Slush d. 3/12

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jeg regner med at køre Dwork på søndag, skal støtte lidt op om senior så han kan gå på podiet samlet, samtidigt kan jeg godt li' at kører ved Nødebo. Håber der kommer andre?
Jeg regner med at komme...men med forbehold..har en julefrokost på fredag.. :roll: arbejde lørdag..

Online 80 kr. og skoven 100 kr. sååå...online...så kan man ikke rigtigt "slippe" uden om.. dog er 100 kr i skoven, da til at overleve..

Aner pt. ikke hvor det er...hvis det er nogenlunde overskueligt at komme derop derud.....?? :roll: så er jeg nok klar... Undersøger.. :wink:

Den med Tøsen Dan, den passer da fint...eller er det mig, der har misforstået noget... man hører, at du ude i byen går under Alias.."Assosluder", det er da bigtime en tøs..
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Den der ler sidst, ler bedst, og jeg har end ikke trukket på smilebåndet endnu!!!!!! :wink:

Vi skal ikke glemme at rose Casper, for ikke at have styr på en skidt, og møde op med en cykel 'uden' bremseklodser, hvilket resulterede i, at han slet ikke var med!! Han er vist den første til at drille Hartvigsen, når hans cykler slår knuder (hvilket de også ofte gør, men ikke i dag :) ), men Morten prøver de i det mindste! :roll: :wink: 8)
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote: Jeg så dig slet ikke Anders, troede ikke du have nåede det! Fedt du var i skoven!
Havde desværre ikke tid til og vente i mål, da en barnedåb ventede og jeg havde allernådigst fået lov til og skippe kirken. Det var nu heller ikke en imponerende fart jeg skød, men det kommer.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

Jeg vandt. Muligt det var andre der kom før, men det er for mig ligemeget... Jeg vandt..

ps. fedt at møde jer
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Smukt Casper, det er ikke let at blive kastet for løverne for første gang ;)

Bilelder fra dagen: http://www.teamhustler.dk/gallery/index.php?cat=61

Tak til www.pixelution.dk
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3304
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Ummmm Mudder... Fedt at møde jer og tak for et kanon løb... Vi ses d.17/12

Ps. her er et bevis på at mudder er sjovt…
http://www.teamhustler.dk/gallery/displ ... 45&pos=202
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10103
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Tak for kampen Carsten. Vi fulgtes ad, med lidt førings skift nu og da, hvor Carsten fik hul på hele 100m et par gange, men jeg fik hentet igen.

Sidste omgang fik jeg en ordentlig klat mudder i højre øje, og var lige ved at stoppe, da det gjorde ret ondt, og det er ikke sådan lige at rense øjne med en mudder hanske når man også har briller.

På det sidste lange grus stykke fik jeg hentet Carsten på sidste omgang, og på sidste store bakke ved søen var jeg lige i hælene af ham... desværre synes ham foran mig at han skulle styrte ned af nedkørslen, og tage mig med, så der tabte jeg lidt tid, men ved næste lille stigning kunne jeg se at Carsten tabte fart, så der hentede jeg lidt mere ind, og herfra fik den bare fuld skrald på den helt store klinge, og selvom Carsten også spurtede havde jeg heldigvis lidt overskud til at fræse forbi ham kun 10m før mål med max. speed, så tak for sidst :lol: (hvor Carsten lavede samme sniger trick på mig lidt før mål)

..og 20 sek efter Lars Eghoff, not bad.. men øj, jeg er busted her til aften....

Ham Jonas P. er da uhyggelig stærk....
Per nr. 15: Super kørt, troede du skulle spare dien fødder lidt..
Anders K: 185 i snit er da en f...... høj puls...

Fedt at se jer nye med mudder lage
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Ja Morten , jeg skulle tage og lytte til min krop spare mine led og fødder , meeen Bo'S lokkede i til Torsdags spin... I dag til morgen gør mine fødder så ondt når jeg går .. :?

Men så tænker jeg bare på at 40+ i T.H vi styre , så går det lidt bedre igen..

Super kørt af dig og Carsten , fu.. hvor ville jeg god sidde med , men i slipper sku fra mig i starten hvergang . og hvis jeg havde kunne siddet med ville en 3ie omgang være alt for hård for mig... :wink: meen jeg kommer bare vendt..
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1323
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Morten Hartvigsen wrote:Tak for kampen Carsten. Vi fulgtes ad, med lidt førings skift nu og da, hvor Carsten fik hul på hele 100m et par gange, men jeg fik hentet igen.
.. men øj, jeg er busted her til aften....
Husk på at det kun er et motionsløb. :D Jeg var ude og løbe 8 km til aften for at få det stive ud af benene, så idag er jeg klar til at træne igen. Jeg satser stærkt på revanche næste gang.
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Carsten Graff wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Tak for kampen Carsten. Vi fulgtes ad, med lidt førings skift nu og da, hvor Carsten fik hul på hele 100m et par gange, men jeg fik hentet igen.
.. men øj, jeg er busted her til aften....
Husk på at det kun er et motionsløb. :D Jeg var ude og løbe 8 km til aften for at få det stive ud af benene, så idag er jeg klar til at træne igen. Jeg satser stærkt på revanche næste gang.
I er altså nogle seje drenge ;)... Man kan jo kun blive stolt over jer

/Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1323
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Hvad sket der med Mic? Han er jo flyvende på de billeder der er af ham, men han stod pludselig og skruede på T-Sharken mit på ruten.
Er der noget med at hvis ordet ØL nævnes så kommer han på banen?
Hvad sketet der Mic?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Han kører jo T-Shark / token :wink: (den måtte jo komme fra "Rivette manden" men i ka' ta det) Mener det var krankarmen der røg af?

Pisse synd :(
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Han kører jo T-Shark / token :wink: (den måtte jo komme fra "Rivette manden" men i ka' ta det) Mener det var krankarmen der røg af?

Pisse synd :(
Er der ikke noget med at han bruger samme mekaniker som Hartvigsen og Razz? :wink:
Han tabte i hvertfald også krankarmen i sommer under Dusten...Kom løbende i mål med hele kranksættet i hånden :P :shock:
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Manden er ramt af uheld, var vist også noget ballede under 24t ?
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Vi har jo alle prøvet at noget går itu , og så længe det kun er materiel går det nok. Meeen Pi... ærgeligt det er det da , og man er lettere fustreret ,hedder det vist på pænt sprog. men i sådane tilfælde er det ok at bande lidt.. :wink:hvilket jeg tror Mic osse har gjort.. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply