MTB: DustCup 22/6 - 19.00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Vi skal da have flyttet Anders ind under Team Hustler til Dusten?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der var tæt løb i Hustler - Dust Motion - denne gang:

Motion:
J-LO: 36
Anders: 37
Niklas: 42
Stephan: 43
Torsten: 65
Rasmus: 74
Jan: 89

H40:
Michael Schønberg: 23

Sport:
Hartvigsen: 19. En flot placering med et defekt bagnav (skide surt)

Der er billeder hos www.udefoto.dk - jeg har nappet de billeder jeg lige kunne se indeholdt Hustlere, mail mig gerne de billeder I finder, så smider jeg dem online - eller nummeret på billedet, hvis du ikke selv kan kopiere det. http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... m=4&page=5

SÅ fik I røv i motionsrækken, det bliver IKKE siste gang :roll:
Image
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

"J-LO: SÅ fik I røv i motionsrækken, det bliver IKKE siste gang" :roll:




Det tror jeg nu nok det gør :lol:


Er blevet enig med mig selv om, at jeg vil køre væsentligt hurtigere fremover, så der også er tid til detfekt :D

Havde ellers en meget god gennemsnitsfart (20,27 km/t.)

Glæder mig til at se den samlede stilling i motion. (top 30 in mind), håber virkelig jeg er kommet derop, der er ALT for meget ventetid ellers.

Ses søndag.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Top 30 ville være dejligt, det er jo næsten umuligt at få en god placering, med den ringe start man får tildelt langt nede i feltet... Surt at have mistet en afdeling :cry:

Nå, den skal have gas her i sommerpausen!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Hvad sker der for Anders? Han kørte da hurtigere i lørdags !!! Men han er måske stadig lidt træt efter 24t.. :lol:

Godt kørt JLO, og jer andre.

Læg lige mærke til at jeg kun er 1min45 sek efter Schrage/fra HTMTBKMTBKK-klub (altså på 5omg.) .. men måske han stadig var træt efter 24t... :lol: men dam de andre gutter kører stærkt, jeg lå med ret høj gennemsnitspuls og havde pænt gode ben, og det lykkedes at holde pacet hele vejen.
Jeg havde kørt 6 omg. hvis det ikke havde været for mit f... bagnav, den tur kostede lige ca. 3500,- med mindre jeg kan finde en brugt Mavic disc SL bagnav, eller Ritter måske har en stump liggende.

Mit disc bagpå blev slået af midt i sidste omgang, og det har vel kosten 5-10 sek under stoppet + 5-10 sekunder på div. nedkørsler, hvor jeg måtte nedrosle farten lidt, da hårde opbremsninger med forbremsen er ikke er min kop kaffe.

Men jeg slog Jørgen Fasting med næsten 3minutter (ham der vandt over mig og Ask i Tisvilde fall race sidste år)...men måske han også var træt efter 24t :lol: (han kørte jo solo).

Jeg lå sammen med 3 andre på sidste omgang, og jeg vidste at hvis jeg skulle have en chance, skulle jeg IKKE vente til grusstykket med at overhale, så derfor var taktikken at lave et hul ved den sidste stigning, og det lykkedes at forcerer de to op ad bakken, og få et hul på 15-20meter, og så give den gas på grus stykket til sidst, og jeg tror jeg holdte et hul ca. 10 meter, selvom de indhentede lidt.

Næste dust må målet være at prøve at hænge på en af gutterne i top 10-15, det hjælper mig klart at udvælge en rytter at prøve at følge der er bare lidt bedre end mig.
Last edited by Morten Hartvigsen on 23 Jun 2005, 23:41, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg havde stor hjælp af at ligge bag Stefan på 1 omgang, da han kørte klart bedre end jeg i starten af løbet - jeg var MEGET forpustet, og hang kun på fordi jeg BARE IKKE VILLE SLIPPE!

Efter 1½ omgang gik jeg forbi, men fik vist aldrig mere end 10-20 meter. Da vi kørte ud på 3 omgang, ga' jeg den så meget gas jeg kunne, og fik et hul, som jeg fik udbygget til 1 min inden afslutningen på omgangen.

Niklas overhalede mig med stor fart (den fik nok lidt ekstra gas?:) sidst på første omgang, dog kunne jeg se ham fremme på sporet flere gange under den følgende runde, så det helt store hul fik han ikke denne gang (juuhuuu:) Ude på 3 omgang stod Niklas pludseligt med defekt, hvilket var røv surt for ham, men helt ok for mig, dermed lå jeg nemlig som bedste Hustler i motion :P

På hele 3 omgang må jeg havde kigget bagud 100 gange, da jeg var overbevist om at Niklas, og Stephan ville give den 120% for at komme forbi, men jeg så dem heldigvis ikke før jeg var i mål, dog kan se jeg på tiderne, at vi ligger ret tæt i mål, også Anders, som jeg slet ikke så - men han lå jo også begved hele vejen rundt 8)

"Sejeren" er sød, håber det sker igen en dag :shock: :D
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Jeg har kun en ting at sige til J-LO: Stjerneløbet :lol: :lol:

Nåh, det var dengang ... nu er du jo klart kommet i bedre form en moi. Men en sejr er jo en sejr :D
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tom Nielsen wrote:Jeg har kun en ting at sige til J-LO: Stjerneløbet :lol: :lol:

Nåh, det var dengang ... nu er du jo klart kommet i bedre form en moi. Men en sejr er jo en sejr :D
Man har jo ikke set dig siden... 2 år....?
Post Reply