Er alle

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Er alle

Post by Tom Nielsen »

væk ... på ferie eller deslignende :?: Skal vi snart ud på en 'jeg-er-så-vildt-ude-af-form' tur :idea: :?:

Over and out :!:
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Ja, man skulle næsten tro det. Problemet er jo nok at vores holdkaptajn (Jakob aka. J-LO aka Tafi) er skadet, så derfor sker der ikke så meget (du ved, et hold uden ledelse fungerer ikke).

Jeg var dog ude på en rigtig fed tur i dyrehaven igår sammen med en gut som heder Nick. Det er meget længe siden Nick sidst har kørt, så tempoet var ikke så højt. Men vi nåede alligevel op på ca. 45 km, så det var ikke så tosset. Vejret var helt perfekt til sådan en tur, og det blev nydt i fulde drag.

Idag skal jeg ud en lille tur på landevejen sammen med Jesper, men det er ikke noget njeg synes jeg vil involvere jer andre i da Jesper aldrig har cyklet og gerne lige vil have en blød start. Regner med at jeg selv cykler inde fra KBH og ud til Jesper, snupper en tur sammen med ham og cykler tilbage til KBH igen.

Hvis ikke vejret er for skidt kunne vi jo overveje en tur i skoven torsdag eller fredag, men det hører jo et andet forum til, så mere om det senere.
Christian "b r e d - l a s t" Sandfeld
Hustler profil
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Gerne en mtb tur, da skoven er så fin pt.
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

naj ikke helt - jeg starter nu min mere intensive træning til 24timer hold - og der er jo kun 4 uger til .

Jeg prøvede ruten i søndags og den er hård, så det kræver noget mere træning for at kunne klare 10 runder af ca. 11km !!! på et døgn (det er Team GUF's mål)... dvs. jeg træner mere spinning (kedeligt men meget effektivt), og så prøver jeg også at cykle til arbejde (2x24km) så tit det kan lade sig gøre.

Jeg kører ihvertfald MTB på søndag ? (et eller andet sted)

Morten
Post Reply