-> J-LO: Hvad sagde doktoren idag?

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

-> J-LO: Hvad sagde doktoren idag?

Post by Christian »

Hva' så J-LO, hvad sagde doktormanden idag :?:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Sådan lidt SO-SO udmelding. Hun sagde at jeg skulle få taget nogle nye røntgenbilleder, og derefter komme igen, så hun kunne se på dem. Hun mente at kunne se at min ryg 'måske' er / var lidt skæv i lænden, men det kunne være skaden som gør at jeg trækker den skæv, nu får vi se. Skaden er den samme som sidst, det gøre bare ondt et andet sted...

Jeg må gerne cykle, men det kan jeg ikke rigtigt. Jeg trillede til Farum på raceren i dag, men jeg kunne ikke komme af lågen efter de 20km, samme problem som i Helsingør for 10 dage siden. Nu prøver jeg MTB'en i morgen (se anden tråd), måske er vinklen på cykle en anden, som gør at jeg kan trille lidt.
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Ok... det var sgu egentlig lidt triste nyheder :(
Håber dine x-rays viser at der ikke er noget alvorligt i vejen.

Btw. hvilken læge er du assignet til :?:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

håber du kom er i bedring snart
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak, jeg håber at være klar igen snart, det er VIRKELIG noget skidt som det er nu, håber det er bedre på MTB'en i morgen :?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det ser ud til at der går 3 måneder før jeg igen må cykle på MTB'en :cry: Efter at være blevet tjekket af kiropraktor, lægen, en bunke røntgenbilleder og fysioterapeuten, er konklusionen at det er hoften den er gal med.

Min hofte har, for mange måneder siden, fået et slag hvorved den er gået af led, ledet har været monster ømt lige siden, hvilket er grunden til at jeg har cyklet så lidt i 2004.

Det hele er faktisk en ond spiral! Smerten gør, at jeg ikke bruger ryggen og hoften rigtigt, hvorved jeg overanstrenger andre dele af ryggen og derved får mere og mere ondt. Samtidigt bruger jeg ikke musklerne omkring det led i hoften som er skadet, hvilket resultere i at styrken i de omkringliggende muskler formindskes og ledet derfor ikke holdes på plads. Resultatet er et ”løst” og temmelig hævet og smertefuldt hofte led.

Jeg kan ligge og stå, men ikke sidde i mere end 10min af gangen. Morgnerne er værst, jeg kan næsten ikke gå for jeg får ”varmet op”, hvorefter jeg har det ”ok”.

Jeg skal nu træne i min fysioterapeuts ”træningscenter” 3 gange om ugen i 3 måneder, hvorefter hun har lovet mig at jeg igen kan cykle! Jeg håber at hun har ret, for SHIT hvor jeg savner at banke af sted… :x

Anyway, jeg skal nok nakke jer senere på året! (håber jeg)
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Dammit til hell hvor det stinker! Men ok, 3 måneder er udsigten til at du kan cykle igen ... på team YNK!
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

ellers kan du jo altid få lavet en liret titaniums hofte som min far lige har fået lavet...nå spøg til side...go bedring og hold humøret oppe
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Update:

Var på riget i dag for at blive undersøgt. Det korte og det lange er, at jeg skal i en scanner, men der kommer til at gå mellem 6 uger og 3mdr før jeg kan komme til.... Hvad blev det til, 500km i 2004? Kæmpe nedtur!

:cry:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

det var da laaang ventetid, måske du skulle finde en anden sport i mellemtiden.

Hvornår kan vi handle dæk?
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Det er monster plat mate :cry:
Håber virkelig der på mirakuløs vis kommer skred i tingene på en eller anden måde :!:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Post Reply