aftenstur, ONSdag

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
paul snyder
Punkteret

aftenstur, ONSdag

Post by paul snyder »

Lad os prøve igen i morgen. Det samme, bare lidt mere advarsel. Mellem kl 18.30-19.

Jeg kører måske en tur igennem det røde (lange side) c. 18.30-19. Der skal presses lidt, dog ikke nødvendigvis fuldt fart på hele vejen igennem. Skal også være fokus på at smile, og det "tekniske", da sporet er nok mudret alligevel. Regner med at det tager c. 1:10 at køre fra starten til enden, hvis det siger noget om hvad tempoet bliver, men det er bare mere eller mindre en smule hurtigere end "hygge". Hvis der bliver pauser, skal der kun være et par stykker og korte. Det er dog helt ok at prøve at køre nogle stykker/bakker osv et par gange, da det ikke er en pause, men handler om at blive bedre og klogere :D Tjekker tilbage om lidt.
Last edited by paul snyder on 28 Jul 2009, 19:00, edited 3 times in total.
Evaldas
Helt uden hænder!

Post by Evaldas »

startpunkt og tid?
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »

skovbrynet under broen c. kl 18.30

Hvis det bliver til noget altså...
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Re: aftenstur, ONSdag

Post by Jan Lohmann »

paul snyder wrote:Lad os prøve igen i morgen. Det samme, bare lidt mere advarsel. Mellem kl 18.30-19.

Jeg kører måske en tur igennem det røde (lange side) c. 18.30-19. Der skal presses lidt, dog ikke nødvendigvis fuldt fart på hele vejen igennem. Skal også være fokus på at smile, og det "tekniske", da sporet er nok mudret alligevel. Regner med at det tager c. 1:10 at køre fra starten til enden, hvis det siger noget om hvad tempoet bliver, men det er bare mere eller mindre en smule hurtigere end "hygge". Hvis der bliver pauser, skal der kun være et par stykker og korte. Det er dog helt ok at prøve at køre nogle stykker/bakker osv et par gange, da det ikke er en pause, men handler om at blive bedre og klogere :D Tjekker tilbage om lidt.
Så vidt jeg ved så er den røde omkring 26 km, så det sku' noget af et gennemsnit. ;-). Hvor springer du over? Ta'r raceren i dag. Efter 4 uger med facaderenovering bliver det rart at få støvet blæst af!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Evaldas
Helt uden hænder!

Post by Evaldas »

Jeg vil vende. I går var jeg for sent og tog en halv rød alene
Peter Juul
Helt uden hænder!

Post by Peter Juul »

Jeg tror, men hæng mig ikke op på det, at der hentydes til fra Skovbrynet st. til Get2Go... Det passer ihvertfald med tiden i hygge+ tempo i min verden ;)

Jeg ved at det er lidt dårlig stil at skrive at man IKKE kommer i tråden, men da jeg runder 29 i dag og er med famielien i Tivoli, så lader det sig ikke gøre.

Men god tur hvis du får stablet noget på benene Paul. Jeg er helt sikker frisk en anden gang i hygge+ :)
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »

Jan Lohmann wrote:
paul snyder wrote:Lad os prøve igen i morgen. Det samme, bare lidt mere advarsel. Mellem kl 18.30-19.

Så vidt jeg ved så er den røde omkring 26 km, så det sku' noget af et gennemsnit. ;-). Hvor springer du over? Ta'r raceren i dag. Efter 4 uger med facaderenovering bliver det rart at få støvet blæst af!
Troede også der ståd den "lange"side, som er c. 18km. Så springer jeg den anden side over :wink:
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »

Peter Juul wrote:Jeg tror, men hæng mig ikke op på det, at der hentydes til fra Skovbrynet st. til Get2Go... Det passer ihvertfald med tiden i hygge+ tempo i min verden ;)

Jeg ved at det er lidt dårlig stil at skrive at man IKKE kommer i tråden, men da jeg runder 29 i dag og er med famielien i Tivoli, så lader det sig ikke gøre.

Men god tur hvis du får stablet noget på benene Paul. Jeg er helt sikker frisk en anden gang i hygge+ :)
Det var også helt rigtigt Peter, og det er det jeg kalder den lange side (og haft i mange år...nok fra engelsk da jeg snakker med mine venner: long side, short side.) Er måske også derfor, jeg ikke har fået mange svar, men rolig, så hurtig er jeg slet ikke! :lol:

Tillykke med dagen og vi ses en anden til en hygge+ tur. You can count on it.
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »

Evaldas wrote:Jeg vil vende. I går var jeg for sent og tog en halv rød alene
Ked af at høre, du kørte alene Evaldas. Næste gang vi er mange, får du nok besked.
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »

Jan Lohmann wrote:

Total OT Jan, men var heldig nok at se en drum clinic med Tony Williams i Washington State circa 6 måneder inden han død. Manden var utrolig dygtig, flink og down to earth.
Evaldas
Helt uden hænder!

Post by Evaldas »

Jeg var på Skovbrynet under Broen kl 18.40 - 18.50. Ingen kom. Jeg mødte to alene Hustlers i counter urretningen om røde spor. Hvem var? :roll:
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Det kunne have været mig. Jeg kørte momentvis på sporet efter lidt bakketræning. Jeg prøvede at undgå mudderstykkerne.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
Post Reply