DM i MTB

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

DM i MTB

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det er i morgen (søndag) i skoven på toppen af Geels bakke. Jeg er der hele dagen (men kan ikke køre - seføli' :cry: ) Hartvigsen er med i løbet. Kom forbi og nyd det gode vejr! Ring evt. hvis vi skal mødes!

http://www.hmtbk.dk/DM2004/main.htm
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Jeg har andre planer, men go' fornøjelse og good luck til Hartvigsen :!:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Var du til bold med brønnerne?

Der er billeder fra DM i vores arkiv, jeg kunne nok have nået en top 3 i Elite hvis jeg havde været med.....

Billeder = thanks goes out to da' Dex-man!
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

J-LO wrote:Var du til bold med brønnerne?
Jep... var sgu en trist forestilling - de fortsætter nøjagtig hvor de slap i forårssæssonen :roll:
J-LO wrote:Der er billeder fra DM i vores arkiv, jeg kunne nok have nået en top 3 i Elite hvis jeg havde været med.....
Hehe... klart nok - især med den formiddable træningsindsats du har lagt for dagen på det sidste :P
J-LO wrote:Billeder = thanks goes out to da' Dex-man!
No problem dude - det spiller sgu meget godt ik' :?:
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tja... det er ikke blevet til meget cykling i år, men jeg får da revet jern 2-3 gange om ugen, det giver lidt. (Ja ja, jeg ved hvad i tænker på, men sådan er det ikke...) :wink:

Opl Spiller 100! Sweet
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Hvordan skrider det frem med den skade - noget nyt?
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg har haft det bedre de sidste dage, før kunne jeg jo kun sidde i 10min, har det bedst når jeg ligger eller står - lidt (meget) skod. Skal til scanning nu, 3D et eller andet, de er vist ikke sikre på hvad der er galt, nu har det jo stået på i 7-8 mdr eller noget :cry:

Nå, anyway.... Det er ikke blevet værre de sidste uger, nok lidt bedre! Så der er vel håb forude
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

noget skuffende....

Post by Morten Hartvigsen »

Ny grej før DM: SRAM PC99 kæde, XT 11-34 krans, XTR bagskifter, XT kranksæt, nye 3xTI crankbrothers pedaler "US style", og så afsted....

Jeg havde jo meldt mig i sport, og skulle køre 3 1/2 omgang af ca. 6km.
Desværre punkterede jeg allerede efter 2 minutter, og da jeg så skulle prøve at gøre det umulige at hente det fortabte ind, gik jeg totalt kold efter 2 1/2 omgang og måtte udgå - æv æv.

Ruter var rimelig hård, og jeg tror at jeg fik for lidt vand om morgenen/formiddagen, og jeg har måske også haft pulsen over den anerobe tærskel i for lang tid (dvs. for mig ca. 162), for det er ikke sket før at jeg er gået SÅ kold.

Ellers en fed og tilstrækkelig udfordrende rute, uden at være super svær. Dog en del opkørsler som ihvertfald jeg (og mange andre) ikke kune køre op ad.

JLO - hvor er billederne af moi ? Kunne kun finde det der hvor Camelbaken "pisser"
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Post Reply