Nokia N79 + sportstracker + Polar HR monitor

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Nokia N79 + sportstracker + Polar HR monitor

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg må gøre en undtagelse for en sød Nokia reklame, det her er tæt på noget der kan bruges til MTB, der mangler bare lidt vandtæthed + en cykelholder.... ihvertfald relevant for løbere og andet sport

NB: Polar BT HR bæltet følger med i sports salgspakken

http://www.youtube.com/watch?v=mCQvqUlMe4g
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4126
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Har lige købt nævnte telefon...Og har hentet europakortet ned samt Sport Tracker.....noget nemmere end på Garmin'en ...men det skal der jo heller ikke så meget til :D

Kan godt se og bruge kortet i den almindelige "kort mode" , men synes ikke, at kunne se andet end mig selv ,som en blå prik uden kort ,når jeg bruger Sport Tracker.

Har ikke forsøgt med pulsen endnu....Kan jeg bruge mit gamle polar bælte, eller er det en special udgave der skal bruges ?

Har en "svag mistanke" om, at der er en del Nokia folk her hos Hustlerne :D
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Se mere på http://sportstracker.nokia.com (Peter Christensen, Jais Agertoft, Klaus Straarup, og jeg Morten Hartvigsen er oprettet)

og ja det er et BlueTooth (BT) polar HR bælte, men det burde følge med i Sports pakken ! ellers kan det købes løst, se www.nokia.dk
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4126
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Takker !
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
tobiasn
Med nye kabler
Posts: 238
Joined: 05 Aug 2008, 14:02
Location: Brønshøj

Post by tobiasn »

Ser rigtig spændende / interessant ud.

Er lidt træt af at skulle "geare op" med 17 forskellige elektroniske enheder hver gang man skal ud og cykle eller løbe :D

Er N79 den optimale model i træningssammenhænge - eller er der andre modeller (evt. på vej) som er federe?
/Tobias
Nu også med carboing racercykel
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Alle Nokia S60 (dvs. Symbian, f.eks. E el. N series) telefoner m. intern/ekstern GPS (og BT hvis man skal bruge HR) kan bruges med Sportstracker (de er bare ikke vandtætte!)

Pt. understøtter sportstracker IKKE Nokia S40 telefoner - det håber jeg kommer :wink:
Last edited by Morten Hartvigsen on 25 Mar 2009, 12:38, edited 1 time in total.
User avatar
tobiasn
Med nye kabler
Posts: 238
Joined: 05 Aug 2008, 14:02
Location: Brønshøj

Post by tobiasn »

Morten Hartvigsen wrote:Alle Nokia S60 (dvs. Symbian, f.eks. E el. N series) telefoner m. intern/ekstern GPS (og BT hvis man skal bruge HR) kan bruges med Sportstracker (de er bare ikke vandtætte!)
Men ifølge en Nokia-insider, hvilken model vil så egne sig bedst? :)
/Tobias
Nu også med carboing racercykel
RENE :Der Alte:
Helt uden puls...
Posts: 626
Joined: 10 Oct 2006, 19:37
Location: KØGE

Post by RENE :Der Alte: »

Er der ikke osse en nokia inde i en Ipod ?? :lol: :lol:
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

tobiasn wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Alle Nokia S60 (dvs. Symbian, f.eks. E el. N series) telefoner m. intern/ekstern GPS (og BT hvis man skal bruge HR) kan bruges med Sportstracker (de er bare ikke vandtætte!)
Men ifølge en Nokia-insider, hvilken model vil så egne sig bedst? :)
Det ved jeg ikke, der er sgu så mange modeller, hvad vil du helst have ?
User avatar
tobiasn
Med nye kabler
Posts: 238
Joined: 05 Aug 2008, 14:02
Location: Brønshøj

Post by tobiasn »

Morten Hartvigsen wrote:
tobiasn wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Alle Nokia S60 (dvs. Symbian, f.eks. E el. N series) telefoner m. intern/ekstern GPS (og BT hvis man skal bruge HR) kan bruges med Sportstracker (de er bare ikke vandtætte!)
Men ifølge en Nokia-insider, hvilken model vil så egne sig bedst? :)
Det ved jeg ikke, der er sgu så mange modeller, hvad vil du helst have ?
Det ved jeg jo ikke (er Sony-Ericsson fan p.t. :D )... men såvidt jeg kan læse mig til kan pulsbæltet kun fås i en pakke sammen med N79 - og så giver det jo sig selv? Kan også læse noget om at holdbarheden på N96 er lidt kritiseret - og det er nok ikke så fedt hvis telefonen skal bruges "aktivt".
/Tobias
Nu også med carboing racercykel
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Jeg er tæt på og investere i sådan en N79.

Hvor køber man sådan et bælte?
Kan ikke finde det på hverken Polar eller Nokias hjemmeside og mit gl. polarbælte virker nok ikke....
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
tobiasn
Med nye kabler
Posts: 238
Joined: 05 Aug 2008, 14:02
Location: Brønshøj

Post by tobiasn »

Anders Kirchhoff wrote:Jeg er tæt på og investere i sådan en N79.

Hvor køber man sådan et bælte?
Kan ikke finde det på hverken Polar eller Nokias hjemmeside og mit gl. polarbælte virker nok ikke....
Som jeg skrev ovenfor har jeg kun kunnet finde det som en "samlet pakke" - http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=42 ... 34E45CBAB6 - og så vidt jeg kan læse mig frem til, er det også eneste mulighed fra Nokia's side af.

EDIT: der er et godt tilbud på dba.dk: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=59428419
/Tobias
Nu også med carboing racercykel
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3306
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

tobiasn wrote:
Anders Kirchhoff wrote:Jeg er tæt på og investere i sådan en N79.

Hvor køber man sådan et bælte?
Kan ikke finde det på hverken Polar eller Nokias hjemmeside og mit gl. polarbælte virker nok ikke....
Som jeg skrev ovenfor har jeg kun kunnet finde det som en "samlet pakke" - http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=42 ... 34E45CBAB6 - og så vidt jeg kan læse mig frem til, er det også eneste mulighed fra Nokia's side af.

EDIT: der er et godt tilbud på dba.dk: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=59428419
Senere i år kommer puls bæltet i løs salg vi Nokias web shop, det er dog uklart om den kommer til salg i lille dk.. et nomalt T31 polar bælte vil ikke virke da det ikke bruger BT.. Det medfølgende bælte til N79 skal nok lades op ofte da BT bruger en del power...
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Hvis man køber sig et Polar for Nokia Bluetooth pulsbælte og har en anden Nokia S60-type med GPS, vil man så (evt. med div software updates) være lige så godt kørende som det samlede N79 pakke tilbud?
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Jais, har du fået den info fra Henrik Andersen hos Polar ? Anyway, jeg prøver lige at skaffe sådan et hvis jeg kan.
Post Reply