jeg de 47km.

Flere steder på den resterende del af ruten gik jeg både ned og op, for uden briller så jeg ikke tydeligt nok til at se hvor jeg kørte ;-(

Efter fælles aftale forlod jeg Jakob efter 27km, da han fik en punktering.

Nå jeg piver nok for meget for jeg nåede da lige at se Michael Grønbeck komme i mål som nr. 2, på en næsten flat baghdæk! (Michael havde brugt ca. 4 timer for de 103km)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Han er for vild ham grønbech.. Jeg brugte 5 1/2 ca.. Jeg skal nok skrive lidt mere senere... lioge nu er jeg bare for smadret til overhovedet at tænke..
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Halløj med jer.
Ja det var sgu en hård omgang idag. Efter 30 km knækkede min forskifter, så jeg måtte slide mig igennem de resterende 73 km på den store klinge. **** det var hårdt..
Men jeg kom i gennem - fik vist en 5 plads i tiden 6.05.. Ved ikke om det er godt - da jeg for det første ikke har kørt det før, og så var forholdende jo meget lig 24 timers..
Kørte efterfølgende Schønberg hjem til Gentofte.. han var lige så smadret som jeg :)

Men ellers - fedt at der var så meget singletrack - bare mega ærgeligt at det var så sindsyg mudret ;)..

Kh
Hanne ;)

Ps. Hvis der er nogen der skulle have lyst til at hjælpe mig med at montere en ny forskifter, så ville jeg blive rigtig glad

P.p.s Knæene har det ok - de er trætte og hævede, men klare nok til at jeg kan cykle til job i morgen :).. ( men godt der er en måned til næste løb :) )
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Niels Haslov
Nu med støttefod
Posts: 801
Joined: 08 Nov 2006, 10:53
Location: Værløse
Contact:

Post by Niels Haslov »

ja - det var sgu en hård omgang -ingen gratis km. Nå! om et år er det nok glemt :roll:
Cykler du - eller hykler du
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

****!!!!!!!

"Det er ren grusrace indtil de sidste 20 km"... yeah right! Enten er jeg taget ved røven, ellers har de lavet ruten MEGET om?

Punkterede efter 27km, og sendte Jan videre, da han var godt kørende, mens jeg hang i bremsen. Brugte 12 minutter i mudderhelvede, fik bl.a. frosset huden af 2 fingre med min CO2 pumpe, så der var blod og mudder over det hele - YEAH!

Fik ekstra stive ben af 'pausen', så kramperne begyndte at melde sig omkring de 40km. Der var så meget mudder, at det bestemt ikke var sundt for cyklen, så da bremseklodserne også blev slidt i bund, tøffede jeg i mål eftre de 47km.

MTB Marathon - been there don that... Næste år bliver pengene i lommen.
Post Reply