MTB: Korsør XC 27/3

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Bask wrote:
J-LO wrote:Ask, bare opl. til min server hvis der kommer billeder, så smider jeg dem online sammen med de andre.
Kan du ikke lige sende en mail med serveroplysninger og kode ?...så har jeg det til imorgen ! Jeg skal nok få mama til at fange hartvigsen på film...
Har sendt dig en PM - gem dem nu til næste gang :)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Ask blev nr 14 i sport og jeg blev nr 17.

Ærgeligt at vejret i Korsør ikke var som godt som her i Værløse, det var kun 6grader da vi startede kl. 11.

JLO: jeg har også lidt billeder/film fra eliten - kan du også maile setttings til mig ? kan man bruge FTP ?
Last edited by Morten Hartvigsen on 27 Mar 2005, 21:16, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det var sku flot! er der resultater online, og hvor? Jeg fikser dig et username / password Morten, tjek din PM om 1 time eller sååån' - ja det er FTP.

VEjret var jo super, jeg var på raceren med senior, lidt blest, men DEJLIGT!

Hvordan var løbet / ruten ellers?
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Ruten var super fed - den bedste jeg har prøvet ! Måske var det bare fordi der ikke så ½ meter sne :) Der var en rigtig god vekslen mellem teknik og tons ! Og så var der RIGTIG mange stigninger...tror vi kørte mange højdemeter !

På sidste omgang kunne jeg godt mærke at vi kørte lidt længere end til slushcuppen...jeg eksploderede simpelhen ! Jeg havde ellers kørt det meste af løbet sammen med en Odenserytter og to blåstribede, men dem måtte jeg slippe med 3/4 tilbage af sidste omgang...ud over det gik det rigtig fint, og jeg fik endda ny vand fra en HMTBK-mand på anden omgang - super prof !

Image
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Att.: Ask

Første løb med ny gaffel.............hvordan gik det?
Fungerede det med lock-out på stigningerne osv.

Super godt kørt af Morten og dig.

Hvornår kommer billederne?
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Den nye gaffel var en drøm at køre med...ikke mindst med lockouten på stigningerne :D

Jeg vil tro der er lidt billede inden for den næste time...
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Starten
Alle klasser undtaget elite startede kl . 11, med børn og begyndere bagest. Vi var vel i alt ca. 30 i sport. Jeg formåede ikke at følge med i front ved starten, jeg bliver overasket hver gang over intensiteten i starten, det er jo en kraft eksplotion, og det kræver at man er ret godt varm.

Ruten
Ikke så teknisk, efter min mening, men ok. Rimelig flad, dog med nogle kraftige stigninger. Mudderpøler hist og her, og bortset fra nogle flade nogenlunde hardpack tracks en rimelig fugtig rute, så dækkene nogle steder nærmest klisterede sig til underlaget.
På 2 omgang (altid min bedste), hentede jeg 4 ryttere, som det lykkedes at holde afstand til resten af løbet ...heraf 2 svenskere, som efter Ask udsagn havde "lækre" ben :-)

Nederen
At DCU forsikringen ikke træder i kraft før 1 April !!!!

NB. Jeg fulgtes med en DMK'er (Johnni Nielsen) i bilen, som sjovt nok også havde en Ghost scandium hardtail med samme gaffel som mig, så snakken gik om Ghost og div. dele på turen derned.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote:...heraf 2 svenskere, som efter Ask udsagn havde "lækre" ben
:oops: :shock: Hmmmm !
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

J-LO wrote:
Morten Hartvigsen wrote:...heraf 2 svenskere, som efter Ask udsagn havde "lækre" ben
:oops: :shock: Hmmmm !
Ja ja...nu skal man jo ikke tro på alt hvad med læser - især ikke når det kommer fra Hartvigsen ! Jeg konstaterede bare at svenskerne havde barberede og MEGET trænede ben...tydeligt at se at der var flere lanvejsryttere i feltet !
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Desuden skal det da lige frem, at midt i en spændende samtale forsvandt Hartvigsens fokus fuldkommen pågrund af en svensk frille der trillede forbi ! Kig efter ED2 !... :D
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg havde sku regnet med flere "kendte" navne på listen?! Hvad siger i andre.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten, fik du koderne til min FTP? Ask har lagt billeder op....
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jeg syns da også de havde lækre ben :lol: bare min lægmuskler så ligesådan ud....men de havde bare ingen råstyrke..store muskler er ikke lig det at være hurtig (bare se på Benjamin eller Ravnsnæs)

ja ja man skal heller ikke tro på alle resultaterne, for Ask snød sig forand i cykelvasken, og hvem ved...måske også han snyder sig foran i løb (bare en joke hvis nogle udenfor læser med..)

Og hende den lyshårede svenske ED'er havde da et lækkert grønt outfit, og monteret nogle fine dele.
Last edited by Morten Hartvigsen on 27 Mar 2005, 22:12, edited 1 time in total.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

J-LO wrote:
Jeg havde sku regnet med flere "kendte" navne på listen?! Hvad siger i andre.
Ja, der mangler en del dust/slush top 10 kendiser.
Post Reply