Billig fully ramme - men hvilken?

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Billig fully ramme - men hvilken?

Post by Peter 'TB' »

Hvis man skal have en billig fully ramme - hvad skal man så kigge efter?
Efter turen over de mange rødder igår er det ved at gå op for mig at jeg nok bør få mig en fulle istedet for min gode gamle Kona. Men da jeg aldrig har haft interesse for fully'er aner jeg ikke hvad jeg skal kigge efter.
Det er et krav at den ikke er tungere end min Kona :)
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3306
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

billig og fully hænger ikke sammen hvis det skal være let.. og hvad er billig?1.500,- eller 15.000,-

Jeg gav 14k for en brugt fully og det var billigt!

led efter noget brugt :roll:
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Jais wrote:billig og fully hænger ikke sammen hvis det skal være let.. og hvad er billig?1.500,- eller 15.000,-

Jeg gav 14k for en brugt fully og det var billigt!

led efter noget brugt :roll:
Billigt er under 3.000 :( SU'en rækker ikke til mere desværre.
Jeg har kig på den Specialized Epic M4 der er på mtb.dk - vil den være fornuftig? Jeg er bestemt ikke den hurtigste i skoven, den største bremse er uden tvivl mig selv, men jeg vil gerne have en udemærket cykel alligevel.

Jeg skal forresten kun have rammen - resten har jeg.
User avatar
Torben
3000+ posts = spammer
Posts: 3454
Joined: 12 May 2008, 18:42
Location: Mørkhøj

Post by Torben »

User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Peter 'TB' wrote:
Jais wrote:billig og fully hænger ikke sammen hvis det skal være let.. og hvad er billig?1.500,- eller 15.000,-

Jeg gav 14k for en brugt fully og det var billigt!

led efter noget brugt :roll:
Billigt er under 3.000 :( SU'en rækker ikke til mere desværre.
Jeg har kig på den Specialized Epic M4 der er på mtb.dk - vil den være fornuftig? Jeg er bestemt ikke den hurtigste i skoven, den største bremse er uden tvivl mig selv, men jeg vil gerne have en udemærket cykel alligevel.

Jeg skal forresten kun have rammen - resten har jeg.
Hvis du finder ud af, at du vil spytte mere i kassen, da man ikke får så forfærdelig meget for 3 kilo, ja, så sig til.

Jeg har en Gary Fisher HiFi Pro til salg. Ramme + gaffel og evt. hvad du måske står og mangler.... men den koster noget mere end 3.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Anders Kirchhoff wrote: Hvis du finder ud af, at du vil spytte mere i kassen, da man ikke får så forfærdelig meget for 3 kilo, ja, så sig til.

Jeg har en Gary Fisher HiFi Pro til salg. Ramme + gaffel og evt. hvad du måske står og mangler.... men den koster noget mere end 3.
Spørgsmålet er desværre ikke hvor meget jeg vil spytte i kassen, men hvor meget der er i kassen :/ 3.000 er allerede en stor post når man er på SU :/
Hvilken størrelse er din fisher?
User avatar
Rasmus Birk
1 omgang efter
Posts: 688
Joined: 08 Jun 2007, 11:28
Location: Vedbæk

Post by Rasmus Birk »

Hej Peter

Jeg har jo som bekendt købt en ny MTB for nyligt, og har derfor en fully stående, som jeg nok ikke kommer til at bruge igen.

Du kender den muligvis allerede - den er ikke så nem at overse.
Jeg har været meget glad for den, men det er jo ikke den letteste MTB i skoven. Men den har bragt mig godt rundt i skoven de seneste år - specielt hvor der har været mange rødder. 8)

Kunne du være interesseret i at "overtage" den for 3.000??

Mvh
Rasmus
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Det er en str. 17,5. Passende mænd i den rigtige højde. Hverken for høj eller for lillle, men lige i øjet....
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Rasmus Birk wrote:Hej Peter

Jeg har jo som bekendt købt en ny MTB for nyligt, og har derfor en fully stående, som jeg nok ikke kommer til at bruge igen.

Du kender den muligvis allerede - den er ikke så nem at overse.
Jeg har været meget glad for den, men det er jo ikke den letteste MTB i skoven. Men den har bragt mig godt rundt i skoven de seneste år - specielt hvor der har været mange rødder. 8)

Kunne du være interesseret i at "overtage" den for 3.000??

Mvh
Rasmus
Det orange skrig ;)

Jeg skal ud og kigge på en specialized her i weekenden, kan jeg give dig besked på mandag om det kunne være noget?
User avatar
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel
Posts: 2323
Joined: 22 Jul 2008, 22:03
Location: Vejby

Post by Henrik Storgaard »

Jeg syntes helt klart at sofacyklen fortjener at blive set i skoven igen!! :lol:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Peter 'TB' wrote:
Rasmus Birk wrote:Hej Peter

Jeg har jo som bekendt købt en ny MTB for nyligt, og har derfor en fully stående, som jeg nok ikke kommer til at bruge igen.

Du kender den muligvis allerede - den er ikke så nem at overse.
Jeg har været meget glad for den, men det er jo ikke den letteste MTB i skoven. Men den har bragt mig godt rundt i skoven de seneste år - specielt hvor der har været mange rødder. 8)

Kunne du være interesseret i at "overtage" den for 3.000??

Mvh
Rasmus
Hvis det er den fra MTB.dk (Mads Kock) er det vist Hustler Nicklas gamle, tjek evt. Niklas for insiderviden....

Det orange skrig ;)

Jeg skal ud og kigge på en specialized her i weekenden, kan jeg give dig besked på mandag om det kunne være noget?
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote: Hvis det er den fra MTB.dk (Mads Kock) er det vist Hustler Nicklas gamle, tjek evt. Niklas for insiderviden....
Meget fornemt, jeg har lige skrevet mail til ham for info. Ville være rart at høre mere fra en tidligere ejer - for det er Mads's ramme jeg har kig på.
User avatar
Rasmus Birk
1 omgang efter
Posts: 688
Joined: 08 Jun 2007, 11:28
Location: Vedbæk

Post by Rasmus Birk »

Peter 'TB' wrote:
Rasmus Birk wrote:Hej Peter

Jeg har jo som bekendt købt en ny MTB for nyligt, og har derfor en fully stående, som jeg nok ikke kommer til at bruge igen.

Du kender den muligvis allerede - den er ikke så nem at overse.
Jeg har været meget glad for den, men det er jo ikke den letteste MTB i skoven. Men den har bragt mig godt rundt i skoven de seneste år - specielt hvor der har været mange rødder. 8)

Kunne du være interesseret i at "overtage" den for 3.000??

Mvh
Rasmus
Det orange skrig ;)

Jeg skal ud og kigge på en specialized her i weekenden, kan jeg give dig besked på mandag om det kunne være noget?
Det orange skrig løber ingen vejne lige foreløbig, så tag dig bare god tid.
User avatar
Kim K. Larsen
Nu med chainsuck
Posts: 337
Joined: 09 Dec 2008, 10:55

Post by Kim K. Larsen »

su er noget rod i denne sport, men det er jo ikke nemt at lave om på, se linket her, der er nogle i dit prisleje http://www.chainreactioncycles.com/Cate ... goryID=625
Hang loose

Kim
User avatar
Peter 'TB'
BOFH
Posts: 1055
Joined: 02 Jul 2008, 11:57

Post by Peter 'TB' »

Nå så fik jeg en ny ramme, det er ikke den smarteste eller flotteste i skoven, men den er forhåbentlig bedre for min ryg - og så har jeg stadig kona'en i reserve :)
Post Reply