Fatter det ikke?

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Fatter det ikke?

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Sidder her, solen er fremme og vejre er i top-klasse! Så er det jeg ikke fatter at der er så stille på "tour" boardet, kører i overhovedet ikke, eller gider i bare ikke at trille med andre?

Jeg kan ikke køre, det er PISSE LATTERLIGT, gad VIRKELIGT GODT, så som overskriften siger, fatter jeg ikke at vores forum ikke er FYLDT med ture...

:?: :?:
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Ja - jeg har faktisk selv haft samme tanke, men har jo så godt nok heller ikke selv været den bedste til at anoncere ture.

Personligt har jeg har ikke fået kørt så pokkers meget på det sidste (var dog som bekendt ude på en 84'er i fredags), men savner det faktisk ret meget. Det kan dog komme til at vare et stykke tid da jeg har pådraget mig en fiber eller forstrækning i lysken idag (damn mand.. da jeg var 10 år yngre kom den slags ikke bare snigende af sig selv).

Nå men... det ville da være rart med en forsigtig tur i skoven én af dagene (hvis min lyske altså er blevet bedre).
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Hvem sagde forsigtig? Forsigtig er mit mellemnavn 8) Jeg er på en sådanne tur :!: lørdag formiddag :?: (og når der står forsigtig, så kan du også være med Jaksi :!:
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tom Nielsen wrote:...og når der står forsigtig, så kan du også være med Jaksi :!:
Desværre, jeg kan ikke sidde på en cykel mere end ca 30 min :(
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Christian wrote:Ja - jeg har faktisk selv haft samme tanke, men har jo så godt nok heller ikke selv været den bedste til at anoncere ture.

Personligt har jeg har ikke fået kørt så pokkers meget på det sidste (var dog som bekendt ude på en 84'er i fredags), men savner det faktisk ret meget. Det kan dog komme til at vare et stykke tid da jeg har pådraget mig en fiber eller forstrækning i lysken idag (damn mand.. da jeg var 10 år yngre kom den slags ikke bare snigende af sig selv).

Nå men... det ville da være rart med en forsigtig tur i skoven én af dagene (hvis min lyske altså er blevet bedre).

Tudefjäs nu må du fandeme tage dig sammen og tage med mig ud at cykle på söndag :twisted:
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Re: Fatter det ikke?

Post by Casper Fabricius »

J-LO wrote:Sidder her, solen er fremme og vejre er i top-klasse! Så er det jeg ikke fatter at der er så stille på "tour" boardet, kører i overhovedet ikke, eller gider i bare ikke at trille med andre?

Jeg kan ikke køre, det er PISSE LATTERLIGT, gad VIRKELIGT GODT, så som overskriften siger, fatter jeg ikke at vores forum ikke er FYLDT med ture...

:?: :?:
Er nogle klar til pilsnere i Nyhavn i morgen (fredag) kl. ca. 17.00 med efterfölgende teenagedruk og damer i byen?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: Fatter det ikke?

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Casper Fabricius wrote:Er nogle klar til pilsnere i Nyhavn i morgen (fredag) kl. ca. 17.00 med efterfölgende teenagedruk og damer i byen?
Har i set!!!!!!! Casper er kommet online hjemmefra, ADSL und alles! :shock: :shock:

Jeg er kommet til at melde mig på Nyhavn i morgen, andre?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Thomas "Jeg styrter inden start" Larsen kommer nok også!
Post Reply